suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:02 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 21, 2018 2:04 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Panowie jakie silniki da się podmienić do GV1? Widzę że zamiast 2.0 daje się 2.5.
Swapowal ktoś np hondowski 2.0 .
Mocy dość, rozrzady na łańcuchu, silniku raczej pancerne. Wykonalne?


Ostatnio zmieniony śr gru 12, 2018 4:04 pm przez axit, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz sty 21, 2018 7:02 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
SWAPuje się silniki z wszystkich GV to wszystkich GV bez większej zmoty (nawet z 2.7v6 do 1.6 16v). W skrócie przekładasz kompletny silnik ze skrzynią oraz oraz całą wiązką i gotowe (wszystko pasuje).

A jak chcesz motać to każdy silnik da się włożyć do każdego auta :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn sty 22, 2018 12:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
radzik071 pisze:
SWAPuje się silniki z wszystkich GV to wszystkich GV bez większej zmoty (nawet z 2.7v6 do 1.6 16v). W skrócie przekładasz kompletny silnik ze skrzynią oraz oraz całą wiązką i gotowe (wszystko pasuje).

A jak chcesz motać to każdy silnik da się włożyć do każdego auta :wink:


Masz rację błąd w słownictwie. :roll: :mrgreen:


Na górę
Post: śr sty 31, 2018 8:49 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 02, 2014 4:33 pm
Posty: 162
Lokalizacja: LJA lubelskie
Chcesz mieć pięć biegów do tyłu to pchaj hondę :D

_________________
v6 automat


Na górę
Post: wt kwie 10, 2018 12:07 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: sob lis 18, 2017 12:23 pm
Posty: 66
Silnik: 2.0
Model: Vitara V6
Rok prod.: 1997
a dużo roboty jest przy zmianie w GV z diesla na2,5 czy nawet 2,7 ?


Na górę
Post: śr kwie 11, 2018 1:19 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Sam oceń ile by Ci to zajęło:
radzik071 pisze:
...W skrócie przekładasz kompletny silnik ze skrzynią oraz oraz całą wiązką i gotowe (wszystko pasuje)...:


No w 2 godziny tego nie zrobisz. :wink:

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz paź 14, 2018 7:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw gru 04, 2014 9:14 am
Posty: 30
Silnik: H20A 2.0V6
Model: Krótka 3D
Rok prod.: 1998
vap pisze:
Chcesz mieć pięć biegów do tyłu to pchaj hondę :D

2.0 na łańcuchu pisał więc pewnie mu chodzi o serię K20, nie będzie 5 biegów do tyłu.
Też chciałem ten silnik wsadzac w wersji 160KM, ale przestraszyłem się że mi miska o most będzie zahaczac i stwierdziłem że może to być ciężki temat do przeskoczenia więc się wycofałem i włożyłem H20A z Vitary


Na górę
Post: śr gru 12, 2018 4:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn lut 08, 2010 9:52 pm
Posty: 161
Lokalizacja: Stalowa Wola
Silnik: K20A4
Cairo pisze:
vap pisze:
Chcesz mieć pięć biegów do tyłu to pchaj hondę :D

2.0 na łańcuchu pisał więc pewnie mu chodzi o serię K20, nie będzie 5 biegów do tyłu.
Też chciałem ten silnik wsadzac w wersji 160KM, ale przestraszyłem się że mi miska o most będzie zahaczac i stwierdziłem że może to być ciężki temat do przeskoczenia więc się wycofałem i włożyłem H20A z Vitary


Dziś czytając posta zastanowiłem się nie nad wsadzeniem samego silnika, ale razem ze skrzynią biegów. W końcu skrzynia biegów wychodzi na wał napędowy na tylny most w CRV. Więc wyjście na tylny most mamy. A w GV napęd działa tak że ze skrzyni na reduktor z reduktora albo na sam tył albo na tył i przód. Pytanie tylko czy reduktor nie jest zintegrowany ze skrzynią i o obroty silnika / lewe /prawe.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl