Pavel pisze:
Powinenem napisać: "wrzuć tu printscreeny z oscyloskopu". Bo nie ma pewności czy obserwujesz własciwy sygnał.
No właśnie ... ehhh, żeby to człowiek miał czas się tak w tym grzebać, ale będzie trzeba temat zgłębić, odkurzyć oscyloskop i coś zawalczyć.
Pavel pisze:
Na woltomierzu (nawet wolno próbkującym) powinieneś mieć stałe napięcie ~0,1V przy hamowaniu silnikiem i ~0,8V przy max przyśpieszaniu
Zakres napięć się zgadza, widać ewidentnie zmiany między przegazowaniem (napięcie idzie ostro w górę i tak się trzyma) a pracą na wolnych obrotach (lekko oscyluje - jak ... nie wiem bo nie jestem w stanie dokładnie zmierzyć), a jak po ostrym przegazowaniu odpuszczam gaz, wtryskiwacze przestają chodzić i napięcie spada do niskiej wartości. Zachowanie wydaje się w porządku niby ... z drugiej jednak strony ten wskaźnik coś podejrzanie wskazuje w niektórych sytuacjach (np. opisana powyżej)
Pavel pisze:
Czy gazowy emulator sondy jest właściwie podpięty i działa? Może na próbę przywróć do oryginału instalację sondy.
nie wiem ... gaziarze to robili i nie wiem co namotali - instalacja BRC Sequent 24.
No nic - bez wykresu z oscyloskopu nie będę już kasztanić, dzięki
Dodatkowo może zbadam zachowanie tego wskaźniczka, bo zaczynam wątpić w jego wskazania ... ale nie mam stabilizowanego, zasilacza z regulowanym napięciem - może pora w końcu sobie zrobić lub kupić
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu
... i skośnookie 4x4 innej marki