suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 7:53 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob mar 10, 2012 7:02 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
jak w temacie zastanawiam się nad swapem na takowy silnik i tu rodzi się pytanie dużo motania z tym jest??? czy sam silnik będzie pasował do mojej skrzyni??? silnik bym miał z całym potrzebnym osprzętem więc tylko zrobić najprawdopodobniej nowe łapy do węższej ramy i powinno jeździć... teoretycznie... a praktycznie???? a może pchać to ze skrzynią od 2.0???

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 7:21 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
niejestes pierwszy :mrgreen:
ale sie niemiesci

2.0 jest dluzszy

lepiej szukaj baleno 1.8 / pasuje bez problemu ,a tez ma ze 136 km

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 7:27 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
i z tym baleno nie ma problemów z połączeniem ze skrzynią??? czy trzeba motać jakieś płyty itp???
a jak z wytrzymałością tego baleno w terenówce??? jest tak samo "idiotoodporny" jak 16??? :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 7:49 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt cze 10, 2008 3:50 pm
Posty: 511
Lokalizacja: Goleniów/Szczecin
milas pisze:
2.0 jest dluzszy
lepiej szukaj baleno 1.8 / pasuje bez problemu ,a tez ma ze 136 km

Z tego co mi wiadomo to 2litry i 1.8 maja ten sam blok tylko 2.0 jest rozwiercony.
1.8 ma 121KM a 2.0 132KM. Jak cos pokrecilem to mnie poprawcie.

_________________
OFF ROAD JEST JAK BAGNO . . . WCIĄGA


Na górę
Post: sob mar 10, 2012 9:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
z rok temu myslalem nad swapem na 2,0 i po konsultacjach z Jacentym olałaem temat

teraz drutuje bmw 1.8
ale jakbym mial to robic jescz eraz to poszedlbym w baleno

podobno pasuje do skrzyni

potrzeba tylko silnika i elektryki

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 10:11 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
może u mnie na szrotach mają takowe cudo... popytam... popatrzę... ocenię może przyłożę skrzynię... :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 11:07 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Jesli planujesz taki swap to radze zastanowic sie nad 2.0 z GV.
Potrzebujesz kompletu z komputerem i wiązką i sporo innych elektronicznych dupereli.
Tych silników od GV jest najwięcej na rynku. Dostanie komputera do starszych 2.0 lub 1.8 w normalnej cenie dzisiaj już graniczy z cudem.

Co do wielkości 1.8 i 2.0 to w/g informacji które posiadam bazują na tym samum bloku. Mocowanie silnika w 1.8 jest inne, bardziej "kompaktowe".
Inna jest tez miska olejowa. I zapewne kupę osprzętu.

Rama w 2.0 jest szersza, wiec do 1.6 trudno będzie to upakować. Może lepiej 1.6 16v? Lżejszy, co jest sporą zaletą.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 12:59 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
hmmm według mnie pakować 1.6 16v dla kilku koni jest mało opłacalne :D to w takim przypadku wolę już zrobić trochę rzeźby i zrobić swap na oplowskie 2.0 16v 150koni i około 200Nm, co wydaje mi sie na chwilę obecną najlepszym rozwiązaniem... ewentualnie rozważam swap na jakiegoś mało skomplikowanego klekota z trzech powodów
1 praktycznie brak instalacji elektrycznej...
2 wodoodporność
3 duży moment obrotowy z samego dołu :D

ale
wracając do tematu ktoś pisał o tym że da się dekiel od skrzyni odkręcić z 1.6 i 2.0 i powinien wtedy 2.0 pasować do mojej skrzyni... a z tymi długościami o co chodzi??? silnik jest dużo dłuższy??? kurde nie mam u kogo obadać tego wszystkiego żeby samemu sobie pomierzyć i obczaić co i jak...
w mojej okolicy same 1.6 8v :/

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 1:03 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: wt wrz 20, 2011 4:18 pm
Posty: 530
Lokalizacja: Dębe Wielkie / mazowieckie
co z przeniesieniem napędu przy takim momencie?? jak już przy 1.6 jest cienko

_________________
Vitara Pickup 1.6 16V 95r
Moja witka :)


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 1:09 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
będę się martwił jak się będzie wszystko urywało :D na razie chce móc się rozpędzać na czarnym jak człowiek i przy niektórych podjazdach używać drugiego biegu, gdyż na jedynce często brakuje prędkości a na na dwójce mocy :D mowa o reduktorze oczywiście :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 2:25 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pt lis 25, 2011 6:05 pm
Posty: 244
Lokalizacja: POLSKA
Może to Ci pomoże od budy do chłodnicy 72cm. - od silnika do chłodnicy 70 cm.
Rama jest rozstawiona szerzej o 7 cm. niż w 1.6 .
Ryjek jest o około 10 cm dłuższy i maska jakby bardziej wypukła .
Od ściany grodziowej do zamka klapy 83 cm.
Szerokość komory silnika 132 cm.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2012 6:20 pm przez RDZIKI1, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 4:26 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
zaraz pójdę zmierzyć u siebie... i napisze wymiary na forum...

edit
według twoich wymiarów
od budy do chłodnicy jest 72cm dla porównania u mnie jest 68cm
od tyłu silnika do chłodnicy jest u ciebie 70cm natomiast u mnie 62 z tym że mierzone od mniej więcej miejsca w którym zaczyna się miska olejowa... natomiast aparat zapłonowy jest wysunięty tak pod budę że jest tylko z 4cm luzu...

szerokość ramy u mnie
wewnątrz 69cm
po zewnętrznych 78,5
tak plus minus bo zaczął jakiś deszcz ze śniegiem padać i nie chciało mi się co do mm mierzyć :D

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 5:23 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Jak dobrze kombinuję poza tym że 1.6 8V ma węższą ramę to jeszcze krótszą komorę silnika niż w 2.0 16V, bez chłodnicy może wejdzie. Proponuję najpierw pomierzyć komorę silnika, a nie jego długość.

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 8:41 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pt mar 04, 2011 8:24 pm
Posty: 1230
Lokalizacja: okolice Zamościa (lubelskie)
no ale właśnie post wyżej są wymiary :D od ściany grodziowej do chłodnicy i od silnika do chłodnicy... także powinno się chyba zmieścić...

_________________
Vitara 4" 2"body XTR SIMEX 31"-była
Jeep Zj 4.0 lift 3,5" bfg AT 30"-był
WJ 4.7 v8 2" felgi 16,-10 i AT 30"-jest
Vitara 1.8t 150hp 4"zawias 2"body SIMEX 32" felgi 16 et -30 dragon 12000lbs - składa sie


Na górę
Post: ndz mar 11, 2012 8:53 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Dodatkowo 2.0 potrzebuje wiekszej chłodnicy. Pamiętam że wystarczyło aby 1 sekcja chłodnicy u mnie nie działała i juz były problemy z temperaturą.
Co do skrzyni to w 2.0 jest hydraulika zamiast linki.

Pomijając koszty takiego swapa to jeśli sie uda to wyjdzie bardzo przyjemny potworek. Przy masie okolo 1t i mocy 130KM to już jest przyjemny wszędołaz :)
Trzymam kciuki, chociaż nie wróżę łatwego sukcesu.
Jesli wejdzie 2.0 R4 to powinien wejść 2.0 v6 ... :twisted: :mrgreen:

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl