suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 4:14 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: pn mar 12, 2012 12:03 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 25, 2008 4:00 pm
Posty: 1877
Lokalizacja: Nowogard
Prędzej wejdzie V6 niż R4 ale rozrząd go pewnie odstraszy :mrgreen:

Gdzieś widziałem w necie 2.7 V6 w budzie 1.6 8)

znalazłem:
http://img128.imageshack.us/img128/3219 ... t3e232.jpg


Na górę
Post: pn mar 12, 2012 7:33 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Robsik pisze:
Prędzej wejdzie V6 niż R4 ale rozrząd go pewnie odstraszy :mrgreen:

Gdzieś widziałem w necie 2.7 V6 w budzie 1.6 8)

znalazłem:
http://img128.imageshack.us/img128/3219 ... t3e232.jpg


A jednak da sie :) Zakładam że to gdzies za oceanem, tam mają takie pomysły, może są gotowe zestawy do swapa? :mrgreen:
rozrząd w R4 i v6 niewiele sie różni cenowo. Przy koszcie calej operacji to znikoma kwota ;)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz mar 25, 2012 7:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 09, 2009 10:42 am
Posty: 142
Lokalizacja: Warka
danthe pisze:
Robsik pisze:
Prędzej wejdzie V6 niż R4 ale rozrząd go pewnie odstraszy :mrgreen:

Gdzieś widziałem w necie 2.7 V6 w budzie 1.6 8)

znalazłem:
http://img128.imageshack.us/img128/3219 ... t3e232.jpg


A jednak da sie :) Zakładam że to gdzies za oceanem, tam mają takie pomysły, może są gotowe zestawy do swapa? :mrgreen:
rozrząd w R4 i v6 niewiele sie różni cenowo. Przy koszcie calej operacji to znikoma kwota ;)



Nie tylko za oceanem :)

Po magamie ruszamy z nowym projektem przebudowy vitary . Silnik juz kupiony :)

Bedzie zmiana zawieszenia, przedniego mostu na stalowy ,w tylnym Arb juz zamontowany i nowe serce " Mocy przybywaj " tj 2,5 v6 ze skrzynia biegów automatem . :) :)

A co do 2,0 to najlepiej pakować ze skrzynią bo jest inny wałek sprzegłowy, co do wielkości to jest tylko 4 cm dłuzszy od 1,3 z jimny a kompletny silnik waży 127 kg .
1,8 natomiast pasuje chyba do każdej skrzyni 1,6 a jak padło łozysko podporowe w kole zamachowym to wydłubałem ze straego 1,3 samurajowego i pasowało :)
w tym tygodniu kupilismy 1,8 z wiazką zegarami , stacyjką i całym osprzetem za 1350 zł . za dodatkowe 150 smok i miska z 2,0 .
po niedzieli montaz w ramie jimnego .

_________________
Obrazek


Na górę
Post: czw lut 22, 2018 10:39 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw gru 04, 2014 9:14 am
Posty: 30
Silnik: H20A 2.0V6
Model: Krótka 3D
Rok prod.: 1998
Hello!
Moje 1.6 po założeniu kól 225/75/15 mnie juz strasznie męczy. W teren jeszcze spoko, ale po ulicach to się jeździć nie da. Na codzień jezdze albo Acura MDX 3.7 305KM, albo Accordem 2.4 190KM, albo Civiciem 1.5 115KM i jak wsiade w Vitarke to jest masakra jakaś, więc muszę coś z tym zrobić bo ją bardzo lubię i na pewno nie sprzedam.
Mysle wsadzić 2.0 V6 bo najlatiwje kupic jakies 5d zgnite i miec caly komplet do przekladki. Powiedzcie, ma ktoś sprawdzone czy zmieszcze to w ta rame czy bede musial rame ciac i spawać (tego bym bardzo nie chcial bo furka perfekcyjnie zdrowa a wiadomo ze takie ciecia to sie na odporności na rdze odbiją)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl