suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:16 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 12, 2009 8:23 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
to TPS :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob wrz 12, 2009 8:50 pm 
:wink:


Na górę
   
Post: sob wrz 12, 2009 9:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
acha czyli jednak czujnik położenia przepustnicy..no to sorki za wprowadzenie w błąd..tak ze zdjęcia myślałem że to coś innego. dobrze, że są tu ludzie, którzy sie lepiej znają ;)

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 9:52 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 10, 2007 11:27 am
Posty: 181
no to czujnik .. kilka dni temu też jeszcze nie wiedziałem :mrgreen: a silnik krokowy to chyba to :lol: w sobotę wyczyściłem w środku był zasyfiony sadzą jak z pieca ale tylko jeden otwór .. 8) dodam iż nic nie pomogło .. i dalej mam problemy z obrotami ..
Obrazek

_________________
Vitarka 1.6 SideKick - 90r


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 10:01 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja prosze zakładajcie nowe posty w konkretnym temacie
bo tu masz problem z odpalanie a tu wolne obroty falują ja juz dawno sie zagubiłem :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 10:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 10, 2007 11:27 am
Posty: 181
wybacz slaw już założyłem nowy temat :)

Problem z Obrotami
viewtopic.php?f=6&t=2302

_________________
Vitarka 1.6 SideKick - 90r


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 10:30 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
Dzifi pisze:
wybacz slaw już założyłem nowy temat :)

Problem z Obrotami
viewtopic.php?f=6&t=2302


to przepraszam :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: pn wrz 14, 2009 7:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
wyczyściłem silnik krokowy, przepustnicę i wlałem tego specyfiku na przeczyszczenie wtrysków ale niestety bez efektu..nadal gaśnie rano..wydaje mi się, że to ten tps mi padł bo jak mierzyłem rezystancję to co chwilę był inny pomiar przy tym samym położeniu przepustnicy.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: śr paź 07, 2009 4:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
z ostatnich spostrzeżeń: jak rano odłączę kostkę od silnika krokowego to mi odpali normalnie i nie zgaśnie..więc wygląda na to, że to ten silnik krokowy trzeba wymienić.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pt paź 16, 2009 10:05 pm 
No i co wymieniłeś? pomogło coś?


Na górę
   
Post: ndz paź 18, 2009 10:44 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
wymieniłem silnik krokowy i już nie gaśnie.ale pojeżdżę więcej i napiszę co się zmieniło.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: wt paź 27, 2009 8:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
już trochę pojeździłem więc zdaję relację: rano już nie mam problemów z gaśnięciem-ustaerka ustąpiła; natomiast moim zdaniem są trochę za wysokie obroty na początku i za wolno schodzą.jak odpalę zimny silnik to ok. 1700-1600 się kręcą ale coś powoli schodzą w miarę nagrzewania i nawet jak gaz mi się załączy (ponoć przy 40 st. wody w układzie chłodzenia) to i tak sa ponad 1000. zaraz pewnie powiecie, że to jest ok. ale ja wiem, że tak przed awarią nie było i szybciej schodziły, poza tym to jest nie jest na monowtrysku tylko na bezpośrednim więc powinny być mniejsze chyba obroty na ssaniu..jak się nagrzeje jest już ok. chociaż czasem jak jadę i wrzucę na luz to jest jeszcze ponad 1000 i spada dopiero jak się zatrzymam..i stąd moje pytanie, czy ktoś wie jak wyregulować obroty na ssaniu?

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pn lis 09, 2009 8:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
znalazłem taką instrukcję po angielsku; czy ktoś zna dobrze angielszczyznę na tyle, że mógłby mi wytłumaczyć jak mam to wyregulować?bo z tego co ja zrozumiałem to trzeba coś tam zmostkować i się obroty ustalą na 1050..tak przynajmniej to zinterpretowałem..


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 9:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt sty 08, 2008 9:26 pm
Posty: 10
Witam
Proszę o krótki instruktarz czyszczenia silnika krokowego, kluczy i śrubek się nie boję ale elektryki bardzo
pozdrawiam


Na górę
Post: wt sty 19, 2010 10:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
ja po prostu polałem trochę benzyną ekstrakcyjną i potraktowałem to później sprężonym powietrzem, we wszelkie możliwe otwory i w sumie się polepszyła trochę kultura pracy silnika..a co do elektryki to specjalnie bym się nie przejmował..oczywiście nie przesadzaj z ilością benzyny i nie lej do kostki...tak mi się wydaje; jeśli mówię źle to niech mnie ktoś poprawi.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl