suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 11:50 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt cze 05, 2020 9:51 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Hej, niedawno skończyłem składać samochód i tak nim jeżdżę na spokojnie coby wszytsko posprawdzać i mam pewien problem. Mianowicie czasem jak samochód jest zagrzany po dodaniu gazu zaczyna się nagle krztusić. Jest coraz gorzej aż w końcu jest tak słaby ze nie idzie jechać. Trzeba się zatrzymać, zgasić silnik, zapalić i jedzie normalnie przez kilkanaście minut i potem znów zaczyna się krztusić...

Świece nowe, kable zakładane w tamtym roku. Przed remontem wszytsko było ok


Co go może boleć?


Na górę
Post: pt cze 05, 2020 11:25 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
A już zaleczyłeś problem paliwa w zbiorniczku na opary? :D


Na górę
Post: sob cze 06, 2020 6:24 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Nie :D może on pieprzyc? :D
Jest ominiety, podciśnienie zaślepione


Edit: ok, przewody doprowadzone do ładu. Zobaczymy co teraz będzie. Powrót był pomylony z odpowietrzeniem i stąd całe zamieszenie...
Ale coś się poprawiło bo znacząco wzrosło ciśnienie na pompie, tak że zdarlo dwa węże które do tej pory jeździły...


Na górę
Post: sob cze 06, 2020 1:27 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Nic nie zaślepiaj. Doprowadź do stanu fabrycznego.
Jak ci się zrobi podciśnienie w zbiorniku, to będzie zdychał po pewnym czasie. Poszlaka: syk powietrza przy odkręcaniu wlewu.


Na górę
Post: sob cze 06, 2020 1:38 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Chyba jest ok. Poprowadziłem przewody wg manuala. Powrót przez zaworek zwrotny do pompy, a odpowietrzenie przez zaworek zwrotny do mydelniczki


Na górę
Post: sob cze 06, 2020 5:34 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Nie przypominam sobie żadnych zaworków zwrotnych na powrocie i odpowietrzeniu.
Nie mają żadnego sensu.


Na górę
Post: sob cze 06, 2020 5:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
No tak, w zasadzie tak. Na schematach były, fizycznie jeden był drugiego nie było to założyłem. Przeszkadzać nie powinien :D


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 1:24 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Pokaż ten schemat, bo coś nie pasuje :roll:


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 2:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Obrazek Obrazek

Pierwszy obrazek - nr 29
Drugi - nr 19


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 2:32 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Jeżeli dobrze interpretuję te obrazki, to tam są pokazane podłączenia dla wtrysku i gaźnika.
I te zaworki zwrotne występują dla gaźnika na zasilaniu pompy mechanicznej.

Ale ja nie mam vitary :mrgreen:
Niech się wypowiedzą tutejsi guru.


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 2:58 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Racja, to gaźnik.
Tutaj zasilanie wtrysku
Obrazek

Na powrocie zaworka nie ma, ale na odpowietrzeniu jest (na innym schemacie).

Miałem i tak przewod za krótki :lol: to zaworek przynajmniej robi jako łącznik, a nie powinien raczej zaszkodzić


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 5:07 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr kwie 15, 2015 10:29 pm
Posty: 246
Lokalizacja: opolskie
Silnik: H20A
Model: Long (JLX?)
Rok prod.: 1996
A może któryś zaworek masz niechcący odwrotnie i dlatego robi się podciśnienie... Sprawdź, czy bez korka wlewu będzie taki sam efekt...

_________________
Long 2.0 v6 96r


Na górę
Post: ndz cze 07, 2020 5:31 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Aktualnie jest chyba wszytsko ok. Doprowadziłem wczoraj te przewody do stanu fabrycznego, przepiąłem tak jak mają być i jest ok. Samochód pracuje dobrze, jest znacznie wyższe ciśnienie na zasilaniu niż było no i w pochlaniaczu oparów nie ma benzyny.


Na górę
Post: sob cze 13, 2020 1:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lip 07, 2019 4:26 pm
Posty: 195
Lokalizacja: Rymanów/Rzeszów
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio 1.6 JXL
Rok prod.: 1991
Pojeździłem dzisiaj z 50km w terenie. Ogólnie w miarę ok, ale kilka razy zdarzyło się, że samochód się dławił krztusił aż zgasł (i już było ok), szczegolnie na jakimś podjeździe lub w błocie...

Sprawdzę ciśnienie paliwa, ile powinno wynosić?

https://youtu.be/Z-IxleZEFfA


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl