suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=2168
Strona 1 z 1

Autor:  bigos [ pn sie 03, 2009 2:20 pm ]
Tytuł:  silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

jutro auto do mechanika jedzie i zobaczy się ale

vitara X90 na niemieckiej autostradzie, 5 bieg, 190km/h (tyle wskazywał licznik w drugim aucie- golfie) przy tej prędkości obrotomierz wskazywał niecałe 4,5 tys obrotów :shock:
szybciej tata już bał się jechać aby coś się nie stało :roll: a zostało jeszcze sporo miejsca pod pedałem gazu :roll:
papiery są obecnie w tłumaczeniu, a tam coś jest napisane podobno o sprzęgle :roll:
czy takie wartości są możliwe dla seryjnej vitary :?: czy może tam są rozwiercone tłoki czy coś innego :idea:

Autor:  maisto2 [ pn sie 03, 2009 5:20 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

Wskazania prędkościomierza maja duży +/- jakoś nie chce mi się wierzyć iż Vitara x 90 jechała 190 mając na liczniku 160 , moja zamknęła na autostradzie 160 z pedałem do końca a gdzie tam do 190 i jeszcze mieć miejsce pod pedałem gazu, ktoś ci niezłe nakłamał no chyba ze jechała z silnym wiatrem i ja pchało w plecy , bo x 90 ma przednia szybę stojąca na wprost wiec aerodynamiczna nie jest i na oponach 225 stawia pierońskie opory.

Autor:  bigos [ pn sie 03, 2009 5:53 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

maisto2 pisze:
Wskazania prędkościomierza maja duży +/- jakoś nie chce mi się wierzyć iż Vitara x 90 jechała 190 mając na liczniku 160 , moja zamknęła na autostradzie 160 z pedałem do końca a gdzie tam do 190 i jeszcze mieć miejsce pod pedałem gazu, ktoś ci niezłe nakłamał no chyba ze jechała z silnym wiatrem i ja pchało w plecy , bo x 90 ma przednia szybę stojąca na wprost wiec aerodynamiczna nie jest i na oponach 225 stawia pierońskie opory.

ale licznik w golfie IV mamy sprawny :)
do tego GPS chyba by też nie okłamał :roll:
poprzedni właściciel chyba coś tam kombinował :roll:

Autor:  BARTEK W. [ pn sie 03, 2009 7:27 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

:shock: ale rakieta i jeszcze sporo miejsca pod pedałem gazu było, może tam nie masz vitarowego silnika :?: :wink:

Autor:  bigos [ pn sie 03, 2009 7:42 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

maisto2 pisze:
jechała 190 mając na liczniku 160

wskazówka wyszła poza skalę :lol:

Autor:  maisto2 [ wt sie 04, 2009 6:24 am ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

No to pozazdrościć takiej rakiety

Autor:  himself [ czw sie 06, 2009 9:06 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

190 i 4,5 tys obrotow na 5 biegu w silniki G16B ?

to cos dziwnego

ja u siebie zamykam licznik mam 160 na gps ( wskazowka wychodzi po za ) i mam 4,5 tys obrotow

Pozdr

Autor:  slaw [ czw sie 06, 2009 9:09 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

tak tylko x90 to miało chyba 4 rodzaje przełozen w mostach :wink:

Autor:  KozioŁ [ czw sie 06, 2009 9:53 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

Sław - czy jest coś czego nie wiesz o vitarach? :mrgreen:

Autor:  slaw [ czw sie 06, 2009 10:10 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

mam nadzieje ze nie :wink:

Autor:  bigos [ czw sie 06, 2009 10:46 pm ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

slaw pisze:
tak tylko x90 to miało chyba 4 rodzaje przełozen w mostach :wink:

no i się wszystko wyjaśniło :)
dzięki
pozdrawiam
Dawid

Autor:  maisto2 [ pt sie 07, 2009 6:21 am ]
Tytuł:  Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki

No to jak ma rakietę na asfalt to będzie nie za bardzo w teren.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/