suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 3:11 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sty 30, 2018 11:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 16, 2016 8:01 pm
Posty: 18
Silnik: 2,5 v6 B
Model: Grand Vitara I
Rok prod.: 2001
Posiadam od jakiegoś czasu Suzuki Grand Vitare 2,5 v6 144 km 2001r.
Przyszedł czas na zmiany. Miał być na wiosnę Lift 4 cale od Radzia a będzie remont silnika.
Jestem dość słabym mechanikiem stąd chciałbym zadać kilka pytań i chętnie wrzucę kilka zdjęć z postępów prac.
Naprawę zlecam zaprzyjaźnionemu warsztatowi i będę wraz z nimi to robił.
Co skłoniło mnie do tej decyzji:
1. Kopciucha na biało i wciąga płyn! - diagnoza uszczelka pod głowicą (spaliny w zbiorniczku)
2. Klekotający Łańcuch rozrządu - trzeba wymienić!
3. Wchłania Olej w dość dużych ilościach - tutaj bez pomysłów
4. Na 29 calach MT nie ma za bardzo siły jechać.
5. Buda i rama zdrowa!!!! mocowania do ramy idealne. Okaz fantazji jak na Vitarę.

Nie chce wkładać całego silnika ponieważ to znów zagadka co tam w nim siedzi.

Co potrzebuję na start do remontu:
Kompletny rozrząd (już czeka)
Uszczelniacze zaworów
Uszczelki na cały silnik
Pierścienie
Panewki
Termostat
Świece
Filtry plus oleje 2x z racji szybkiej wymiany po remoncie

szlif cylindrów i wału + osiowanie
prześwietlenie+planowanie głowic

Jaką kwotę powinienem zapłacić za taki remont?

Jakieś podpowiedzi? Coś pominąłem?

Skąd brać części? Ponieważ wszelkie hurtownie i sklepy internetowe maja puste magazyny :/ a bezpośrednio w sklepie stacjonarnym ceny wyrywają z butów.

Obrazek


Na górę
Post: śr sty 31, 2018 10:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt mar 06, 2012 2:45 pm
Posty: 236
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: 1.6 16v 2.0 v6 2,7v6
Model: 2x long
Rok prod.: 1997
suzuki czesci warszawa
ostanio liczyliśmy z bratem ale akurat 2,7 v6 i wyszło cos koło 5 tys remont