suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 12:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 05, 2010 11:07 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:31 am
Posty: 16
Witam. Mam problem ze swoją vitarką 1.6 8v automat na monowtrysku z 92r a mianowicie strasznie szybko ubywa płyn ze zbiorniczka wyrównawczego tzn muszę go codziennie uzupełniać. Autko jeżdzi krótkie odcinki po 10 km. Zauważyłem że podczas jazdy nie ubywa tylko po zgaszeniu silnika i to nie odrazu np postawie na noc w garażu i rano muszę dolewać. Sprawdzałem chłodnice nie cieknie, przewody wodne ok w aucie sucho nagrzewnica też ok do oleju nie idzie bo stan jest ok.
Zauwazyłem że końcówka przewodu od nadmiaru ze zbiorniczka wyrównawczego jest mokra. ZA KAZDĄ POMOC,
WSKAZÓWKĘ, RADĘ Z GÓRY SERDECZNE DZIĘKI, POZDRAWIAM WSZYSTKICH VITAROWCÓW

_________________
bonio
gg 9765254
bonio03@o2.pl
vitara 1.6 8v automat 92r LPG


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 11:40 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 15, 2007 12:24 am
Posty: 519
Lokalizacja: Szamotuły
Bo to jest zbiorniczek wyrownawczy i jak na cieplym silniku masz na max to jak silnik ostygnie to chlodnica wciagnie plyn i poziom Ci spadnie. Jak zagrzejesz silnik to poziom w zbiorniczku sie podniesie. Podejrzewam ze sprawdzasz tylko z rana na zimnym silniku. Dolewasz na max i jak silnik sie rozgrzeje to tym wezem przelewowym wyrzuca Ci nadmiar....

_________________
Sj 413 -> Vitara JLX 1.6 8v -> Discovery 2.5 TDI lift 2'


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 1:01 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:31 am
Posty: 16
Dzięki za odzew ja też tak myslałem ale jak nie doleje to ubywa z chłodnicy i nie grzeje a także szaleje wskażnik temperatury :(

_________________
bonio
gg 9765254
bonio03@o2.pl
vitara 1.6 8v automat 92r LPG


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 8:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
Zobacz czy nie dymi z rury na biało :?:

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 8:23 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:51 pm
Posty: 545
Lokalizacja: KNSiL
Rok prod.: 1991
jan pisze:
Zobacz czy nie dymi z rury na biało :?:



Bo może to być uszczelka

_________________
Pierwsza sprzedana

Body Lift 2.36"
Lift +10cm (4") Radzikone
obuwie 31/10,5/15


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 9:33 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
Jak by to była uszczelka to widać to będzie po oleju.
Sprawdź może czy nagrzewnica / wejścia do nagrzewnicy są całe.

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 9:36 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
[quote="Murzyn"]Jak by to była uszczelka to widać to będzie po oleju.


Wcale nie musi być śladów w oleju,może się przedostawać z płaszcza bezpośrednio do cylindra.

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: pt lut 05, 2010 10:20 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
albo po bloku ściekać i momentalnie wysychać ;)
może też:
- cieć na zaciskach węży
- ciec z pękniętego/sparciałego węża
- ciec z pompy
- ciec z pod uszczelki pompy
- ciec z nagrzewnicy
- z pękniętego zbiorniczka
- z pękniętej chłodnicy (i momentalnie wysychać)
- ciec gdzieś z kolektora dolotowego (małe wężyki) lub spod jego uszczelki

mi np. ciekło w sposób niezauważlny z króćca z tyłu bloku (wąż do nagrzewnicy pęknięty tak, że tylko jak się nagrzał puszczał) i spod uszczelki pompy (sączyło się tak, że wszystko co wyciekło, to wysychało)

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 10:31 pm przez piotrk, łącznie zmieniany 4 razy.

Na górę
Post: pt lut 05, 2010 10:25 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
ja bym zaczoł od szalejacego wskaznika temp i termostatu

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: sob lut 06, 2010 10:29 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:31 am
Posty: 16
Dzieki wszystkim za porady :lol: dzisiaj sobota biore vitarke na kanał i całą przejże wieczorem napisze co i jak :shock: :?:
Pozdrawiam wszystkich!!

_________________
bonio
gg 9765254
bonio03@o2.pl
vitara 1.6 8v automat 92r LPG


Na górę
Post: sob lut 06, 2010 1:56 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: sob gru 13, 2008 3:15 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: Gdańsk
Jeszcze zostaje zaślepka na bloku pod kołem zamachowym :mrgreen:

_________________
Vitara 1.6 8V Pussy Wagon sztywny axle 31" fedima już jej nie ma :(
Qashqai do zmiany na coś męskiego


Na górę
Post: ndz lut 07, 2010 10:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:31 am
Posty: 16
Cały dzień w garażu kupiłem nawet lampe diodową (kanałówkę) żeby wszędzie zajrzeć dokładnie. I co i NIC !! :shock: silnik suchy, pod pompą sucho, przewody wodne po zagrzaniu silnika ciepłe obydwa,przy nagrzewnicy sucho ale jak odkręciłem korek wlewu oleju w pokrywie zaworowej to był cały zakitowany szlamem :( takim szarobialym a jak przegazowałem go do oporu zapalił się chek :?: ,więc zresetowałem komputer odłączając klemę + na 10 min i wróciło do normy.Dolałem do chłodnicy preparat do uszczelniania chłodnic i dzisiaj po nocy znowu ubyło ze zbiorniczka z pod kreski ful jakieś 3 cm. oglądałem silnik podczas pracy dookoła i jak ostygł. Wyłapałem moment kiedy pobiera ze zbiorniczka robi to powoli i jak całkiem ostygnie. Teraz nie uzupełniałem zbiorniczka zobaczymy czy odda pobrany płyn czy nie. Chyba jednak będzie do wymiany uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam. :wink:

_________________
bonio
gg 9765254
bonio03@o2.pl
vitara 1.6 8v automat 92r LPG


Na górę
Post: ndz lut 07, 2010 10:20 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt lut 05, 2010 10:31 am
Posty: 16
a jeszcze jedno vitara jest zasilana LPG i wszystkie zabiegi były robione jak chodziła na gazie to chyba ważne. Jeszcze raz PZDR :roll:

_________________
bonio
gg 9765254
bonio03@o2.pl
vitara 1.6 8v automat 92r LPG


Na górę
Post: ndz lut 07, 2010 12:48 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Sprawdzałeś poziom oleju? Jak walnięta uszczelka to albo płyn pójdzie w olej albo w cylindry. Ale jak masz szlam pod korkiem a nie dymi na biało to sprawdź olej.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: ndz lut 07, 2010 5:01 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
Jak jest podejzenie peknietej uszczelki to w żadnym wypadku nie dolewa się uszczelniacza do chlodnic! Jak to się dostanie do silnika to łatwo można sobie wyobrazić jakie mogą być szkody

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl