suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 7:19 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 20, 2009 8:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Witam kolegów czy jest jakaś metoda wymiany uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy ,gdzieś widziałem wątek i nie mogę go odszukać .
Dziekuję za wszelakie podpowiedzi.

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: ndz wrz 20, 2009 8:52 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Dlaczego chcesz wymienić uszczelnienia??
Bierze olej??

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz wrz 20, 2009 9:20 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Jest kilka opcji,można przytrzymać zawory ciśnieniem ze sprężarki,ktoś też pisał o sznurku,słyszałem też o wkładaniu na kawałku drucika czegoś do podparcia zaworu.Z demontażem nie widzę problemu,ale złożyć to na silniku może nie być ciekawie. Dla chcącego nic trudnego :wink:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: ndz wrz 20, 2009 10:00 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Ze sznurkiem to działa i się sprawdza.

Wtykasz przez dziurę od swiecy sznurka duzo (tyle ile wlezie) i tlok do gory.

Nie ma szans na opadniecie zawora :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: pn wrz 21, 2009 9:51 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Muszę wymienić uszczelnienia bo bierze mi sporo oleju ok 700ml na 1000km ,kolor świec jest idealny auto nie kopci nawet jak go butuję ostro a mimo to ubywa ,przebieg 157 000 w tym 30 000 na LPG (Blos) najmniejszych problemów w użytkowaniu.

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: pn wrz 21, 2009 8:03 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Zmierz ciśnienie na cylindrach.Jesli bedzie niskie dolej po 30ml oleju w kazdy cylinder i zmierz ponownie.Jesli wzrosło znacznie znaczy że pierścienie a nie uszczelniacze.U mnie tez nie kopci nie dymi a bierze tyle oleju co u Ciebie.Co do mocy mam wiekszą niż inni znajomi którzy maja Vitary które nie biora im oleju.A było jeszcze lepiej póki nie wyminiłem uszczelnaicze na nowe bo jak zrzucałm głowicę to wyminiłem na nowe.
Po mojemu zostaw jest git.Zauważ że nasze auta pracuja naprawdę w ciężkich warunkach.
A jak bierze olej to przynajmniej masz pewność że jest smarowanie :wink:
pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: wt wrz 22, 2009 10:58 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 10, 2008 7:46 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Głogów
Dzięki OKU za odrobinkę otuchy :)
Autko ma kopa rewelacyjnego ,ciśnienia na cylindrach idealne,wczoraj dostała nowe świece,kopułkę i paluszek,nagar na świecach idealny-książkowy śnieżno/biały po 30000 tyś na LPG zrobiła śię tylko większa przerwa ale "zero problemów" tylko ten olej mnie przeraża ale te 700g to trochę przesadziłem.
Pozdrawiam i czekam na jakieś info.

_________________
Discovery TD5,GV 2000 Blaszanka


Na górę
Post: czw wrz 24, 2009 9:26 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Po mojemu nie ruszaj jest git :wink:
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob wrz 26, 2009 7:12 pm 
Zostaw to tak jak jest.Możesz jak by co zmienić olej na mineralny no chya że już na nim jeździsz. Ja od czasu do czasy wlewam "engine charger" firmy wynns. To taki dodatek do aut wysilanych(nawet czasowo:wakacje przyczepa...),najlepsze jest to że nie musisz go dolewać co wymiane oleju tylko jak chcesz(nie jest to moto doktor).Doszczelnia silnik.


Na górę
   
Post: czw gru 08, 2022 12:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob cze 16, 2018 6:31 am
Posty: 179
Chciał bym zabrać się za wymianę uszczelniaczy tylko która opcja lepsza na aucie czy zdjęcie głowicy? Która będzie łatwiejsza i mniej stresowa :)
Mam tak że dymi mi po odpaleniu po postoju kilku godzin oraz jak auto się nagrzeje i postoi na odpalone to po dodaniu gazu puści dym przez sekundę i jest później ok. Podczsu dodawaniu gazu nawet na odcince nie dymi.


Na górę
Post: pn gru 12, 2022 2:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lut 24, 2019 9:33 am
Posty: 172
Silnik: 2.0 TD
Model: Vitara I Long
Rok prod.: 1997
To już lepiej głowice zdjąć i przejrzeć całą :)

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl