suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 9:18 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: śr lut 24, 2010 9:53 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
i jeszcze jedno pytanko skad sie mogl wziasc olej w gniezdzie swiec? , bo nie zauwazylem zebym mial jakis wyciek

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 10:01 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
Z łączenia między pokrywą zaworów a głowicą (bo łączenie jest realizowane też w koło otworów na świece). Są tam takie gumowe o-ringi, których nigdzie nie można kupić i trzeba zręcznie na silikon to złożyć przy użyciu, drewnianych już z racji wieku, tychże o-ringów.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 10:04 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
himself pisze:
pytanko jeszcze bo na obudowie rozrzadu sa srobki i jest jeszcze jedna na srodku, rozumiem ze ona tylko trzyma oslone ?
tak, do tego trzeba zdjąć koło pasowe na dole (5 śrubek). Pamiętaj, by wał korbowy ustawić na 0 stopni uprzednio (skala na obudowie). Wtedy łatwo ocenisz patrząc na koło wałka rozrządu, czy rozrząd jest ustawiony ok, czy nie.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 10:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dobra jutro staram sie wszystko przepatrzec i zobaczymy co sie okaze...") pozdrawiam

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr lut 24, 2010 10:16 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob lip 05, 2008 9:24 pm
Posty: 119
Lokalizacja: Chrzanów - Jaworzno
mogłeś sobie nalac jak olej uzupełniałeś :mrgreen:


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 10:08 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
panowie chyba jakis problem z pompa dzis przyjrzalem sie uwazniej i na spokojnie,
zanale swiece w 1 i 4 otworze, wszystko wyczyscilem ladnie iskra jest,
ale przysluchalem sie czy pompa dziala i chyba nie dziala bo nie slychac jej przy zaplonie a wczesniej bylo slychac ze sie wlacza, bede musial jutro dokladniej sie przyjrzec tej pompie, narazie aku dalem do ladowanie D:

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 10:20 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
możesz odkręcić przewód przed listwą, albo korek na listwie wtryskiwaczy (od przodu samochodu) i zobaczyć, czy podaje benzynę, czy nie i jak szybko.
Tylko pamiętaj, by do naczynia spuszczać, bo pożar się czai :wink:

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 10:22 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ktory to korek ?
albo wezyk ? bo wlasnie tak bym najchetniej zrobil

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 10:33 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
p.s w vitarze jest przekaznik pompy ? jezeli tak to gdzie?

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lut 25, 2010 10:52 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
himself pisze:
ktory to korek ?

czerwonym kółkiem zaznaczyłem - dość wygodne, by sprawdzić, czy paliwo do listwy dociera.

Obrazek

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 4:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
przekaznik cyka ale pompa nie reaguje wogole, paliwo nie dochodzi i nie slychac pompy przy uruchamianiu silnika, jest jakis bezpiecznik odpowiedzialny za pompe paliwa? wszystkie bezpieczniki sa ok no wiec sam niewiem ? troche dziwne bo auto jezdzil jak zloto i nie zapowiadalo se na to ze cos moze sie stac a tu nagle zgasl i lipa,

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 4:31 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 04, 2008 7:27 pm
Posty: 3382
Lokalizacja: Koleczkowo
a kable/wtyczka za lewym tylnym światłem? tam jest pompa podpięta do instalacji z tego co kojarzę.

_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu :)
... i skośnookie 4x4 innej marki :wink:


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 4:41 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob paź 07, 2006 7:43 am
Posty: 343
Lokalizacja: Wrzosowo
wez miernik i sprawdz wtyczke ktora idzie do pompy paliwa ta pod zderzakiem jedna idzie do pompy a druga chyba do podswietlenia tablicy. sprawdz czy po przekreceniu kluczyka pojawie sie tam napiecie( pamietaj tylko zeby wziasc kogos do pomocy bo po przekreceniu kluczyka napiecie bedzie przez ok 3 sek. i jak przekrecisz kluczyk i pojdziesz do tylu sprawdzic to juz napewno nie bedzie napiecia :lol:

_________________
suzuki santana viara 96r. 1.6 8V/gaz + blos
Lift merc-felicja/bodylift +5cm, Yokohama A/T-S 235/75r15


Na górę
Post: pt lut 26, 2010 6:32 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
himself pisze:
przekaznik cyka ale pompa nie reaguje wogole, paliwo nie dochodzi i nie slychac pompy przy uruchamianiu silnika, jest jakis bezpiecznik odpowiedzialny za pompe paliwa? wszystkie bezpieczniki sa ok no wiec sam niewiem ? troche dziwne bo auto jezdzil jak zloto i nie zapowiadalo se na to ze cos moze sie stac a tu nagle zgasl i lipa,



Mozesz podac alternatywne zasilanie na pompe, "+" do takiego różowego przewodu a "-" do czarnego.
Jesli silnik uda sie uruchomic, musisz szukac przyczyny w instalacji.

Nagminne jest skjorodowanie wtyczki w tylnej lewej lampie.


Na górę
Post: wt mar 02, 2010 8:50 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr kwie 08, 2009 10:14 pm
Posty: 28
Jak pompa podaje paliwo to jeszcze sterowanie wtryskiem. Po zalaniu wodą ECU lubi się zbuntować. Przepalona ścieżka i kondensatory w okolicach tranzystora.

_________________
Vitara 1,6 8V; lift; Fedima; SpawLock; Winch i łopata ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl