suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Przerywa i dużo pali
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=17149
Strona 1 z 1

Autor:  zielu3 [ czw gru 29, 2016 3:34 pm ]
Tytuł:  Przerywa i dużo pali

Jest problem :roll:
Objawy:
Przy pracy na wolnych obrotach (800obr/min) co jakiś czas się zdławi obroty wpadną i za chwilę się unormuja.
Przy powolnym dodawaniu gazu krztusi się dusi, przerywa, telepue silnikiem lecz przy gwałtownym wdepnięciu jest ok ale raczej powyżej 3 tys obrotów do tego zakresu tak czy siak coś tam przerywa.
Strzela w wydech przy gwałtownym dodaniu gazu i odpuszczeniu.
Śmierdzi niedopalnym paliwem.
Świece po wymianie i przejechaniu kilku km. czarne jak diabeł.
Pali w cholerę. Za 70 zł przejechalem a raczej przetelepałem się 35 km.
Co zostało zrobione:
Czujnik temperatury wymieniony bo okazał się pęknięty w kolektorze..
Sonda lambda wymieniona na nową.
Świece, przewody, kopułka, palec nowe.
Rozrząd ustawiony na lampe jest.

Co jeszcze zrobić??? Ma ktoś jakiś pomysł???

Autor:  Bezimienny [ pt gru 30, 2016 1:30 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

Ewidentnie objaw lania wtrysku, możliwe że uszkodzony, można jeszcze przeczyścić razem z przepustnicą oraz krokowca, może to coś da. Napewno jest zalewany, pytanie tylko czemu, skoro wymieniłeś te elementy co opisałeś to ja obstawiam którąś z opisanych przeze mnie.

Autor:  zielu3 [ pt gru 30, 2016 6:06 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

Też myślałem, że to wtrysk no ale wydaje mi sie, że rozpylacz to paliwo. Przyjzec muszę się mu dokładniej. A co do krokowca to gdzie on dokładnie się znajduje??? Tak wiem że pod maską przy silniku itp. Ale w którym on dokładnie jest miejscu na tym wtrysku??? Nie chcę rozkręcić czegoś żeby później nie było problemu. Jakoś boję się dotykać i grzebać przytwierdzone aparaturze wtryskowej.

edit:

sprawa wygląda tak, że paliwo w sumie wydaje mi sie, że troche sie leje z tego wtrysku za bardzo na przepustnicy robią sie takie kropelki czy tam bombelki małe. Po wyciągniciu tego wtryskiwacza wizualnie wyglada ok tylko zastanawia mnie bardzo mały ruch iglicy jest do dosłownie grubośc włosa około 0.01 mm czy tak powinno byc???

Autor:  Bezimienny [ pn sty 02, 2017 11:55 am ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

Jeśli dobrze znalazłem to w twoim silniku (o ile to 1.6 8v na wtrysku bo chyba taki był) to krokowiec to niemal napewno zaznaczony przezemnie element na zdjęciu dodanym do załącznika tej wiadomości.

Autor:  zielu3 [ pt sty 20, 2017 7:39 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

A więc tak. Jeśli chodzi o krokowy to u mnie jest troszkę inny ma przewody na wspólnej kostce z TPS.
Co zrobiłem jeszcze??? podminilem wtryskiwacz no i okazalo sie że ten mój chyba jest raczej dobry bo ten co kupiłem na podmianke dużo więcej paliwa podawał więc wróciłem do starego. Zacząłem kręcić TPS. Trochę nie jasna jest dla mnie instrukcja ustawienia a mianowicie: nie mogę znaleźć na nim tego zera. Po maksymalnym przekręceniu w prawo jak mówi instrukcja na mierniki mam nieskończoność kręcę w lewo i za cholerę nie ma tego zera przy max przekręceniu w lewo pokazuje mi 16 omh i nie da rady mniej. Czy robię coś źle czy co??? W każdym razie ustawiłem go tak że na 0.4mm na szczelinomierzu mam około 100 omh na 0,3 pokazuje poniżej 500 omh a na 0,5 jest nieskończoność. I EUREKA!!!! Jest dużo lepiej ale spalanie wychodzi mi nadal spore bo 18 l na 100 km i w okolicach 2 tys obr. przerywa i się krztusi. Ma ktoś jeszcze pomysł jakiś??? Jak sprawdzić czy to podciśnieniowe przyspieszenie zapłonu działa???

Autor:  sushi [ sob sty 21, 2017 1:32 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

zdejmij kopułkę , pociągnij powietrze z puszki przyspieszacza i zobacz czy w środku coś się rusza ( w aparacie )
druga sprawa to gumowa uszczelka pod krokowcem powinna mieć trzy małe dziurki a ma na pewno jedną dużą .
Albo ją napraw albo zamów u Sławka .

Autor:  zielu3 [ sob sty 21, 2017 9:55 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

sushi pisze:
zdejmij kopułkę , pociągnij powietrze z puszki przyspieszacza i zobacz czy w środku coś się rusza ( w aparacie )
druga sprawa to gumowa uszczelka pod krokowcem powinna mieć trzy małe dziurki a ma na pewno jedną dużą .
Albo ją napraw albo zamów u Sławka .


A wiec tak zrobiłem. Zaciągnąłem powietrze coś tam sie ruszyło ale musiałem naprawde porządnie sie zaciągnac bardzo mocno i jak tak na wciagu chiałem to przytrzymac to wracało zaraz na miejsce spoczynku. Wyciągnąłem ta puszke i zacząłem sie nią bawic, skończyło sie na tym, że pewnie przerwałem w niej membrane bo nie ma teraz żadnej reakcji. W każdym razie tak czy siak silnik chodzi jak chodził z tym czy bez tego żadnej różnicy nie ma. Co do uszczelki pod krokowcem to ma trzy dziurki także jest ok.

Autor:  limaks [ pn kwie 17, 2017 8:28 pm ]
Tytuł:  Re: Przerywa i dużo pali

ogarnąłeś temat w swoim sprzęcie?
mam podobnie w 2.0 16v
na 'równym gazie' telepie silnikiem i sie krztusi, dławi. Wciskając sprzęgło, auto gaśnie, nie utrzymuje obrotów.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/