Jak progres w swapie?
Generalnie jak masz możliwość, to lepiej M42B18.
Prostszy dolot, mniej do uszczelniania i generalnie toporniejszy silnik. W M44 chyba tylko tłoki lepsze bo kute no i standardowo ma elektryczny wentylator, to też plus..
Z częściami będzie prościej do M42.
jedno i drugie trzeba kręcić wysoko, żeby była jakaś moc, ale to nie jest tak, że z dołu to nie jedzie kompletnie. Do gruz-driftów zawsze przesuwają jeszcze odcinkę trochę dalej.
Sprzęgło, dwumas raczej wytrzymałe ale można zrobić dosyć mocny setup na tarczy z 2.8 i docisku z diesla m47 bodajże, przeszperaj forum turbo-bmw.pl prawie wszyscy tak robią i to wytrzymuje potężne niuty i upalanie.
W każdym razie komplet sachsa tarcza, docisk, łożysko to koszt ok 300zł a wymiana prosta więc jest luz.
Co do cewek to najlepiej przerobić na cewki z m52/m62. Poniżej masz całe info i nawet wymiary blaszki/podstawy, która trzeba dorobić:
http://bmwz3diys.weebly.com/coil-on-plu ... rsion.htmlNo i cewki używki tańsze i prościej dostać niż jedną duża + kable.