suzuki.info.pl
http://suzuki.info.pl/forum/

1,9TD w vitarze z francuza
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=69
Strona 1 z 1

Autor:  Hadek [ wt lis 07, 2006 8:43 pm ]
Tytuł:  1,9TD w vitarze z francuza

Witam, czy jest na forum szczesliwy, lub nie, posiadacz witary z takim dizlem??
Mysle nad wrzuceniem jakiegos tas tasia do swojego sztrucla. Naturalnie najlepiej byłoby jak najmniej motac :wink: Chodzi mi głownie o to czy dzwon z diesla rózni sie bardzo od benzyniaka. Jesli ktos ma wiedze w tym temacie to prosze o wskazówki.
Pzdr:))

Autor:  slaw [ wt lis 07, 2006 9:12 pm ]
Tytuł: 

wtrysk cie dobił :lol:

same schody
spegło inne
wałek sprzegłowy w skrzyni
obudowa sprzegła
skrzynia nie do kupienia chyba ze na zamówienie u dobrych ludzi

diesel peugota trzeba przystosowac do jazdy na przechyłach :lol:

Autor:  Hadek [ wt lis 07, 2006 9:37 pm ]
Tytuł: 

Z wtryskiem fakt, przeszedłem gehenne, ale juz mam zrobione. Okazało sie ze syf total w zbiorniku i piec no job. Mysle nad dieslem coby ponurkowac, moment moze jakis wiekszy, oszczednosci na paliwie i takie tam. Jesli francuz do posladków to moze 1,9td z vw??

Autor:  Karson [ wt lis 07, 2006 10:27 pm ]
Tytuł: 

Też myślałem ale on trochu ciężki jest.

Autor:  Masmo [ ndz lis 19, 2006 6:10 pm ]
Tytuł: 

Hadek pisze:
Z wtryskiem fakt, przeszedłem gehenne, ale juz mam zrobione. Okazało sie ze syf total w zbiorniku i piec no job. Mysle nad dieslem coby ponurkowac, moment moze jakis wiekszy, oszczednosci na paliwie i takie tam. Jesli francuz do posladków to moze 1,9td z vw??

Jak już 1,9td to lepiej TDI. Można go podkręcić do 200KM i 400Nm. Skręci wszystkie wały w Suzuce :twisted: .
Mam podkręcone TDI w plaskaczu i moment jest masakryczny sprzęgło dwumasowe dostaje orgazmu. :wink: A poważnie myślę że jeśli myślicie o dieaslu VAG-a to może 1,6TD albo 1,4TDI bo one mają bardziej porównywalne osiągi.

Autor:  Karson [ pn lis 20, 2006 8:53 am ]
Tytuł: 

Nowe silniki VAG mają za dużo elektroniki i są bardzo ciężkie. W mojej Fabii mam 1.9TDI i niejeden właściciel większej fury robił oczy jak 5zł gdy nie dwał mi rady na autostradzie. :lol:

Autor:  Masmo [ pn lis 20, 2006 9:17 am ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Nowe silniki VAG mają za dużo elektroniki....

E.... Elektronika to nie problem. Są spece. Raczej byłyby inne problemy typu intercooler, połączenie silnika i skrzyni, zawieszenie silnika. Generalnie same miny. Lepiej chyba już zostać przy orginalnym motorze. Chyba, że iść w takim kierunku:
W Vitarze były montowane silnika PSA 2,0 HDI więce może ewentualnie próbować w tą stronę działać. Przynajmniej są jakieś rozwiązania fabryczne. Może jakieś części można kupić. 2,0 HDI 90 KM nie ma intercoolera co może ułatwić motanie. Taki silnik można też do jakiś 110-120 KM podkręcić (ale trzeba uważać żeby momentu za mocno nie wywindowac bo układ przeniesienia napędu z Vitary rozsypałby się). Trzeba by mieć duży fart, żeby znaleść dawcę silnika wraz z osprzętem i elektryką.

Autor:  Masmo [ pn lis 20, 2006 9:20 am ]
Tytuł: 

Karson pisze:
.....W mojej Fabii mam 1.9TDI i niejeden właściciel większej fury robił oczy jak 5zł gdy nie dwał mi rady na autostradzie. :lol:

Hehe... Żebyś zobaczył miny właścicieli Mercedesów CDI i innych Avensisów które kiluje Octavią TDI podkręconą do 14X....

Autor:  Karson [ pn lis 20, 2006 1:39 pm ]
Tytuł: 

Masmo pisze:
E.... Elektronika to nie problem. Są spece.

Powodzenia

Autor:  Masmo [ pn lis 20, 2006 1:51 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Masmo pisze:
E.... Elektronika to nie problem. Są spece.

Powodzenia

Jedyny problem z elektroniką to taki że musisz mieć sterownik i może być jazda z imobilajzerem. Ostatecznie będziesz musiał zamontować zegary i stacyjkę od dawcy :wink: . Ale myślę że jest to dużo mniejszy problem niż zmoty mechaniczne. W elektronice jest paru facetów w Polsce, którzy siedzą bardzo głęboko i wszczepiają TDI do Golfów 2 lub Corrado więc temat maja opanowany.

Autor:  Karson [ pn lis 20, 2006 2:12 pm ]
Tytuł: 

Masz rację ale nie chodzi o swap do samochodu osobowego, tylko do terenówki, gdzie błoto i woda po maskę to norma. A one tego nie lubią. :lol: I dlatego nie są przekładane. Plus oczywiście jeszcze ich waga.

Autor:  Masmo [ pn lis 20, 2006 2:25 pm ]
Tytuł: 

Karson pisze:
Masz rację ale nie chodzi o swap do samochodu osobowego, tylko do terenówki, gdzie błoto i woda po maskę to norma. A one tego nie lubią. :lol: I dlatego nie są przekładane. Plus oczywiście jeszcze ich waga.

W benzynie najtudniej uszczelnić instalacje wysokiego napięcia. Sterowanie diesla jest po niskim napięciu więc uszczelnienie instalacji chyba nie jest dużym problemem. Bardziej bym się obawiał czy turbina wytrzyma bezpośrednie chłodzenie wodą. :? Zresztą chyba żaden w miarę nowoczesny silnik seryjny bez uszczelnienia nie będzie chciał robić pod wodą.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+01:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/