suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 12:17 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: rozrząd 1,6 8v
Post: sob mar 07, 2020 2:28 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw paź 06, 2016 2:57 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1,6 8v
Model: cabrio
Rok prod.: 1997
Witam serdecznie forumowiczów,potrzebuję waszej pomocy,jakiś czas temu rozgrzebałem rozrząd do wymiany zimeringów i teraz nie pamiętam na którym ze znaków było kółko rozrządu ma tam 60 A i 80 C no i ten bolec zabezpieczający pasuje w dwóch miejscach.

_________________
Lift (4") Radzikone
Body lift (2")
31/10,5/15
winda


Na górę
Post: sob mar 07, 2020 2:43 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw paź 06, 2016 2:57 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1,6 8v
Model: cabrio
Rok prod.: 1997
60 A widzę jest ponabijane na pompach,czyli pewnie to,ale jak bolec?Otworzyć aparat i ustawić na znaki kółko z palcem na pierwszy gar?

_________________
Lift (4") Radzikone
Body lift (2")
31/10,5/15
winda


Na górę
Post: pn mar 09, 2020 6:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw paź 06, 2016 2:57 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1,6 8v
Model: cabrio
Rok prod.: 1997
"Dzięki za pomoc "poskładałem na znaki palec wypada trochę przed pierwszym, nie odpala.Kręci ale kompresji raczej nie ma tam, bo dźwięk dziwny i coś za lekko się to obraca.Wydaje mi się że jedyne co mogłem pomieszać to ten bolec na kółku rozrządu.Podpowiedzcie mi gdzie ma być palec przy rozrządzie ustawionym na znaki???Bo jak zmienię to kółko na bolcu,to na pewno nie będzie na pierwszym.

_________________
Lift (4") Radzikone
Body lift (2")
31/10,5/15
winda


Na górę
Post: wt mar 10, 2020 9:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw paź 06, 2016 2:57 pm
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 1,6 8v
Model: cabrio
Rok prod.: 1997
OKU pisze:
Witajcie
Z racji tego że oststnio walczyłem głowicą itd kolejnościa rzeczy na drodze składania silnika było ustawienie zapłonu.Troche mnie to kosztowało zachodu ale dałem radę.Wszystko opisze może sie kiedys komuś przyda.Jesli sie z czymś pomyliłem to prosze bardziej doświadczonych kolegów o sprostowanie.
Więc.....
Odkrecamy visko i je demoztujemy - 4 nakretki.Póżniej ściagamy paski z alternatrora i wspomagania.
Odkręcamy koło z wału na którym chodza paski od wspomagania i alternator.Potrzebny będzie kluczyk 8mm nasadka na grzechodce gdyż koło jest mocowane 5 śrubami wewnatrz koła.
Po zdjęciu koła ściagamy odłonę rozrzadu.Ustawiamy rozrzad na punkytach dolnym i górnym.Wtedy 1 tłok jest w górnym połozeniu i właśnie na nim powinien nastapić zapłon.Demontujemy kopułkę.Palec powinien znajdować sie po środku bolca który wychodzi na przewód biegnący na 1 świecę(pierwszy cylinder).Jeśli tak nie jest demontujemy aparat zapłonowy(3 śrubki , dojście od tyłu)
Wyleci z niego trochę oleju - podstawić coś pod auto bu nie ubrudzić czegoś!!
Po demontażu trzeba tak kręcić palnem jednocześnie nakladając aparat na wałek by zapłon wypadł na 1 cylinder.
Skręcamy wszystko do kupy.pO SKRĘCENIU PODŁANCZAMU LAMPĘ stroboskopową i ustalamy wyprzedzenie zapłonu przez odkrecenie śrubki kluczem 12mm na aparacie.
No i nie taki diabeł straszny na jakiego wyglada.
Pozdrawiam i życze powodzenia



Tym się posiłkowałem ,nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale u mnie to nie pasuje.Zmieniłem ustawienie bolca,na kółku palec wypadł na 4 i teraz odpala.

_________________
Lift (4") Radzikone
Body lift (2")
31/10,5/15
winda


Na górę
Post: wt mar 10, 2020 9:42 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pn lip 30, 2018 10:09 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JLX
Rok prod.: 2001
Siemanko

http://suzuki.info.pl/?t=2;4&a=17

A tu patrzyłeś?

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka


Na górę
Post: sob maja 02, 2020 12:26 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 26, 2019 3:11 pm
Posty: 47
Silnik: 1.6 8V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1992
Znalazłem stary temat, aby nie zaśmiecań forum. :)
Jestem w trakcie całkowitego remontu silnika (tak robie to pierwszy raz - kiedyś trzeba jakoś zacząć :) ). Mam silnik 8V (G16A) i zauważyłem, że w rozrządzie a dokładnie w napinaczu brakuje sprężyny i całość trzymało się przez dokręconą śrubę. Czy nie powinna być tam sprężyna przy napinaczu paska? Jeśli tak to gdzie mogę taką sprężynkę kupić?
Mam też pytanie dotyczące samego rozrządu. Polecacie jakiś konkretną markę? A może macie jakieś marki na czarnej liście?

Pozdrawiam
Rogal :)

_________________
Moja Vitarka by Rogal:
viewtopic.php?f=28&p=206624#p206624


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl