suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 7:38 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: pn lis 04, 2019 3:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lis 30, 2016 5:13 pm
Posty: 41
Silnik: 1.6 8v
Rok prod.: 1990
Jest tu kto ogarnięty bo juz czeka na zamontowanie styki czy musze kupić inna? Suza 1.6 8v 1990 monowtrysk
https://allegro.pl/oferta/elektryczna-p ... 6213390222


Na górę
Post: pn lis 04, 2019 10:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: ndz lis 14, 2010 11:55 pm
Posty: 222
Lokalizacja: Garwolin
Silnik: baleno G16B
Rok prod.: 1991
jak monowtrysk to nie, ona jest bardziej pod gaźnik.


Na górę
Post: wt lis 05, 2019 7:55 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 27, 2012 11:06 am
Posty: 583
Lokalizacja: Łańcut / Rzeszów
Pod wtrysk to chyba coś bardziej 4-6bar?
Nie wiem jak w mono... wielopunkt regulator ma chyba coś koło 3.5bar więc pompa wypada żeby dawała nieco więcej


Na górę
Post: wt lis 05, 2019 8:22 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: sob mar 10, 2018 12:43 pm
Posty: 274
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: H20A
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1998
nie wiem jak jest w suzuki,wiec moje zdanie moze byc bez sensu, ale np w fordzie pod monowtrysk jest pompa z niższym ciśnieniem niż pod wielopunktowy wtrysk.

_________________
———————————————————–—
Vitara Long H20A automat 1998


Na górę
Post: wt lis 05, 2019 8:50 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
można jeszcze najzwyklejszą zewnętrzną uniwersalną zastosować i będzie ok. mam tak od 5 lat i działa , pompa chyba z poloneza trucka :mrgreen:

o taka dokładnie https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-zewnetrzna-uniwersalna-4-bary-nowa-6240898272

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: ndz lis 17, 2019 7:41 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
a w którym miejscu zamontowałeś ? od dawna o tym myśle bo już 4 czy 5 mi siadło wewnętrznych od piasku w baku chyba , a zewnętrzną łatwo by było wymienić

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: ndz lis 17, 2019 8:35 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Zamontowana jest na tej rurze, która jest za bakiem. Przyspawalem do niej dwa cybanty-obejmy, które trzymają pompę . Przed pompa daj koniecznie jakiś filtr paliwa uniwersalny za pompa oryginalny vitarowy.

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: pn lis 18, 2019 9:40 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
Obrazek

tak to wygląda , zdjęcie robieone w czasie remontu podłogi

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: sob lis 23, 2019 7:45 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 09, 2008 5:31 pm
Posty: 719
Lokalizacja: Olkusz
dostęp taki średni , pod oblepione błotem auto włazić, ale jak mówisz ,że 5 lat i wytrzymuje to pójdę ta drogą , dzięki

_________________
"TYGRYSEK" - 1,6L 8V - LSD - SIMEX 30"


Na górę
Post: ndz lis 24, 2019 4:14 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 13, 2014 8:05 pm
Posty: 286
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Silnik: G16A
Model: blaszanka JLX
Rok prod.: 1991
To miejsce wcale się tak nie oblepia grubo błotem, dostęp fakt - trzeba się pod auto wsunąć, jak jest lift budy trochę pewnie wygodniej , poza tym wymieniłem przewody (cała tylna wiązka nowa) i zastosowałem wtyczki -złączki hermetyczne, dodam tylko że mam gaz i na bęzynie rzadko dlugo jeżdzę.

_________________
Vitara 3D blaszanka 1991r (japan) 1,6 8V +LPG
lift 4" , opony 30x9,5x15 BFG MT KM1
i dalsze plany......


Na górę
Post: sob lip 04, 2020 2:01 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn kwie 20, 2020 5:29 pm
Posty: 5
Silnik: 1.6 8v
Model: Vitara
Rok prod.: 1994
Witam znalazłem temat a mam podobny problem mianowicie vitara na gaźniku dana pompka paliwa 0.2b dzieje tak jak by brakowało paliwa po przejechaniu 700m zaczyna przerywać dlawic się kichać prychac dany był trójnik 8-8-2 zasilanie gaźnik powrót daliśmy mocniejsza pompke coś koło 1.5b zaczęło go zalewac podcisnienia wszystko po zmieniane nowy zbiornik paliwa cały układ paliwowy nowy dany jest zaraz za zbiornikiem filtr paliwa sitowy potem pompka paliwa na ramię samochodu i przed gaznikiwm trójnik na gaźnik na powrót ktoś coś może doradzić?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl