suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 2:03 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt lis 20, 2018 1:38 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
W nowej Suzuce też myślałem o kompresorze do 1.6 a skończyło się na prostszej wersji pozyskania mocy czyli swap na V6

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 2:16 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
A jaka jest różnica wagi między 1.6 a V6 ?

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 8:01 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
radzik071 pisze:
W nowej Suzuce też myślałem o kompresorze do 1.6 a skończyło się na prostszej wersji pozyskania mocy czyli swap na V6


Nie przeraża Cie waga tego silnika?
Z tego co sie zoreiwntowałem to 8v z suzuki to jakieś 85 kg z osprzętem a 2,5 v6 180kg.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 8:05 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Jeżeli tak jest faktycznie, do tego już obowiązkowo stal-most i reszta szpeju... ginie idea lekkiego autka przeprawowego które jest dzielne w terenie właśnie dzięki niskiej masie. No sztandarowy przykład to Samurai: liche 60 koników, często dużo mniej ale nadrabia niską masą.

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 8:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
Piasek80 pisze:
Jeżeli tak jest faktycznie, do tego już obowiązkowo stal-most i reszta szpeju... ginie idea lekkiego autka przeprawowego które jest dzielne w terenie właśnie dzięki niskiej masie. No sztandarowy przykład to Samurai: liche 60 koników, często dużo mniej ale nadrabia niską masą.


Też mi po głowie chodziła v6 ale ta waga to masakra. Zastanawiam sie też nad AFN 1,9 tdi z vw a on waży z tego co mi się udało ustalić to 130-150 kg. Gdyby dało radę znaleźć 1.6 8v z vitary w dobrym stanie i świeżym roczniku to chyba bym się skłonił ku kompresorowi. W sobote byłem sobie popatrzeć na rajdzie i był jeden samuraj na jakiś 33" bardzo ładnie zrobiony a jego silnik to 1.3 ze swifta + kompresor. Swift ma 100 koni a kompresor pompował do niego 0,5 (chyba) bara. Bardzo fajnie sobie radził i waga takiego zestawu też przyzwoita.

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 8:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Już sama seria ze Swifta jest wystarczająco żwawa. W Swift`cie był jeszcze 1.5 102KM ale... nie wiem czy nie prostszy i łatwiejszy w dostępie będzie ori 1.6 16V

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: wt lis 20, 2018 9:03 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
Piasek80 pisze:
nie wiem czy nie prostszy i łatwiejszy w dostępie będzie ori 1.6 16V


chciałem do siebie taki z GV ale trzeba przerzucać całą wiązkę łacznie z licznikiem także najlepiej by było całego dawce kupić. No i te kabelkowanie nie chce mi się trochę :wink:

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: śr lis 21, 2018 9:24 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
V6 cięższe ale ja mam lekkiego kierowcę kierowniczkę :lol:
Będziemy też przednią oś wysuwać 50-75mm w przód, akumulatory do bagażnika i zawsze trochę masa się rozjedzie.
Po jeździe testowej 188 konną V-ką po asfalcie na ori szosówkach jestem bardziej niż zadowolony.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: śr lis 21, 2018 11:19 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
radzik071 pisze:
V6 cięższe ale ja mam lekkiego kierowcę kierowniczkę :lol:


Fakt :D Wygrałeś :lol: :lol: :lol:

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: sob lis 24, 2018 10:03 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
zielu3 pisze:
radzik071 pisze:
W nowej Suzuce też myślałem o kompresorze do 1.6 a skończyło się na prostszej wersji pozyskania mocy czyli swap na V6


Nie przeraża Cie waga tego silnika?
Z tego co sie zoreiwntowałem to 8v z suzuki to jakieś 85 kg z osprzętem a 2,5 v6 180kg.


2,5 v6 z osprzeem jest cięższe o 32kg od 16v z osprzętem, także te 180kg to 2,8 diesel patrola nie waży...

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: ndz lis 25, 2018 3:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 09, 2013 6:49 am
Posty: 247
Lokalizacja: Orzeszyn k/Piaseczna
Lukasz Hunter pisze:
zielu3 pisze:
radzik071 pisze:
W nowej Suzuce też myślałem o kompresorze do 1.6 a skończyło się na prostszej wersji pozyskania mocy czyli swap na V6


Nie przeraża Cie waga tego silnika?
Z tego co sie zoreiwntowałem to 8v z suzuki to jakieś 85 kg z osprzętem a 2,5 v6 180kg.


2,5 v6 z osprzeem jest cięższe o 32kg od 16v z osprzętem, także te 180kg to 2,8 diesel patrola nie waży...


Nie miałem nigdy okazji sprawdzić tego na własnej skórze ale wiedzę na ten temat zaczerpnąłem stadhttp://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=9735&hilit=swap+2.5+v6+2.0&start=75

_________________
Viertarka 8v lekko podniesiona z malutkimi mtkami...


Na górę
Post: ndz lis 25, 2018 4:02 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Łukasz a ważyłeś całą Vitarę tak, jak teraz stoi na mostach z Tojki z wyciągarkami... i z V6?
PS.
Przyspieszenie 2.7 V6 na oryginalnych szosówkach:
https://www.youtube.com/watch?v=8fbdhxjLUYI

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt sty 15, 2019 4:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
radzik071 pisze:
Łukasz a ważyłeś całą Vitarę tak, jak teraz stoi na mostach z Tojki z wyciągarkami... i z V6?
PS.
Przyspieszenie 2.7 V6 na oryginalnych szosówkach:
https://www.youtube.com/watch?v=8fbdhxjLUYI

Ważyłem z pełnymi drzwiami, przód grzechotnik tył evo 12000, pełny zbiornik pb i lpg, 2x optima duża, koła 37 trepadory z beadlockami 1670kg z kowbojkami 1630kg

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Post: wt sty 15, 2019 10:14 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
to spoko wyszło. Klatki nie masz ?

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: ndz sty 20, 2019 7:43 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz wrz 16, 2012 9:47 am
Posty: 824
Lokalizacja: Kartuzy
Silnik: 2,5 v6
Model: Cabrio
Rok prod.: 1994
radzik071 pisze:
to spoko wyszło. Klatki nie masz ?

klatki brak, możliwe że na ten sezon jakąś uda mi się zrobić jak będzie chwila

_________________
lift 4", osłony, zderzaki i inne <- SPRZEDAM --> http://hunterdesign.pl
http://www.facebook.com/hunterdesignoffroad


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl