suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 9:38 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 11, 2019 9:36 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
Może się ktoś orientuje w temacie. Otóż rozrząd przy rozruchu na zimnym jest cichutki, na wolnych obrotach nie szura. Natomiast przy całkowicie rozgrzanym silniku jak obroty schodzą do minimum sporadycznie coś pzrez 1-2 sek zachrobocze. Podejrzewam jeden z napinaczy?

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: pn mar 11, 2019 11:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
A poziom oleju w silniku mam rozumieć jest dobrze powyżej połowy?

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: wt mar 12, 2019 7:06 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
Tak olej na full.

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: ndz mar 17, 2019 9:46 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 11, 2019 2:33 pm
Posty: 14
Silnik: J20A
Model: GV1 FT
Rok prod.: 2003
Mam dokładnie ten sam objaw co opisujesz. Na zimnym cicho. pP 5 minutach jak silnik złapie troszkę temperatury zaczyna coś grzechotać/chrobotać. Najbardziej słyszalne jest to w chwili jak spadają obroty po przy gazowaniu do obrotów biegu jałowego.
Samochód ma 130tys i wszystko jest oryginalne nikt tego wcześniej nie rozbierał. Wymieniłem olej ale się nie poprawiło więc biorę się za wymianę rozrządu. Zdjąłem już pokrywę zaworów i wszystkie koła pasowe. w poniedziałek ciąg dalszy.

Koledzy jak na dzień dzisiejszy z jakością nowych rozrządów?
Czy wkładać tylko oryginał czy zamienniki są też dobrej jakości? Jakie zamienniki warto brać pod uwagę?

Samochód nie będzie do upalania tylko jazda codzienna do pracy i wypady do lasu na polowanie.


Na górę
Post: ndz mar 17, 2019 3:42 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Ceny oryginalnego kompletu są zabójcze. Same w sobie są odpowiedzią na pytanie czy używać zamienników :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pn mar 25, 2019 9:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn sie 03, 2009 8:36 pm
Posty: 39
Lokalizacja: TJE świętokrzyskie
daweed pisze:
Mam dokładnie ten sam objaw co opisujesz. Na zimnym cicho. pP 5 minutach jak silnik złapie troszkę temperatury zaczyna coś grzechotać/chrobotać. Najbardziej słyszalne jest to w chwili jak spadają obroty po przy gazowaniu do obrotów biegu jałowego.
Samochód ma 130tys i wszystko jest oryginalne nikt tego wcześniej nie rozbierał. Wymieniłem olej ale się nie poprawiło więc biorę się za wymianę rozrządu. Zdjąłem już pokrywę zaworów i wszystkie koła pasowe. w poniedziałek ciąg dalszy.

Koledzy jak na dzień dzisiejszy z jakością nowych rozrządów?
Czy wkładać tylko oryginał czy zamienniki są też dobrej jakości? Jakie zamienniki warto brać pod uwagę?

Samochód nie będzie do upalania tylko jazda codzienna do pracy i wypady do lasu na polowanie.

No jak wymieniłeś już rozrząd?

_________________
GV I 2.0 16V 3d lift 2'5
Rav 4 I rakieta nie samochód.


Na górę
Post: czw mar 28, 2019 8:12 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lut 11, 2019 2:33 pm
Posty: 14
Silnik: J20A
Model: GV1 FT
Rok prod.: 2003
cześć,
Wymieniłem wczoraj. Dziś skończyłem składać koła pasowe, agragat od klimy etc.
Zalałem olejem i jest cicho.

Kupiłem u Pana Sławka zestaw OSK bez koła pośredniego bo wciąż go nie ma na stanie. Pan Sławek doradził że nie ma konieczności wymiany tego koła przy każdej wymianie rozrządu. Więc szybka decyzja i jest git.
Zmierzyłem stare łańcuchy i nowe i są takie same.
Stare koła zębate lekko wytarte względem nowych ale bez tragedii. Ślizgi stare też były wytarte.
Podejrzewam że napinacze nie trzymały ciśnienia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl