suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:34 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 07, 2006 8:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Witam, czy jest na forum szczesliwy, lub nie, posiadacz witary z takim dizlem??
Mysle nad wrzuceniem jakiegos tas tasia do swojego sztrucla. Naturalnie najlepiej byłoby jak najmniej motac :wink: Chodzi mi głownie o to czy dzwon z diesla rózni sie bardzo od benzyniaka. Jesli ktos ma wiedze w tym temacie to prosze o wskazówki.
Pzdr:))


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 9:12 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
wtrysk cie dobił :lol:

same schody
spegło inne
wałek sprzegłowy w skrzyni
obudowa sprzegła
skrzynia nie do kupienia chyba ze na zamówienie u dobrych ludzi

diesel peugota trzeba przystosowac do jazdy na przechyłach :lol:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 9:37 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Z wtryskiem fakt, przeszedłem gehenne, ale juz mam zrobione. Okazało sie ze syf total w zbiorniku i piec no job. Mysle nad dieslem coby ponurkowac, moment moze jakis wiekszy, oszczednosci na paliwie i takie tam. Jesli francuz do posladków to moze 1,9td z vw??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 07, 2006 10:27 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Też myślałem ale on trochu ciężki jest.

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 19, 2006 6:10 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Hadek pisze:
Z wtryskiem fakt, przeszedłem gehenne, ale juz mam zrobione. Okazało sie ze syf total w zbiorniku i piec no job. Mysle nad dieslem coby ponurkowac, moment moze jakis wiekszy, oszczednosci na paliwie i takie tam. Jesli francuz do posladków to moze 1,9td z vw??

Jak już 1,9td to lepiej TDI. Można go podkręcić do 200KM i 400Nm. Skręci wszystkie wały w Suzuce :twisted: .
Mam podkręcone TDI w plaskaczu i moment jest masakryczny sprzęgło dwumasowe dostaje orgazmu. :wink: A poważnie myślę że jeśli myślicie o dieaslu VAG-a to może 1,6TD albo 1,4TDI bo one mają bardziej porównywalne osiągi.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 8:53 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Nowe silniki VAG mają za dużo elektroniki i są bardzo ciężkie. W mojej Fabii mam 1.9TDI i niejeden właściciel większej fury robił oczy jak 5zł gdy nie dwał mi rady na autostradzie. :lol:

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 9:17 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Nowe silniki VAG mają za dużo elektroniki....

E.... Elektronika to nie problem. Są spece. Raczej byłyby inne problemy typu intercooler, połączenie silnika i skrzyni, zawieszenie silnika. Generalnie same miny. Lepiej chyba już zostać przy orginalnym motorze. Chyba, że iść w takim kierunku:
W Vitarze były montowane silnika PSA 2,0 HDI więce może ewentualnie próbować w tą stronę działać. Przynajmniej są jakieś rozwiązania fabryczne. Może jakieś części można kupić. 2,0 HDI 90 KM nie ma intercoolera co może ułatwić motanie. Taki silnik można też do jakiś 110-120 KM podkręcić (ale trzeba uważać żeby momentu za mocno nie wywindowac bo układ przeniesienia napędu z Vitary rozsypałby się). Trzeba by mieć duży fart, żeby znaleść dawcę silnika wraz z osprzętem i elektryką.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 9:20 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
.....W mojej Fabii mam 1.9TDI i niejeden właściciel większej fury robił oczy jak 5zł gdy nie dwał mi rady na autostradzie. :lol:

Hehe... Żebyś zobaczył miny właścicieli Mercedesów CDI i innych Avensisów które kiluje Octavią TDI podkręconą do 14X....

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 1:39 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Masmo pisze:
E.... Elektronika to nie problem. Są spece.

Powodzenia

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 1:51 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Masmo pisze:
E.... Elektronika to nie problem. Są spece.

Powodzenia

Jedyny problem z elektroniką to taki że musisz mieć sterownik i może być jazda z imobilajzerem. Ostatecznie będziesz musiał zamontować zegary i stacyjkę od dawcy :wink: . Ale myślę że jest to dużo mniejszy problem niż zmoty mechaniczne. W elektronice jest paru facetów w Polsce, którzy siedzą bardzo głęboko i wszczepiają TDI do Golfów 2 lub Corrado więc temat maja opanowany.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 2:12 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Masz rację ale nie chodzi o swap do samochodu osobowego, tylko do terenówki, gdzie błoto i woda po maskę to norma. A one tego nie lubią. :lol: I dlatego nie są przekładane. Plus oczywiście jeszcze ich waga.

_________________
Pozdrawiam, Karson.

była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 20, 2006 2:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
Karson pisze:
Masz rację ale nie chodzi o swap do samochodu osobowego, tylko do terenówki, gdzie błoto i woda po maskę to norma. A one tego nie lubią. :lol: I dlatego nie są przekładane. Plus oczywiście jeszcze ich waga.

W benzynie najtudniej uszczelnić instalacje wysokiego napięcia. Sterowanie diesla jest po niskim napięciu więc uszczelnienie instalacji chyba nie jest dużym problemem. Bardziej bym się obawiał czy turbina wytrzyma bezpośrednie chłodzenie wodą. :? Zresztą chyba żaden w miarę nowoczesny silnik seryjny bez uszczelnienia nie będzie chciał robić pod wodą.

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl