suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:09 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 29, 2012 9:51 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
no to ladnie :D no ale lepej dolozyc kilka zlotych i kupic nowe dla samych palcow niz za nieco taniej uzywki

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob mar 31, 2012 3:14 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
facet od cewek ciagle czeka na te dwu pinowe.
U mnie juz od kilku dni tasma izolacyjna przestala dzialac, i auto juz szarpalo jak wczesniej.
Dzis zrobilem patent i zalozylem na cewki termokurczki narazie jest super, zobaczymy na jak dlugo, poki co to czekam na cewki dwu pinowe i jak beda to od razu kupuje, powiedzialem gosciowi ze jest duzo chetnych to moze ruchy zagesci :)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob mar 31, 2012 7:40 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr sty 25, 2012 11:56 am
Posty: 29
Lokalizacja: Borne Sulinowo (zachpom)
Oby!!! Ja też do niego pisałem. Czekam na odpowiedź. Ciekawe czy to ten sam? Jakby co to dam znać.U mnie taśma nic nie daje, poprostu chyba się fajki przepalają. Znowu jeżdzę na 5 garkach.

_________________
2.0 v6 + LPG


Na górę
Post: wt kwie 03, 2012 8:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Jakoś nie mam zaufania do cewek zapłonowych za 90 zł. Ale z drugiej strony następne są za ok.200zł. Razy 6 to już robi się słabo. A naprawdę dobre cewki są jeszcze droższe.

Chyba trzeba zrobić poszukiwania.

Jakby ktoś miał starą uszkodzoną fajkę na wzór to może mi podesłać. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: śr kwie 04, 2012 5:09 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 20, 2010 7:48 am
Posty: 92
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
KozioŁ pisze:
Vitara, nawet V6 nie jest tak strasznie droga w utrzymaniu jak nam się wydaje.

:twisted:

_________________
Vitara Long 2.5 V6 - była


Na górę
Post: śr kwie 04, 2012 9:50 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
ja wsadziłem stare fajki w rurki termokurczliwe i w oastatnich dniach zrobilem juz kolo 1000km w poszukiwaniu auta i jest super, jak się bedzie psuć to napiszę, ale myślę, że pojeździ dłuzej niż taśma izolacyjna.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw kwie 05, 2012 9:09 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
himself pisze:
ja wsadziłem stare fajki w rurki termokurczliwe

no przecież juz dawno o tym pisałem :mrgreen:


Na górę
Post: pt kwie 06, 2012 10:07 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
himself pisze:
ja wsadziłem stare fajki w rurki termokurczliwe i w oastatnich dniach zrobilem juz kolo 1000km w poszukiwaniu auta i jest super, jak się bedzie psuć to napiszę, ale myślę, że pojeździ dłuzej niż taśma izolacyjna.



A gdzie takie kupiłeś i to o jakieś średnicy czy coś ?

jak mam w takie coś fajke wsadzić ?
http://allegro.pl/rurka-koszulka-termok ... 36663.html


:p

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: pt kwie 06, 2012 2:21 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
kupilem w sklepie z elektrycznymi rzeczami. Mieli od małych po duże średnice, mi weszła z luzem i pod gazem się pięknie dopasowała, do dziś nic nie szarpie i jest super do tego w końcu kupiłem visko ze sklepu Slawka i auto i odzyskało silnik i spalanie spadło :D

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: sob cze 09, 2012 1:24 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
dobra Panowie i Panie , bo 2 miesiącach testów jazdy na magicznych fajkach ( z izolacją termokurczliwą ) przyszedł czas na podsumowanie, dodam tylko, że autem jeździłem codziennie, dziennie robiąc minimum 40 km do pracy.

A więc:

Tani sposób na stare fajki które mają przebicia i przez które nasz silnik chodzi jak by chciał a nie mógł i tylko nas wkurwi* , po dwóch miesiącach używania nic się nie pogorszyło w pracy silnika, więc jest ok w przeciwieństwie do taśmy izolacyjnej.

A teraz minus.
Dziś chciałem wymienić świece tak przed Pajęcznem bo stare mają już trochę przejechane.
I niestety jest problem z wyciągnięciem fajek, z jednej głowicy fajki wyszły całe, ale troszkę walki było. Natomiast w drugiej głowicy nie **uj* :) w dwóch fajkach uderwałem cały kołnierze i nie chciały wyjść więc sobie odpuściłem, bo jedynym sposobem będzie chyba wyciągniecie ich w kawałkach a zapasowych fajke póki co nie mam :/
Tak, że sprawy się mają właśnie tak, że świec nie wymieniłem :) i Zrobie to dopiero pewnie jak zakupie gdzieś fajki na wymiane :)

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 2:45 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
czyli chyba lepiej najpierw świece wymienić profilaktycznie a potem robić izolacje :lol:


a tak w ogóle kumpel podsunął mi jeszcze jeden pomysł a mianowicię owinąć fajke dokładnie takim aluminiowym sreberkiem śniadaniowym a potem do okoła normalna taśmą izolacyjną w ten sposób zrobiłby się ekran który nie powinnień również robić przebić , co o tym sądzicię ? Bo myślę o wdrążeniu takiego planu w życie

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: wt sie 14, 2012 5:17 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
mysle ze jak tak zrobisz to nwet fajki nie wsadzisz w swoje miejsce:) bedzie tak pogrubiona przez ta folię, ale możesz spróbować.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: śr wrz 12, 2012 2:19 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Witam wprawdzie nie jestem posiadaczem V6 ale J20A ale tez mam problemy z cefkami a raczej fajkami kupiłem 4 szt nowe po 100 autko ożyło, po miesiącu już jedna nowa padła całkiem.Na szczęscie podróbki jak padają to całkiem, teraz walczę z kolejnymi które po pół roku strzelają jakby miały lat 10.Obciągnełem fajki koszulką termokurczliwą i na razie wieeeelka różnica jak długo się okaże.


Na górę
Post: sob kwie 13, 2013 2:27 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: śr lut 02, 2011 8:19 pm
Posty: 556
Lokalizacja: Łomża
Co jest z tymi cewkami że na benzynie chodzi jak marzenie a na gazie nie da się jezdzic.Ja kupiłem cewki nowe 3-pinowe ,jakies podróbki jedna padła mi po miesiącu, wymienili mi na nową ale i ta padła i przepadła razem z paragonem.I teraz się motam a to izolacja a to koszulka term. i k.. jazda nie sprawia przyjemnosci.Nie kupujcie tego badziewia po 80 zł. nowe k... a strzelają jak moje stare.Teraz kupię chyba jakies z gv.Kumpel ma gv z 2008r. i tam są trochę inne już cewki ale nie ma z nimi problemu a też jezdzi na gazie.


Na górę
Post: sob kwie 13, 2013 9:35 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kipulo pisze:
Co jest z tymi cewkami że na benzynie chodzi jak marzenie a na gazie nie da się jezdzic.Ja kupiłem cewki nowe 3-pinowe ,jakies podróbki jedna padła mi po miesiącu, wymienili mi na nową ale i ta padła i przepadła razem z paragonem.I teraz się motam a to izolacja a to koszulka term. i k.. jazda nie sprawia przyjemnosci.Nie kupujcie tego badziewia po 80 zł. nowe k... a strzelają jak moje stare.Teraz kupię chyba jakies z gv.Kumpel ma gv z 2008r. i tam są trochę inne już cewki ale nie ma z nimi problemu a też jezdzi na gazie.

Wy to jesteście jacyś masochiści z tymi cewkami... :wink:
Kupić zewnętrzne podwójne cewki od np. baleno i zapomnieć o problemie na zawsze.
Szkoda że jeszcze komputera nie zamontowali na pokrywie silnika, żeby szybciej się psuło :roll:


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 83 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl