suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=20760
Strona 2 z 2

Autor:  kostuch [ sob lip 23, 2022 11:37 am ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Mustang pisze:
Chodzi Ci o wężyk który idzie od silnika do filtra tak?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Nie.
Od filtra do baku.

Autor:  Mustang [ sob lip 23, 2022 1:30 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Koledzy bardzo wam wszystkim dziękuję za cenne informacje i uwagi po weekendzie spróbuję to ogarnąć, a czy któryś z was wie które węże na zbiorniku odpowiadają za odpowietrzenie, zasilanie i powrót? To już by mi mega ułatwiło znalezienie usterki ewentualnego błędu..

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Didymos [ pn lip 25, 2022 7:44 am ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Zasilanie i powrót są wlutowane w uchwyt pompy paliwa, obok nich jest kabel zasilający pompę, nie da się pomylić z niczym innym.
Odpowietrzenia, jeśli mnie pamięć nie zawodzi, schodzą się z najwyższych miejsc baku do takiej plastikowej puszki.

Autor:  kostuch [ wt lip 26, 2022 10:24 am ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Didymos pisze:
Zasilanie i powrót są wlutowane w uchwyt pompy paliwa, obok nich jest kabel zasilający pompę, nie da się pomylić z niczym innym.
Odpowietrzenia, jeśli mnie pamięć nie zawodzi, schodzą się z najwyższych miejsc baku do takiej plastikowej puszki.


Tylko żeby to zobaczyć, to praktycznie trzeba zrzucić bak.
Bez podnośnika słabo...
Można ewentualnie wetknąć endoskop jak jest dojście.

Autor:  Mustang [ wt lip 26, 2022 12:48 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Pierwsza rzecz: jak dmucham w wężyk od odpowietrzenia to bulgota w zbiorniku, logicznie rozumując to nie do przyjęcia, Brytanię czy jest możliwe że rurka która jest przymocowana do zbiornika jakoś się poluzowała i spadła na dno czy to nie możliwe? Czy jest opcja że pomylone jest gdzieś po drodze na łączeniu? Jeśli zasilanie i nadmiar były by źle podłączone do silnika to czy by działał?jak odłączyłem filtr to silnik chodzi czysto ale nie jeździłem tylko na postoju.ale przez "odpowietrzenie" parę kropel poleciało.
Nie wiem czy to resztka z przewodu czy idzie na bieżącą w filtrze węglowym było pełno paliwa.
Jakieś sugestie czy trzeba ściągać zbiornik?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  wiesiu [ wt lip 26, 2022 1:16 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Jak dmuchasz w powrotny przewód to może bulgotać bo on dość nisko do zbiornika schodzi. Więc jak masz tak z 1/3 paliwa to raczej tak powinno być. Zresztą powrót jest realizowany do koszyczka z którego czerpie pompa paliwo więc w tam może być więcej paliwa niż w całym zbiorniku właśnie dzięki powrotowi.

Autor:  Mustang [ wt lip 26, 2022 6:58 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Ale ja nie dmucham w powrót tylko w odpowietrzenie z baku które idzie do filtra węglowego i ono raczej powinno być zawsze nad poziomem paliwa

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  kostuch [ wt lip 26, 2022 8:20 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Mustang pisze:
czy jest możliwe że rurka która jest przymocowana do zbiornika jakoś się poluzowała i spadła na dno czy to nie możliwe? NIE
Czy jest opcja że pomylone jest gdzieś po drodze na łączeniu? TAK
Jeśli zasilanie i nadmiar były by źle podłączone do silnika to czy by działał? TAK
Jakieś sugestie czy trzeba ściągać zbiornik? TAK i NIE. Tak, jeżeli chcesz mieć "jak fabryka wymyśliła". Nie, jeżeli pozbędziesz się filtra.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  wiesiu [ wt lip 26, 2022 9:10 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Mustang pisze:
Ale ja nie dmucham w powrót tylko w odpowietrzenie z baku które idzie do filtra węglowego i ono raczej powinno być zawsze nad poziomem paliwa

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Przepraszam za niezrozumienie i zbędna odpowiedź.

Autor:  Mustang [ śr lip 27, 2022 9:45 am ]
Tytuł:  Re: RE: Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

kostuch pisze:
[quote="Mustang"]czy jest możliwe że rurka która jest przymocowana do zbiornika jakoś się poluzowała i spadła na dno czy to nie możliwe? NIE
Czy jest opcja że pomylone jest gdzieś po drodze na łączeniu? TAK
Jeśli zasilanie i nadmiar były by źle podłączone do silnika to czy by działał? TAK
Jakieś sugestie czy trzeba ściągać zbiornik? TAK i NIE. Tak, jeżeli chcesz mieć "jak fabryka wymyśliła". Nie, jeżeli pozbędziesz się filtra.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
[/quote]Ok, więc podsumowując nie mam problemu żeby się pozbyć filtra, tylko pytanie z racji tego że z "odpowietrzenia" leci paliwo to i tak muszę znaleźć gdzie jest źle podpięte i wyprowadzić odpowietrzenie poza bak zgadza się? Czy wystarczy zaslepic przewód ciśnienia z silnika do filtra, oraz ten odpowietrzający z baku?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Didymos [ śr lip 27, 2022 10:14 am ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Nie powinieneś całkiem zaślepiać odpowietrzenia baku, spadający w czasie pracy silnika poziom paliwa, powinien być zastąpiony powietrzem, a nie próżnią. Inna sprawa, że korki baków w suzukach nie słyną ze szczelności i może akurat powietrze znalazłoby sobie drogę.
Podciśnienie do silnika oczywiście mus zaślepić, jeśli wywalisz filtr.

Autor:  Mustang [ śr lip 27, 2022 10:24 am ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Tak też myślałem więc i tak najpierw muszę znaleźć przyczynę dlaczego przez odpowietrzenie leci paliwo a jeśli już to znajdę to mogę podpiąć jak było fabrycznie, chyba że z doświadczenia wiecie że lepiej to ominąć z jakichś względów?

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Autor:  kostuch [ śr lip 27, 2022 12:08 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

O rany... Ale epopeja :roll:
Jak się rzucisz pod auto, to znajdziesz trzy wężyki idące z baku do przodu.
Wyjście paliwa będzie grubsze, więc tego nie śledzisz. Pozostałe dwa gdzieś są skrzyżowane (pewnie na łączeniu elastyk-sztywne).
Znajdź i zamień z powrotem.

Autor:  Mundialejros [ pt lip 29, 2022 3:41 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

jeździłem chyba z rok ( jakies 1000 km ) z zamienionymi , auto paliło prawie 20 L benzyny na asfalcie i wszyscy mi mówili , że czuć benzyną, dopiero jak paliwo zdrożało to mnie zmusiło do poszukania przyczyny :oops: :mrgreen:

Autor:  Mustang [ pn sie 08, 2022 7:09 pm ]
Tytuł:  Re: Wyciek paliwa i szarpanie/gaśnięcie na wolnych obrotach

Bak zdjęty zamieniłem przewody które idą do "koszyczka" i jak na razie wszystko ok, więc mam nadzieję że będzie ok bardzo dziękuję za pomoc wszystkim aktywnym w wątku.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/