Kupilem dzis filterek paliwa w IC nowy.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/4P8 ... directlinkW komplecie były 4 oringi, przy wyciaganiu starego rozerwała mi się ta obejma, gwinty srub przykrecajacych obejme rownież.
Pytanie 1 :
rysunek:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/9SD ... directlinkZ czego spasować inną obejmę, żeby filtr był przykręcony na sztywno ? (na rysunku zaznaczyłem tą obejmę
1.
Pytanie 2:
Po skręceniu wszystkiego i włączeniu zapłonu- pompa daje ciśnienie, zaczyna się lać z obu śrub, a mocniej nie mogę dokręcić wszystkiego (brak kanału i nie chce przekrecic).
Czy te oringi (numer
2) są w takim razie dupne?
Stare były tego typu: (srebrne)
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/vY2 ... directlinkhttp://picasaweb.google.pl/lh/photo/nAj ... directlinkPytanie 3:
Do czego służy numer
3 ? Ja odkrecilem te sruby bez wykrecania tej mneijszej śrubki z dodatkowym oringiem, ona mi nie leje.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Lxu ... directlink