suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:00 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt paź 06, 2017 12:01 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz mar 19, 2017 10:35 pm
Posty: 124
Silnik: 2.0 16v
Model: Cabrio
Rok prod.: 1997
No ciekawie się zapowiada , ja w przyszłości może będe myślał nad dość nowatorskim rozwiązaniem , mianowicie Silnik Saab b204l i skrzynia z omegi + reduktor z Samca , miałem nikomu nie zdradzać no ale :D Może ktoś przetrze szlaki przede mną :mrgreen:


Na górę
Post: pt paź 06, 2017 8:00 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt cze 23, 2017 12:23 pm
Posty: 35
Silnik: 2.0 16V
Model: GV Short
Rok prod.: 2000
gutek.a4 pisze:
sebahabit pisze:
próbował ktoś??? zastanawiał się ktoś nad takim serduchem???

Ja się zastanawiałem, ale już jeden Swap robiłem i więcej nie zrobię.

Mam podobne doświadczenia ;)

Moi znajomi także, co jest szczególnie bolesne przy odsprzedaży, bo często to nie zwiększa, a zmniejsza wartość samochodu.
Ale jak się bawić to się bawić, pytanie tylko czy vitara jest najlepszym samochodem do takich zabaw, ale kto bogatemu zabroni ;)


Na górę
Post: ndz paź 08, 2017 7:47 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
Patrząc na ekonomię to chyba najgorsze rozwiązanie, vitary nikt nie ceni, popatrz ile kosztuje stary parch z BMW? Jest róŻnica? No znaczna. Ale nie o to chodzi żeby robić parchy. Vita jest fajna ale... przychodzi zmiana, chwila refleksji i stwierdzisz że przesadziłeś z inwestowaniem w projekt bo jest ci już nie potrzebny a nikt inny nie doceni.

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: pn paź 09, 2017 3:53 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt cze 23, 2017 12:23 pm
Posty: 35
Silnik: 2.0 16V
Model: GV Short
Rok prod.: 2000
Tu nawet nie chodzi o docenianie bądź nie, tylko o to że kupując fabrykę masz fabrykę i wiesz na czym stoisz.
A nabywając czyiś projekt nigdy nie wiadomo zbyt wiele poza jednym - nie będzie tanie w eksploatacji, na pewno dużo bardziej awaryjne niż fabryka, a do tego nigdy nie wiesz na jakie patenty natrafisz.
Rozważałem kupno cabrio, saby 93 mi się podobają i był jeden, na ponad 300 koni zrobiony, nawet ładny, dach nowy, mechanicznie wiadomo.
Ale wolałbym gdyby za tę cena była seria, a i sprzedającemu łatwiej by było sprzedać.
Po potem padnie głupie sprzęgło, a tam każdy element z innego modelu...


Na górę
Post: śr paź 11, 2017 7:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2017 10:49 am
Posty: 65
Lokalizacja: Olszyna
Model: XJ
Czy 1.8t to w ogóle dobry wybór w offroad?
Znam opinie odnośnie tych silników ale jednak różni się od własnych doświadczeń... i wg mnie wcale takie pancerne nie są.

Poza tym, benzynkę uturbioną trzeba też troszkę inaczej traktować, czy to się sprawdza?


Na górę
Post: wt lis 07, 2017 10:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz mar 12, 2017 5:28 pm
Posty: 113
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 1.8T 180Hp 4"
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
moja vitara juz odpalona , ale jeszcze duzo zostalo do ogarniecia:D


Na górę
Post: wt lis 14, 2017 7:15 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
adrian055 pisze:
moja vitara juz odpalona , ale jeszcze duzo zostalo do ogarniecia:D

A u mnie silnik połączony ze skrzynia wisi już 2 tydzień na żurawiu nad ramą... Sezon na wulkanizacji w pełni i od rana do wieczora nie wyrabiam się na zakrętach :D ale jak się tylko trochę uspokoi to wieczorami będę dłubał łapy do silnika i składał ramę :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: pn lut 04, 2019 9:44 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2017 10:49 am
Posty: 65
Lokalizacja: Olszyna
Model: XJ
I jak z tym 1.8t? Jeździ?
Miskę olejową przerabiałeś?


Na górę
Post: ndz lut 10, 2019 8:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lut 25, 2017 10:11 pm
Posty: 224
Model: Cabrio
Rok prod.: 2000
adrian055 pisze:
to beda dwa projekty 1.8t:))


trzy :mrgreen: Kończę kompletowanie klamotów i ruszam z pracami

_________________
Suzuki vitara cabrio 1.8T 20Vt


Na górę
Post: śr lut 13, 2019 10:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz mar 12, 2017 5:28 pm
Posty: 113
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 1.8T 180Hp 4"
Model: Cabrio
Rok prod.: 1991
to super:D:D


Na górę
Post: czw lut 14, 2019 4:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 03, 2010 9:55 am
Posty: 843
Lokalizacja: Gdynia
Ze względów ekonomicznych przeróbki jakiegokolwiek auta w teren są niezasadne. Lepiej kupić cos zmotanego i tylko odszczuzyc albo i nie. Ja swojej bym drugi raz nie robił a dłubie tylko dla tego że niechcę za bezcen oddać jakiemuś cebulakowi.

_________________
FORUM SWIFT http://www.swiftklub.org
Obrazek


Na górę
Post: czw lut 14, 2019 8:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 13, 2011 7:21 pm
Posty: 373
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Silnik: 1.6 8v
Model: Blaszak 3D
Rok prod.: 1994
mockba pisze:
Ze względów ekonomicznych przeróbki jakiegokolwiek auta w teren są niezasadne.


Imprezy z Tobą mockba muszą być wprost bombowe.

_________________

Jest: Pimpuś - Vitara 3d 94' 1.6 8v, lift 4'', Bodylift 2'', Silverstone MT-117 33''
Była: Showtime - Vitara Long '94 1.6 16v LPG, Lift 2'', Bodylift 3'', BF Goodrich MT 31'', i winda na przedzie - umarła rdzawą śmiercią


Na górę
Post: pt lut 15, 2019 7:40 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt paź 13, 2015 6:00 pm
Posty: 128
Silnik: 1.6 8v
Model: GaDzik
mockba pisze:
Lepiej kupić cos zmotanego i tylko odszczuzyc albo i nie. Ja swojej bym drugi raz nie robił a dłubie tylko dla tego że niechcę za bezcen oddać jakiemuś cebulakowi.

Też tak mówię, ale... po kilku miesiącach szukania kupiłem serie i kompletuje graty :mrgreen:
Kupić sensowne auto w sensownych pieniądzach też nie jest łatwo. Kupić trupa i robić wszystko od początku to marna oszczędność.


Na górę
Post: pt lut 15, 2019 8:33 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 03, 2017 10:49 am
Posty: 65
Lokalizacja: Olszyna
Model: XJ
Koledzy z miską przy tym 1.8t coś robiliście czy jest ok i nie gubi smarowania?


Na górę
Post: śr mar 18, 2020 8:20 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
Miska z 1.8t z golfa czy a3 ma miske prosta, a juz w audi a6 ma miske z takim dolkiem jak vitara, tylko wiadomo ze i smoka potrzebujesz tez z a6

https://allegro.pl/oferta/miska-olejowa ... YwEALw_wcB

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl