suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Kod 45 http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=1693 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | davejr [ czw mar 12, 2009 12:42 pm ] |
Tytuł: | Kod 45 |
Wyskakuje mi przy wolnych obrotach check engine, po sprawdzeniu błędu okazuje się że to kod 45 (45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód) ale nie wiem do czego to przypiąć i co sprawdzić dalej silnik na wolnych obrotach ma 1100 obr/min Zdrów |
Autor: | Przemas601 [ czw mar 12, 2009 6:44 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
to jest automat,zobacz czujnik położenia dźwigni zmiany biegów. Przewód od tego czujnika jest podpięty do kompa,mała wtyczka,patrząc od strony przewodów dolny rząd,czwarta od lewej strony. |
Autor: | davejr [ czw mar 12, 2009 9:34 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
nie manual |
Autor: | Przemas601 [ czw mar 12, 2009 10:05 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
[quote="davejr"]Wyskakuje mi przy wolnych obrotach check engine, po sprawdzeniu błędu okazuje się że to kod 45 (45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód) ale nie wiem do czego to przypiąć i co sprawdzić dalej silnik na wolnych obrotach ma 1100 obr/min Myślałem że wiesz o czym piszesz i nie sprawdzałem nr kodu błedu. To nie jest wyłącznik biegu jałowego, tylko closed throttle position switch,czyli czujnik zamknięcia przepustnicy,jest zamontowany razem z czujnikiem położenia przepustnicy(w jednej obudowie) na przepustnicy,sprawdź czy przełącza jak zamykasz i otwierasz przepustnicę. |
Autor: | davejr [ czw mar 12, 2009 10:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
o to chodzi że nie wiem na stronie głównej kod 45 jeat opisany jako "Wyłącznik biegu jałowego lub obwód" myślisz że to przepustnica? |
Autor: | Przemas601 [ czw mar 12, 2009 10:18 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
może być źle wyregulowany,poszukaj na forum,jest napisane jak go ustawić |
Autor: | kosciej [ sob mar 14, 2009 12:26 am ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
Wyłącznik przepustnicy nie ma nic wspólnego z potencjometrem, który się reguluje - no chyba że masz tak bardzo rozjechanego, że nie wyłącza przy zamknetej przepustnicy ![]() Może być zanieczyszczony... Wykręć, przedmuchaj, popsikaj czymś do czyszczenia elektroniki, wkręć i ustaw ![]() TPS to proste urządzenie jak drut ![]() PS. http://carfix.stufftoread.com/sensors/t ... sting.html |
Autor: | Przemas601 [ sob mar 14, 2009 12:46 am ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
[quote="kosciej"]Wyłącznik przepustnicy nie ma nic wspólnego z potencjometrem, który się reguluje - no chyba że masz tak bardzo rozjechanego, że nie wyłącza przy zamknetej przepustnicy ![]() Czyli jednak się reguluje ![]() |
Autor: | kosciej [ pn mar 16, 2009 8:39 am ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
Ale to by musiało już być naprawdę ostro rozjechane parametry ![]() |
Autor: | davejr [ sob mar 28, 2009 4:42 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
No i d..a, nie da się ustawić, ma ktoś na sprzedaż taki potencjometr, najlepiej jak by był z przepustnicą, co by miał ustawienia fabryczne, albo cały wtrysk ![]() Zdrów |
Autor: | davejr [ pt kwie 03, 2009 3:11 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
tps kupiony, ustawiony, i check nie pali ![]() ![]() |
Autor: | Przemas601 [ pt kwie 03, 2009 6:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Kod 45 |
W obudowie przepustnicy od strony TPS-a jest śruba do regulacji wolnych obrotów,wkręć ją odrobinę i obserwuj obroty. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |