suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt mar 29, 2024 12:01 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lip 27, 2015 11:54 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
13 litrow w automacie z v6 cos mi sie nie chce wierzyc.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 12:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
13L to akurat manual
np. Czaya z forum (lift + 235/75/15 Duratrac)

Wydaję mi się, że u mnie 1-2L jest zbyt duże spalanie

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 3:28 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
Dla porównania 20 litrów lpg wypija silnik v8 5,7 więc te 18 to sporo za dużo w GV...


Na górę
Post: wt lip 28, 2015 9:08 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 17, 2015 9:11 am
Posty: 113
Lokalizacja: Poznań/Człuchów
Dokładnie.
v6 ma zacny moment więc opona 245/70/16 nie powinna robić mu problemu.
dzisiejsze testy po mieście z dosłownie muskanym gazem ( nie przekroczyłem 2500obr/min)
17L/100km LPG :evil:

Coś jest silnikiem. Instalacja LPG jest perfekt

Wyciągnięty rozrząd ?

Zero objawów. Nie szarpie, ma moc, sondy pracują idelanie.

Jest lekki rozjazd między bankami 1 i 2, ale minimalny, moim zdaniem dopuszczalny, rzędu 0,1-0,2ms

Ma ktoś pomysł ?

_________________
SUZUKI GV I 2,5 V6POWERED BY LPG
EXPLORE THE WORLD WITH STAG


Na górę
Post: śr lip 29, 2015 8:22 am 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Jaki przebieg ma to auto wogole i czy to 13 l u czaya jest tez na lpg bo jak na pb to wszystko by sie zgadzalo ze spalaniemI trzeba by bylo zmierzyc jeszcze realny rozmiar kola.

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw lip 30, 2015 9:12 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
ja moja v6 tankuje 41l gazu czasem wejdzie 39 l i robię na tym 185 km na kolach 32 i jeżdżę bardzo szybko ale naprawdę szybko .te 185 km jest pewnie lekko przekłamane z raci większych kol .


Na górę
Post: czw lip 30, 2015 12:57 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: pn wrz 15, 2008 2:49 pm
Posty: 1732
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: 3.4 v6
Model: 4r custom
Rok prod.: 1991
Tak ale on ma prawie serie

_________________
V6 - lift 5" radzikone było
Jest T4R 5vzfe
http://www.facebook.pl/lukasziewa


Na górę
Post: czw paź 29, 2015 5:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 21, 2013 9:53 am
Posty: 101
Lokalizacja: Milicz
Silnik: H20A
Model: LONG 2.0 V6
Rok prod.: 1997
powiedzcie mi koledzy dwie rzeczy, pacjent H20A po włożeniu zworki auto nic nie reaguje ( ok ?? czy musowo musi zmienić obroty) druga sprawa nie widzę wcale znaku !! gdzie ma być na ściance między paskami tej poziomej czy na ściance od paska pionowej ??

_________________
Suzuki Vitara 2.5 V6 LONG
LIFT by RADZIKONE 4''
BODY LIFT 2''
SAHARA 265/70/16
Snorkel
Zderzak OFF ROAD przód i tył
wyciągarka DRAGONWINCH 12000
płyta pod silnikiem
progi profil
Elektryczne wspomaganie


Na górę
Post: śr sie 15, 2018 11:59 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 17, 2013 11:19 am
Posty: 37
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Witam. Poszukuję kogos w okolicy Wrocławia, Trzebnicy (i dalszej okolicy) kto potrafi ustawić zaplon w j20a. Auto jest trochę zamulone i chciałbym zacząć sprawdzanie właśnie od zapłonu. Żadnych dziwnych objawów brak a poprzedni właściciel podobno wymieniał rozrząd.

_________________
lift 4" by Radzikone
polibusze
Yokohama Geolandar 235/70/16


Na górę
Post: czw lip 09, 2020 7:21 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Odkopuję.

Zmierzyłem sobie TPS - przy wylaczonym zimnym silniku rezystancja 4,93kohm - jak powoli otwieram przepustnicę to idzie płynnie a w momencie osiągnięcia 4kohm miernik pokazuje pusty ekran i wskakuje w okolice 3,8 kohm. W drodze powrotnej czyli przy zamykaniu przepustnicy jest ok. Problem pojawia się tylko przy otwieraniu.

TPS do wymiany? Czytałem po internetach, że nie może być takich skoków.


Na górę
Post: pt lip 10, 2020 4:14 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Może ktoś z Was wstawić jakieś poglądowe zdjęcie śruby do ustawienia wolnych obrotów w 2.0 V6?


Na górę
Post: sob lip 11, 2020 8:33 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
krajes pisze:
Może ktoś z Was wstawić jakieś poglądowe zdjęcie śruby do ustawienia wolnych obrotów w 2.0 V6?

Nie ma czegoś takiego.
Wolne obroty reguluje komputer.


Na górę
Post: ndz lip 12, 2020 9:01 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
kostuch pisze:
krajes pisze:
Może ktoś z Was wstawić jakieś poglądowe zdjęcie śruby do ustawienia wolnych obrotów w 2.0 V6?

Nie ma czegoś takiego.
Wolne obroty reguluje komputer.


Jest, znalazłem. Duża śruba na płaski śrubokręt na silniczku krokowym.


Na górę
Post: pn lip 13, 2020 10:33 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
krajes pisze:
kostuch pisze:
krajes pisze:
Może ktoś z Was wstawić jakieś poglądowe zdjęcie śruby do ustawienia wolnych obrotów w 2.0 V6?

Nie ma czegoś takiego.
Wolne obroty reguluje komputer.


Jest, znalazłem. Duża śruba na płaski śrubokręt na silniczku krokowym.


Jak sobie uważasz... :roll:


Na górę
Post: pn sie 09, 2021 10:03 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Czy w Rhinoview z interfesjem od Kostucha (silnik H20A) mogę jakoś zablokować ten kąt typu "fix advance" bez zwierania zworek? Rhino pokazuje mi kąt wyprzedzenia zapłonu ale (jeśli dobrze myślę) to nie będzie prawda jeśli wcześniej nie zablokuję tego kąta poprzez zworkę czy program. W ogóle nie rozumiem tego całego przedsięwzięcia, że to jakoś trzeba blokować.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl