suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:59 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 20, 2009 6:05 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 30, 2009 8:30 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Gdynia
witam!

proszę o pomoc.

na początku swój problem zgłosiłem do działu "elektryka" ale teraz już wiem że iska jest tylko paliwo mi świece zalewa i do tego stopnia że benzyna idzie nawet tłumikiem.

co może być przyczyną takiego zachowania?

dziękuję i pozdrawiam

mariusz


Na górę
Post: czw sie 20, 2009 8:11 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Napisz coś więcej,jakie auto,jaki system zasilania?
Może wtrysk leje,albo wtryski,a może regulator ciśnienia jest uszkodzony,może poziom paliwa w gażniku jest za wysoki,może czujnik temp. silnika jest uszkodzony.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw sie 20, 2009 9:40 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
dokładnie jaki wtrysk

ale zaczołbym od srawdzenia rozrządu niby zadko sie przestawia ale miejmy pewnosc ze jest ok

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw sie 20, 2009 10:07 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
A kolejność zapłonu masz właściwą? 1342?

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: wt wrz 01, 2009 7:58 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: wt wrz 01, 2009 7:14 am
Posty: 1
Witam,

Mam na imie Tomek, mieszkam w okolicach Gdanska(dokladnie Tczew). Potrzebuje panie i panowie Waszej rady:)

Podczepie sie moze pod ten temat aby nie zakladac nowego.

Mam rowniez problem z zalewaniem swiec.

Male rozpoznanie: Silnik to 2.0v6(97 rok). Zrobiony dwa miesiace temu kapitalny remont silnika wiec raczej odpadaja kwestie uszczelek,zaworow itp. Autko poszlo na kapitalke bo bral olej i dymil przy odpalaniu. Teraz po 2000km oleju nie bierze ale ciagle dymi jak jest silnik zimny albo postoi 10-20 minut. Dym jest koloru bialego i smierdzi same paliwo ktore wylewa sie tlumnikiem. Byl u elektryka ponad tydzien i stwierdzil ze katy wtrysku sa nie teges. cos pogrzebal i generalnie silniczek pracuje rowniej i kulturalniej niz byl przed tymi regulacjami. Podobno parametry czujnikow(przepustnica i jeszcze jakis od powietrza:>) sa OK. Na analizatorze spalin(czy jak to tam) faktycznie przed regulacja bylo tak ze skala sie skonczyla a pozniej zaczelo miescic sie w normie. Jednak ciagle go zalewa przy odpalaniu i chyba przez to odpala o te dwa albo jeden gar mniej(po nocy jak stoji):(

Zauwazylem taka zaleznosc(na cieplym silniku), ze jak odpale szybko bez czekania na 'cykniecie' pompy paliwa to wywala check engine i pracuje bez jedego(dwoch?) cylindra ktory jak juz zaskoczy to gasnie kontrolka. Czyli na cieplym silniku udaje sie tez wygenerowac takie zachowanie jak by byl zimny z tym, ze pojawia sie check.

Bylo podejzenie na cewki ale byly zamieniane miejscami i zero poprawy. Mam cewki dwu pinowe(jezeli to cos znaczy) bo zamawialem uzywane od goscia ktory niby wiedzial wszystko o H20A i przyslal jednopinowe gdyz tylko taki podobno byly w H20A. nie wiem moze to wina komputera(mapy zaplonu?)?

Czy mozecie mi polecic kogos z okolicy ktory moglby zerknac? stwierdzic jaka to usterka. juz tyle kasy wladowalem, ze nie sprzedam go za zadne skarby:) Albo napisac na forum co moze byc potencjalnie uszkodzone i gdzie tego szukac?

Jeszcze pytanie o kody bledow z komutera. W 2.0v6 gdzie moge znalezc to zlacze diagnostyczne?

pozdrawiam posiadaczy suzuki:)


Na górę
Post: czw wrz 03, 2009 7:55 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 30, 2009 8:30 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Gdynia
Witam!

W moim przypadku udało się już usunąć usterkę. Przyczyna była prozaiczna a mianowicie poszedł zimering-uszczelka na wtrysku.

Zanim na to wpadliśmy to sprawdzałem nawet kompa bo to też może być przyczyną takiego zachowania (darmową diagnoze kompa robi koleś w Redzie)

Pozdrawiam

mario


Na górę
Post: czw wrz 03, 2009 8:38 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 08, 2007 8:26 pm
Posty: 1544
Lokalizacja: Kraków/Piła
lary pisze:
Czy mozecie mi polecic kogos z okolicy ktory moglby zerknac? stwierdzic jaka to usterka. juz tyle kasy wladowalem, ze nie sprzedam go za zadne skarby:) Albo napisac na forum co moze byc potencjalnie uszkodzone i gdzie tego szukac?





Jakiej okolicy?, uzupełnij profil

_________________
t3 westfalia california syncro, 2x differentialsperre
t3 syncro doppelkabine, 2x differentialsperre

Obrazek


Na górę
Post: sob wrz 05, 2009 12:44 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw lip 30, 2009 8:30 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Gdynia
Gdynia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl