suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Kod 45
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=1693
Strona 1 z 1

Autor:  davejr [ czw mar 12, 2009 12:42 pm ]
Tytuł:  Kod 45

Wyskakuje mi przy wolnych obrotach check engine, po sprawdzeniu błędu okazuje się że to kod 45 (45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód)
ale nie wiem do czego to przypiąć i co sprawdzić dalej
silnik na wolnych obrotach ma 1100 obr/min

Zdrów

Autor:  Przemas601 [ czw mar 12, 2009 6:44 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

to jest automat,zobacz czujnik położenia dźwigni zmiany biegów. Przewód od tego czujnika jest podpięty do kompa,mała wtyczka,patrząc od strony przewodów dolny rząd,czwarta od lewej strony.

Autor:  davejr [ czw mar 12, 2009 9:34 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

nie manual

Autor:  Przemas601 [ czw mar 12, 2009 10:05 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

[quote="davejr"]Wyskakuje mi przy wolnych obrotach check engine, po sprawdzeniu błędu okazuje się że to kod 45 (45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód)
ale nie wiem do czego to przypiąć i co sprawdzić dalej
silnik na wolnych obrotach ma 1100 obr/min

Myślałem że wiesz o czym piszesz i nie sprawdzałem nr kodu błedu. To nie jest wyłącznik biegu jałowego, tylko closed throttle position switch,czyli czujnik zamknięcia przepustnicy,jest zamontowany razem z czujnikiem położenia przepustnicy(w jednej obudowie) na przepustnicy,sprawdź czy przełącza jak zamykasz i otwierasz przepustnicę.

Autor:  davejr [ czw mar 12, 2009 10:11 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

o to chodzi że nie wiem na stronie głównej kod 45 jeat opisany jako "Wyłącznik biegu jałowego lub obwód"
myślisz że to przepustnica?

Autor:  Przemas601 [ czw mar 12, 2009 10:18 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

może być źle wyregulowany,poszukaj na forum,jest napisane jak go ustawić

Autor:  kosciej [ sob mar 14, 2009 12:26 am ]
Tytuł:  Re: Kod 45

Wyłącznik przepustnicy nie ma nic wspólnego z potencjometrem, który się reguluje - no chyba że masz tak bardzo rozjechanego, że nie wyłącza przy zamknetej przepustnicy ;)

Może być zanieczyszczony... Wykręć, przedmuchaj, popsikaj czymś do czyszczenia elektroniki, wkręć i ustaw 8)

TPS to proste urządzenie jak drut :mrgreen:

PS. http://carfix.stufftoread.com/sensors/t ... sting.html

Autor:  Przemas601 [ sob mar 14, 2009 12:46 am ]
Tytuł:  Re: Kod 45

[quote="kosciej"]Wyłącznik przepustnicy nie ma nic wspólnego z potencjometrem, który się reguluje - no chyba że masz tak bardzo rozjechanego, że nie wyłącza przy zamknetej przepustnicy ;)

Czyli jednak się reguluje :wink: ,właśnie tan moment przełączenia przy zamkniętej przepustnicy

Autor:  kosciej [ pn mar 16, 2009 8:39 am ]
Tytuł:  Re: Kod 45

Ale to by musiało już być naprawdę ostro rozjechane parametry :|

Autor:  davejr [ sob mar 28, 2009 4:42 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

No i d..a, nie da się ustawić, ma ktoś na sprzedaż taki potencjometr, najlepiej jak by był z przepustnicą, co by miał ustawienia fabryczne, albo cały wtrysk :wink: rocznik vitki 90'
Zdrów

Autor:  davejr [ pt kwie 03, 2009 3:11 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

tps kupiony, ustawiony, i check nie pali :lol: , ale obroty 1000 obr/min :shock:

Autor:  Przemas601 [ pt kwie 03, 2009 6:56 pm ]
Tytuł:  Re: Kod 45

W obudowie przepustnicy od strony TPS-a jest śruba do regulacji wolnych obrotów,wkręć ją odrobinę i obserwuj obroty.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/