suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=2168 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bigos [ pn sie 03, 2009 2:20 pm ] |
Tytuł: | silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
jutro auto do mechanika jedzie i zobaczy się ale vitara X90 na niemieckiej autostradzie, 5 bieg, 190km/h (tyle wskazywał licznik w drugim aucie- golfie) przy tej prędkości obrotomierz wskazywał niecałe 4,5 tys obrotów szybciej tata już bał się jechać aby coś się nie stało a zostało jeszcze sporo miejsca pod pedałem gazu papiery są obecnie w tłumaczeniu, a tam coś jest napisane podobno o sprzęgle czy takie wartości są możliwe dla seryjnej vitary czy może tam są rozwiercone tłoki czy coś innego |
Autor: | maisto2 [ pn sie 03, 2009 5:20 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
Wskazania prędkościomierza maja duży +/- jakoś nie chce mi się wierzyć iż Vitara x 90 jechała 190 mając na liczniku 160 , moja zamknęła na autostradzie 160 z pedałem do końca a gdzie tam do 190 i jeszcze mieć miejsce pod pedałem gazu, ktoś ci niezłe nakłamał no chyba ze jechała z silnym wiatrem i ja pchało w plecy , bo x 90 ma przednia szybę stojąca na wprost wiec aerodynamiczna nie jest i na oponach 225 stawia pierońskie opory. |
Autor: | bigos [ pn sie 03, 2009 5:53 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
maisto2 pisze: Wskazania prędkościomierza maja duży +/- jakoś nie chce mi się wierzyć iż Vitara x 90 jechała 190 mając na liczniku 160 , moja zamknęła na autostradzie 160 z pedałem do końca a gdzie tam do 190 i jeszcze mieć miejsce pod pedałem gazu, ktoś ci niezłe nakłamał no chyba ze jechała z silnym wiatrem i ja pchało w plecy , bo x 90 ma przednia szybę stojąca na wprost wiec aerodynamiczna nie jest i na oponach 225 stawia pierońskie opory. ale licznik w golfie IV mamy sprawny do tego GPS chyba by też nie okłamał poprzedni właściciel chyba coś tam kombinował |
Autor: | BARTEK W. [ pn sie 03, 2009 7:27 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
ale rakieta i jeszcze sporo miejsca pod pedałem gazu było, może tam nie masz vitarowego silnika |
Autor: | bigos [ pn sie 03, 2009 7:42 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
maisto2 pisze: jechała 190 mając na liczniku 160 wskazówka wyszła poza skalę |
Autor: | maisto2 [ wt sie 04, 2009 6:24 am ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
No to pozazdrościć takiej rakiety |
Autor: | himself [ czw sie 06, 2009 9:06 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
190 i 4,5 tys obrotow na 5 biegu w silniki G16B ? to cos dziwnego ja u siebie zamykam licznik mam 160 na gps ( wskazowka wychodzi po za ) i mam 4,5 tys obrotow Pozdr |
Autor: | slaw [ czw sie 06, 2009 9:09 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
tak tylko x90 to miało chyba 4 rodzaje przełozen w mostach |
Autor: | KozioŁ [ czw sie 06, 2009 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
Sław - czy jest coś czego nie wiesz o vitarach? |
Autor: | slaw [ czw sie 06, 2009 10:10 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
mam nadzieje ze nie |
Autor: | bigos [ czw sie 06, 2009 10:46 pm ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
slaw pisze: tak tylko x90 to miało chyba 4 rodzaje przełozen w mostach no i się wszystko wyjaśniło dzięki pozdrawiam Dawid |
Autor: | maisto2 [ pt sie 07, 2009 6:21 am ] |
Tytuł: | Re: silnik 1.6 16v i jego v=max oraz przeróbki |
No to jak ma rakietę na asfalt to będzie nie za bardzo w teren. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |