Witajcie znów!
Od grudnia jak sprzedałem moją Suzi, to bujałem się plaskaczem, ale od kilku dni udało się powrócić do Vitarki...
1995, 1,6 16V...
No i chciałbym teraz ją zagazować.
1. Proszę o opinię jaki gaz zakładać (ewentualnie gdzie w Łodzi byłoby znośnie tanio i bez partactwa)... Firmę poleconą w Łodzi mam: "Nagaz"...
2. Jak wygląda sprawa "cierpień" silnika na LPG?
W poprzedniej miałem silnik z '89, powypalały się gniazda zaworów przy najzwyklejszej instalce (pewnie jeszcze źle wyregulowanej) i cykały sobie
Za sekwencję liczą sobie OD 3200 zł... Ale chciałbym zrobić taki myk, żeby zbiornik był toroidalny pod autem...
3. Da się tak?
W poprzedniej miałem butlę pod autem i bardzo sobie chwaliłem posiadanie bagażnika, ale jakiś idiota zrobił zbiornik na benzynę ze zwykłej blachy, od środka toto skorodowało i miałem potem benzynę z rdzą :/
Ale butla tam była duża cylindryczna, ale nie mieli jej do czego zamocować chyba i toto se latało
4. Czy 16stka ma wtrysk wielopunktowy?
Jak toto reaguje na LPG? W Volvo miałem zwykłą instalkę i jak chiałem czasem ruszyć z trójki (
) to strzelało w dolot i gasło...
Takich rzeczy się chyba uniknie przy sekwencji, prawda?
Pozdrawiam, Kamil
EDIT:
Byłem u gazowników:
-nie montują gazu pod autem... :/
Zna ktoś zakład, gdzie takie coś by zrobili: usunąć zbiornik paliwa, zrobić mniejszy, a w miejsce tego dać butle z gazem?
-w Vitarce mam przepływomierz... Stwierdzili, że tylko sekwencja w takim układzie... 2700 za montaż
Szukam takiego zakładu we Wrocławiu lub Łodzi...
-Nadal mam pytanie o żywotność silnika G16B zasilanego LPG...
Pozdrawiam.
_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->
Korozjara