suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:23 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn sie 07, 2017 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
próbował ktoś??? zastanawiał się ktoś nad takim serduchem???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr sie 09, 2017 8:26 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
nikt/nic
będę pierwszy???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: śr sie 09, 2017 11:37 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
hmmm.....
Kolega ma ten silnik w a4, wyciągnął 270 kónia.
Jedzie to nawet nawet tylko...
Otrzymujesz silnik z okablowaniem jak elektrownia.
Moc to tak od 4 tyś w górę.
Nie wiem czy czegoś takiego oczekujesz.
ps.
Wiem że zaraz ktoś mi napisze że wkładają turbo z 2.0 tsi i jest mniejsza turbo dziura
ale to znowu jest kasa.


Na górę
Post: czw sie 10, 2017 7:33 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
to co innego byście wsadzili??? ja bardziej myślę o tym silniku jako bardziej rozwojowym 150 koni w serii, do 200 lecę programem... mam ten silnik w tt 180koni i nie muszę jej kręcić do 4 tys aby chciała jechać... może u kolegi problem leży właśnie w tych 270 koniach zrobiła się wielka turbo dziura i dlatego musi to kręcić tak wysoko :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: czw sie 10, 2017 7:43 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 16, 2016 2:00 pm
Posty: 314
Lokalizacja: Gierałtowice
Silnik: 1.6 8v
Model: 1.6 JLX
Rok prod.: 1991
W terenie moment i brak kabli potrzebny :) ja bym szukał prostego rozwojowego diesla...

_________________
Lift 4" RadzikONE Body Lift 2 " T3 - 235/75/15



https://get.google.com/albumarchive/110 ... source=pwa


Na górę
Post: czw sie 10, 2017 10:33 am 
Offline
0" - piaskownica
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 26, 2016 5:16 pm
Posty: 6
Lokalizacja: łódzkie Burzenin
Silnik: 1.6 8v
Model: ET Cabrio 1.6
Rok prod.: 1993
Na przykład 1.9 tdi z vw, hunter robi flaszne po skrzynie z vitary.

Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka

_________________
Były motocykle.Były quady.Były połamane kości i plastiki.
Nadszedł czas na błoto i piekielną moc 8v
:twisted:


Na górę
Post: czw sie 10, 2017 10:53 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
to nie ma być auto tylko do błota 90% swojego czasu u mnie spędzi na asfalcie :D a jeżeli chodzi o diesla to nie chcę... dlaczego nie??? po prostu... prędzej v8 będzie w vitarze niż klekot pod maską :D a zależy mi na tym aby to auto swobodnie poruszało się po asfalcie i żebym nie musiał się 10x zastanawiać zanim zechcę wyprzedzić

szukałem wcześniej baleno... cokolwiek sensownego znaleźć graniczy z cudem, a jak padnie to będzie problem gdzie słupek znaleźć, a do takiego poczciwego vw znajdę wszędzie wszystko na pierwszym lepszym szrocie...

dodatkowo mało mi będzie 150 koni robię program na 200 i bez większego nakładu finansowego

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: czw sie 10, 2017 9:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
pomyśl jeszcze o tym dieslu, ja w terenie zapominam o reduktorze:) a na drodze 160 idzie bez większych problemów( no może przedni most się często buntuje). A jak bedziesz miał mało to 30 kucy też zrobisz małym nakładem:)


Na górę
Post: pt sie 11, 2017 5:24 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
sebahabit pisze:
próbował ktoś??? zastanawiał się ktoś nad takim serduchem???

Ja się zastanawiałem, ale już jeden Swap robiłem i więcej nie zrobię.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt sie 11, 2017 7:14 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
abuk pisze:
pomyśl jeszcze o tym dieslu, ja w terenie zapominam o reduktorze:) a na drodze 160 idzie bez większych problemów( no może przedni most się często buntuje). A jak bedziesz miał mało to 30 kucy też zrobisz małym nakładem:)

A Ty u siebie jaki masz silnik??? co z przeglądami??? robiłeś zmiany w dowodzie???
gutek.a4 pisze:
sebahabit pisze:
próbował ktoś??? zastanawiał się ktoś nad takim serduchem???

Ja się zastanawiałem, ale już jeden Swap robiłem i więcej nie zrobię.

no pamiętam że miałeś baleno... a teraz co masz??? jakie były przemyślenia odnośnie 1.8T ???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pt sie 11, 2017 12:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
No nadal mam baleno, jeździ to, na drodze brakuje mocy, w terenie jest aż za dużo, zawieszenie nie ogarnia.
Przemyślenia takie aby wsadzić, wykastrować z zbędnej elektroniki i podciśnień. Ale vitara już mi się znudziła, jeździ bez awaryjnie, a na motanie nie ma czasu nawet. Powoli myślę o jeepie tylko vitara musi się zamortyzować.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pt sie 11, 2017 9:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lis 22, 2010 11:42 pm
Posty: 340
Lokalizacja: Kozy
ja wsadziłem 1.9 aaz 75km i jeżdziło to lepiej niz seryjne 1.6.
Jednak troche zabardzo klekotało, więc wskoczył afn na bezpośrednim wtrysku( troche pomotana pompa by pozbyć się wszelkiej elektroniki), turbo zrobili mi chłopaki z "moje turbo".
Na hamowni wypluł 163 km. Było dobrze ale niestety silnik miał już swoje lata i korba postanowiła opuścić silnik zabierając kawałek bloku :mrgreen:
więc wsadziłem z powrotem starego aaz który nie zdążył się sprzedać (trzeba czymś ciągać materiał na budowę)
Teraz przygotowuje małą hybryde: blok ze 130, głowica afn, turbo zostaje pomotane no i pompa manualna.
Zobaczymy co na to mosty powiedzą, ale jest już plan:)


Na górę
Post: sob sie 12, 2017 7:48 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
to ja spróbuje z 1.8t... we wtorek ma dojechać dawca lorą z niemiec :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob sie 12, 2017 8:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 10, 2015 8:04 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Poznań/Złotniki
Silnik: 1.6 8v
Model: MetalTop 3D
Rok prod.: 1991
a moze by tak dopasowac 1.8 z mazdy mx5 ponoc sa nie drogie
fabrycznie maja kolo 130 koni
zmiennofazowy rozrzad


Na górę
Post: sob sie 12, 2017 10:15 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
.:Tomaszek:. pisze:
a moze by tak dopasowac 1.8 z mazdy mx5 ponoc sa nie drogie
fabrycznie maja kolo 130 koni
zmiennofazowy rozrzad

To chyba nie najlepszy pomysł, z wielu powodów

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl