suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 12:21 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 25, 2018 11:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Cześć i czołem. Otóż skończyłem swoją vitarkę po prawie roku. Nie chwaliłem się jeszcze w swoim temacie lecz brak czasu :)

Zacząłem jeździć i spalanie wynosi normalnie 19-20 L..... Zanim ją zacząłem budować spalanie na simexie wynosiło 11 do 13 w terenie!

Założone opony MT 235/75 15 przedtem taki sam rozmiar simexa. Wymieniony reduktor bo gaziarz stwierdził że to jego wina i dalej to samo. Trafiła do innego gaziarza i dalej to samo. Wszystko szczelne. Nie mówcie mi że snorkel może mieć aż tak duży wpływ na spalanie bo jak sam kumplowi regulowałem co ma ten sam setup to jemu w trasie pali 11. Mi w trasie bez wyrzucania piątki i prędkość 70 km/h pali 17-18 ! Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?.... Dziś w lajtowym terenie połknęła 24 L.


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 8:25 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
1. Postaw na równym asfalcie na luzie i spróbuj przepchnąć, powtórz to samo na rozgrzanym silniku, układzie jezdnym, niech se silnik chodzi, wszystkie podciśnienia, serw działają itp i spróbuj przepchnąć.

2. Pożycz od jakiego instalatora czujnik wycieków gazu i przeleć wszystkie przewody - może zwyczajnie gaz ucieka, coś gdzieś się przetarło itp

3. Sprawdź sondę Lambda

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 8:42 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
1. Nic nie blokuje, sprawdzałem, wszystko ok.
2. Sprawdzałem szczelność łączeń, muszę sprawdzić jeszcze przewody
3. Sonda nowa

Jest szansa że to przez zawory??


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 9:47 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Instalacją LPG na "Śrubę" czy "krokowy"?

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 1:21 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Na śrubę.


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 4:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Traper pisze:
Na śrubę.

to sonda chyba nie ma tu nic do znaczenia jak chodzi na LPG

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 5:52 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Na pewno nie. A więc ktoś ma pomysły??


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 6:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
a próbowałeś przykręcić śrubę o pól obrotu? Mi kiedyś gaziarze też podobnie ustawili i spalanie miałem koło 20l przykręciłem trochę srubkę , silnik ma moc i spalanie w granicach 16l (snorkel+MT 30cali)

Sorry nie obraź się jak coś . Może głupie pytanie :D nie jeździ czasem z zapietym przodem na stałe? (sprzegiełka)

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: pn lis 26, 2018 10:35 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
haha, nie, rozpinam po terenie :) próbowałem, zaczyna się wtedy powoli dusić. Na prawdę już nie mam pojęcia o co tutaj chodzi, nikt nie potrafi mi tego wytłumaczyć. Rozpiąłem teraz snorkel, jest odczuwalnie słabsza nie wiem dlaczego. Zrobię 50 km i zobaczę


Na górę
Post: wt lis 27, 2018 6:27 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Jeszcze ewentualnie zapłon sprawdź czy dobrze ustawiony. Ja mam przy gazie na +8 st.

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: wt lis 27, 2018 9:59 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Traper pisze:
Na pewno nie. A więc ktoś ma pomysły??

Sonda ma znaczenie - w sensie że na podstawie odczytów będziesz wiedział jaka jest mieszanka.
Najlepiej byłoby się podpiąć pod komputer i pobierać odczyty podczas jazdy.
W ostateczności można użyć dobrego woltomierza.


Na górę
Post: wt lis 27, 2018 10:01 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
michal.b pisze:
Jeszcze ewentualnie zapłon sprawdź czy dobrze ustawiony. Ja mam przy gazie na +8 st.

Na lpg wyprzedzenie powinno być nieco większe z powodu tego, że gaz się dłużej spala w cylindrze.
Ale jak się jeździ też na benzynie, to można sobie odpuścić, bo może się zrobić spalanie stukowe.


Na górę
Post: wt lis 27, 2018 11:43 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 23, 2018 7:12 pm
Posty: 39
Silnik: 1.6 8v 90'
Model: Cabrio 1.6
Rok prod.: 1990
Sprawdzałem zapłon i jak ustawiłem go do lampy do aparat był cofnięty całkowicie w stronę budy żeby był na O st. Samochód w ogóle nie mógł wejść na obroty i strasznie nim szarpało. Wróciłem do ustawienia aparatu w połowie i na lampie Jest na + po za skalę. Jedynie to mi zostało ustawienie na słuch chyba że ktoś ma lepszą opcję? Jakieś pomysły ? Aparat ustawiany na benzynie.


Na górę
Post: wt lis 27, 2018 2:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Traper pisze:
Sprawdzałem zapłon i jak ustawiłem go do lampy do aparat był cofnięty całkowicie w stronę budy żeby był na O st. Samochód w ogóle nie mógł wejść na obroty i strasznie nim szarpało. Wróciłem do ustawienia aparatu w połowie i na lampie Jest na + po za skalę. Jedynie to mi zostało ustawienie na słuch chyba że ktoś ma lepszą opcję? Jakieś pomysły ? Aparat ustawiany na benzynie.

Ktoś mógł wyjmować aparat i wsadził go z nieprawidłowo ustawioną zębatką napędu.
W manualu powinien być opis jak go dobrze ustawić.


Na górę
Post: śr lis 28, 2018 10:49 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
A zdjąłeś podciśnienie z aparatu na czas ustawiania?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl