suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 20, 2024 12:56 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 21, 2011 2:29 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
ODPALIŁA !!!


najpierw zdjęcie dolotu i pokryw zaworów, wyglądalo niewinnie, nic nie latalo pomiedzy walkami rozrządu, sporo nagaru na pokrywie i zatkane odmy, dlatego pewnie dymil i w dolocie byl milimetr oleju
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

po chwili okazalo sie ze cos jest nie tak:
Obrazek
Obrazek

no to zrzucamy pokrywe rozrzadu, 28 srob, zdjecie kola pasowego, odkrecenie mocowania wspomagania kierownicy, cala operacje mozna wykonac nie demontujac chłodnicy klimatyzacji,
Po zdjeciu pokrywy tak jak pisalem wczesniej zebatka gorna srodkowa( widoczna na ostatnim zdjeciu, na srodku) po prostu latala jak psu na wiosne, sruba imbusowa nie byla dokrecona, o to efekt :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UWAGA KONKURS BEZ NAGRÓD !!!
Kto odganie przebiegi poszczegolnych lancuchow ? mamy do wyboru 202 tys km, 6 tys km i 0 km:
Obrazek

Lancuch po 5 tysiacach kilometrow ( ten z prawej) byl dluzszy od lancucha srodkowego ktory mial 200 tysiecy, przy probie zalozenia zaczelo brakowac napinacza, dodatkowo napinacz tez byl zwalony, nie dzialala zapadka blokujaca napinacz przed poluzowaniem ( w czasie pracy silnika napinanie nasteouje hydraulicznie, ale zeby sie nie popuscil po zgaszeniu jest specjalna zapadka , lancuch sie luzowal wiec jest duze prawdopodobienstwo ze rozrzad byl przestawiony)

tak wyglada wnetrze demona v6 po zalozeniu lancuchow :
lancuchy
Obrazek

calosc
Obrazek

napinacz lancucha glownego
Obrazek

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw wrz 22, 2011 4:30 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 19, 2009 1:06 pm
Posty: 454
Lokalizacja: Kielce
3 fotka od dołu wymiata :evil:

_________________
Suzuki Vitara Long 2.0 V6 95r. + LPG STAG300


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
:


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 10:14 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
od calej operacji zrobione 6 tys km, nie zadymil ANI RAZU, olej ubywa ale to dlatego ze mam gdzies nieszczelnosc na pokrywie, osiagnal pewien poziom na bagnecie i tak juz zostal, zaworek zwrotny o ktorym mowisz ma czesto wplyw, jesli nie dziala i popuszcza to moze Ci zasysac olej, tak mialem w bordowej, po rozkreceniu zaworku, przeczyszczeniu, nakrepowaniu sprezynek i ponownym poskladaniu pomoglo, w srebrnej nie pomoglo, dopiero wymycie w benzynie i karcherem pokryw zaworow ( czyli odm) i wymianie rozrzadu wszystko sie uspokoilo

problem jaki pozostal to bialy dym z wydechu, ale to chyba kwestia mieszanki, bo wody nie ubywa, moze juz katalizator wypalony, auto na LPG
drugi problem to mnie spalanie troche martwi, niby wszystko skalibrowane ok a potrafi 17 po miescie lyknac lpg na 225/75/16, bordowa maksymalnei pila 15

_________________
EVitara


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Tak patrzę na ten rozrząd i 'se' pomyślałem, że kogoś w suzuki zdrowo jebło w dekiel żeby takie coś wymyślić. Nie mogli zrobić normalnego rozrządu (i tańszego)? :lol:

A z wydechu zimą daje tyle pary, że samochodów z tyłu nie widać czasem. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:40 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 10:13 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: wt sty 24, 2012 9:42 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 10:13 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: śr sty 25, 2012 8:23 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
sprawdz kompresje na zimnym, sprawdz z proba olejowa i sprawdz na cieplym, podaj wyniki na forum, jesli kompresja wyszla do bani to sie zrobi nafte w cylindry, czesto pomaga

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr sty 25, 2012 5:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw paź 20, 2011 9:03 pm
Posty: 389
.


Ostatnio zmieniony czw cze 01, 2017 10:13 pm przez lipa olsztyn, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
Post: pt lut 03, 2012 1:46 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Panowie jak odkręcić koło pasowe (to na wale korbowym), bo mi jakoś nie idze.

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 4:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
zakladasz klucz na srube, zapierasz go o deske polozona na podstawie pod chlodnicą i robisz CYK rozrusznikiem

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 6:15 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Tak właśnie zrobiłem. Dzięki
teraz mam problem z ściągnienciem dekla rozrządu, na dole przy misie zamiast śruby jest nakrętka, a śruba w deklu i trzeba najpierw podnosić do góry a póżńiej w przód a nie ma miejsca.

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 6:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
no to ktos kombinowal, bo tam tylko sruby sa, i to ponad 28 chyba w sumie, od razu po zdjeciu dekla poloz szmate ma mise by ci cos nie powpadalo

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt lut 03, 2012 10:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Zamiast śrub od dołu były dwie szpilki, jedną wykręciłem z nakrętką (ani tego nie zauważyłem)druga została. Podniosłem pokrywe ile poszło i prawie kątówka weszła :wink: i po problemie.
Wrzuce foty rozrządu to ocenicie w jakim jest stanie.
A tak w ogóle to cała ta rzeź z powodu wymiany pompy wody, nie rozumiem czemu nie zrobili tak żeby pompa nie była pod tą pokrywą . Trzeba mieć fantazje.

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: sob lut 04, 2012 1:44 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
gdzie dostales pompe i po ile ?

_________________
EVitara


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 37 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl