suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 1:58 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt gru 29, 2009 1:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
milas ale to bedziesz musial zalozyc jeszcze cos takiego tylko do dolotu, zeby upuszczalo nadmair powierza jak BOV, bo Ci dolot moze rozerwac
http://allegro.pl/item857804536_turbo_w ... umika.html

:lol: :lol: :lol:

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 2:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Na forum jest kolega Konefka i On ma Vitare z takim kompresorkiem, nawet chce ją sprzedać 8)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10018925

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 3:17 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
ten gwizdek jest ciekawy
kiedys slyszalem fajnie chodzacego tereano ze \zwezka na turbinie super to brzmialo moze ten gwizdek by tak brzmial :mrgreen:

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 8:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 16, 2008 6:44 pm
Posty: 148
Witam, jak tak na serio z tym doladowaniem to oprócz kwesti smarowania ewentualnej sprezarki czy kompresora trzeba pamietac o odprezeniu silnika :wink:

_________________
vitara cabrio 90r, lift merc/samara/lublin, bodylift 3"-była
Sj 410 ;-jest
Vitara 2.0 16v cabrio- bylo


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 9:26 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
taka turbineczka do dolotu ale ona nie jest napędzana silniczkiem elektrycznym coś wogule da???


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 9:34 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
noooo
ładnie wyglada pod maska

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 10:42 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Devilfan pisze:
Witam, jak tak na serio z tym doladowaniem to oprócz kwesti smarowania ewentualnej sprezarki czy kompresora trzeba pamietac o odprezeniu silnika :wink:



Silnik 8V ma dość niski stopień sprężania i doładowanie rzędu 0,5 bar nie stanowi dla niego problemu,ta sprężarka z linku nie wymaga smarowania,jest na łożyskach kulkowych,a żaden element ruchomy nie dotykają drugiego.Zawór blow off nie jest potrzebny do takiej sprężarki,nie występuje tam efekt pompowania układu dolotowego po zamknięciu przepustnicy(nie ma bezwładności) Można też zmotać elektryczne doładowanie,ale to potrzebuje dużo prądu i daje małe doładowanie.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 11:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
a co powiesz o takim wynalazku do 16 zaworowej vitary da coś gdzie to na dolocie zamontować??


Na górę
Post: wt gru 29, 2009 11:24 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Nie zabieraj się za doładowywanie silnika nie mając o tym pojęcia(wnioskuję po twoich pytaniach),więcej możesz zepsuć niż zyskać.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 7:31 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 16, 2008 6:44 pm
Posty: 148
Silnik 8V ma dość niski stopień sprężania i doładowanie rzędu 0,5 bar nie stanowi dla niego problemu

Zgodze sie, ze 0,5bara nie wydmucha zaraz uszczelki :mrgreen:
Ale po co motac skoro przyrost mocy mialby byc tak maly :?:
Nie lepiej przygotowac silnik i dzialac w granicach chociaz 1bar 8)
Do tego jeszcze jakis intercoler :wink:

_________________
vitara cabrio 90r, lift merc/samara/lublin, bodylift 3"-była
Sj 410 ;-jest
Vitara 2.0 16v cabrio- bylo


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 9:19 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Wieksza moc będzie wymagała wyższych obrotów. Wieksza moc urywa wiecej... Mysle, ze 0.5 bara w sam raz - ja tam bym chciał takie coś - ale mi kasy szkoda :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 9:25 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
Myślę że szybciej i taniej jest wsadzić jakiś inny mocniejszy motor np. zaamiast 8V zapodać 16V i mamy jakieś 20 kucy więcej 8)

Dajcie se spokój z tymi sprężarkami, lepiej poczytajcie nowy numer OFF-ROAD 4X4 tam jest fajny artykuł o Vitarce z udziałem Leszka 8)

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 10:04 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
[quote="mariuszfila"]Myślę że szybciej i taniej jest wsadzić jakiś inny mocniejszy motor np. zaamiast 8V zapodać 16V i mamy jakieś 20 kucy więcej 8)

A nie prościej zmienić samą głowicę :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 12:14 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 04, 2008 8:18 pm
Posty: 512
Lokalizacja: Nisko kole Stalowej Woli
No to nawet jeszcze lepiej :mrgreen:

_________________
Elmonter 1.6 8V ARB


Na górę
Post: śr gru 30, 2009 1:49 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
16V jest nie do końca fajny... Mam porównanie - Piotrk musi piłować, aby dostać się do momentu i mocy, które są położone o 1000 obr/min wyżej niż w 8V.

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl