suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:49 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 29, 2009 8:00 pm 
Jak w temacie. Silnik 1.6 16v niedawno założony gaz sekw. Przedtem nie było problemów. rano auto otpala za3-4 razem.I co wy na to. Sław w Tobie nadzieja.Co obstawiaćie może ktoś miał już takie problemy. Pozdr.


Na górę
   
Post: sob sie 29, 2009 8:15 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
wiecej danych
długo krecisz itp

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz sie 30, 2009 3:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
ja mam też taki problem od jakiegos czasu. zrobiłem odczyt kodów błyskowych i mi pokazało błąd 44 - wyłacznik biegu jałowego lub obwód. niestety nie wiem co dalej z tym fantem zrobić bo nie wiem gdzie ten wyłącznik jest:/

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: pn sie 31, 2009 7:43 pm 
Zobacze na kody ale myśle że nic nie wyjdzie.. Wpadłem na taki trop jak za 1 razem krece długo i zacznie go juz łapać to przestaje i za 2 razem pali.. Potem jak auto jest ciepłe to pali od kopa nawet jak sobie postoi.Jutro sprawdze kody...


Na górę
   
Post: wt wrz 01, 2009 7:56 pm 
Kod 12 błedów brak. Coś jeszcze napisać.. Czekam na radzy,dzieki i pozdr..


Na górę
   
Post: śr wrz 02, 2009 1:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 23, 2008 12:34 pm
Posty: 439
Lokalizacja: Warszawa
Rok prod.: 1997
Pojeździj cały jeden dzień na benzynie i następnego dnia zobacz jak zapali.
Czy przerwę na świecach masz ustawioną na 0,7mm, jak wymaga Suzuki? Jakie masz świece, po jakim przebiegu?

_________________
była Vitara JLX 1.6 16V '97r. AT29"


Na górę
Post: śr wrz 02, 2009 2:06 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
hej; świece wymieniłem zaraz jak zaczęła się ta usterka czyli zrobiłem jakieś dwa tysiące na obecnych.założyłem takie same jak były z firmy ngk-zgodne z zalecanymi.przerwa już nie pamiętam ale też jakoś dałem tak jak w książce pisało z dolnej granicy nawet.chyba pisało między 0,7 a 0,8.wymiana świec dała tylko trochę równiejsze chodzenia silnika.ale stare świece nie były osmalone ani nic.miały dobry kolor.próbowałem jeździć więcej na benzynie ale nie pomogło, chociaż może za krótko bo nie cały dzień..ale jak odłączyłem kostkę od jednego czujnika (coś jak silnik krokowy-zrobię foto to wrzucę) to rano jakby lepiej tzn. nie zgasł ale obroty spadły na minimumi prawie się zadławił ale po chwili wróciły do normy.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: śr wrz 02, 2009 9:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
to jest ten czujnik.znajduje się przy kolektorze dolotowym.zresztą mam nadzieję, że widać to na zdjęciu.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: śr wrz 02, 2009 9:47 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
To jest silnik krokowy,bypass przepustnicy,on reguluje wolne obroty. Jak długo jeżdzisz na gazie to może być już na maxa zaje... i się zacina. Można go zdemontować i wyczyścić.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: czw wrz 03, 2009 2:21 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
no zrobiłem już na gazie jakieś 12 tys. km więc trochę jest..tak właśnie myślałem, czy by tego czasem nie przeczyścić.dobra jak zrobię to poinformuję o efektach.dzięki za radę.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: czw wrz 10, 2009 4:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 10, 2007 11:27 am
Posty: 181
mam pytanko do tego ustrojstwa od kilku tygodni już sie borykam z wolnymi obrotami ale o tym napisze w innym poscie ... natomiast co do tego ....

czy on powinien oddawać odgłosy ? tzn w przepustnicy tam ?? jak dam go w lewa stronę czyli żeby obroty spadały to nic nie słychać jak w prawą obroty podnoszą sie a ze środka wydobywa się stukot ... i jeszcze jedno czy on reguluje obroty po nagrzaniu silnika?? tzn szybciej wyłącza "ssanie" czy reaguje tez na nacisk pedała ?? i chodzenie silnika po nagrzaniu ??

_________________
Vitarka 1.6 SideKick - 90r


Na górę
Post: czw wrz 10, 2009 9:13 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
to co jest na zdjęciu to jest tylko w jednym położeniu zamontowane a z tego co się domyślam to piszesz o czujniku położenia przepustnicy..u mnie jak w lewo przekręciłem to obroty rosły a w prawo to malały.ale żadnych odgłosów nie było.niestety nie wiem czy ten czujnik ma jakiś związek z szybszym włączaniem ssania..wydaje mi się, że za to bardziej odpowiada silnik krokowy no i czujnik temp., który do komputera daje sygnał o tym czy to ssanie jest jeszcze potrzebne czy już nie. a czujnik położenia przepustnicy jak sama nazwa wskazuje, informuje kompa o tym czy dużo wdepnąłeś na gaz i czy dużo trzeba dodać paliwa.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Post: czw wrz 10, 2009 10:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 10, 2007 11:27 am
Posty: 181
:oops: :oops: no cóż człowiek całe życie sie uczy fakt chodziło mi o czujnik położenia przepustnicy ;] w 8 jest inne rozmieszczenie a ja nie posiadam aż tak dużej wiedzy żeby znać każdą część na pamięć :mrgreen: ....w takim razie pozostaje mi zlokalizować jutro ten silnik krokowy i zobaczyć w jakim jest stanie ....

_________________
Vitarka 1.6 SideKick - 90r


Na górę
Post: pt wrz 11, 2009 10:18 pm 
Ja już nie mam usterki :lol: .1 przeczyściłem silniczek krokowy2 reg wolnych obrotów3 zalałem więcej paliwa i dolałem do niego środek stp do czyszczenia wtrysków i układy paliwowego... I co? Działa pali od kopa. Sukces. Pozdrawiam.


Na górę
   
Post: sob wrz 12, 2009 6:18 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 08, 2009 10:04 am
Posty: 346
Lokalizacja: Polkowice
o włąśnie tego jeszcze nie próbowałem.jutro zakupię ten specyfik i wleję do baku może coś sie poprawi. thx za radę.a poniżej dla kolegi z poprzedniego postu mam fotkę silnika 8v i zaznaczony w kółko silnik krokowy (przynajmniej tak mi się wydaje ;)


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
1.6 8v 2000 215/80/R15 Lassa Competus A/T,
podkładki pod sprężyny + s1106 i dystanse przednich amorków, dystanse na wał i sierżanta


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl