suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 10:34 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw maja 08, 2008 10:20 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 14, 2008 8:42 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Rybnik
:cry:
Witam
:cry:

Dziś padła mi moja Vitaminka. :cry: Przyjechałem z zakupów, postawiłem pod domem, zapalam po 20 min i nic. Za drugim razem silnik zaskoczył, ale tak jakby tylko jedna głowica??? I d..a. Jutro mój spec zajmie się tym, tzn. rozbierze silnik i powie co padło. :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 10:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
A ile Ty masz tych głowic ? :mrgreen:

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 08, 2008 10:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 14, 2008 8:42 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Rybnik
Witam

W silniku 2,0 V6 mam 2 (albo miałem dwie :cry: )


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 10, 2008 12:33 am 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
kosciej pisze:
A ile Ty masz tych głowic ? :mrgreen:


Zapomniales ze Camel jest dwugarbny :D


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 10, 2008 8:59 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
Aaaa - to ja przepraszam :D

Czyli 2*więcej problemów ewentualnych :?

Pozdrawiam i nie będzie źle!
Może sprawdź sam świece, dopływ paliwka i takie podstawowe rzeczy?

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 10:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 14, 2008 8:42 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Rybnik
Witam
bushido1 pisze:
kosciej pisze:
A ile Ty masz tych głowic ? :mrgreen:


Zapomniales ze Camel jest dwugarbny :D


Kurde, bo się wkurzę. Camel to Camelus dromedarius (dromader) wielbłąd jednogarbny. Dwugarbny jest Camelus bactrianus /Camelus ferus zwany krótko baktrianem. A wystarczy spojrzeć na Camele :lol:

_________________
2.0 V6 bez żadnego liftu (na razie:))


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 11, 2008 11:43 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn wrz 17, 2007 10:08 am
Posty: 288
Lokalizacja: Kraków
Camel pisze:
Witam
bushido1 pisze:
kosciej pisze:
A ile Ty masz tych głowic ? :mrgreen:


Zapomniales ze Camel jest dwugarbny :D


Kurde, bo się wkurzę. Camel to Camelus (dromader) wielbłąd jednogarbny. Dwugarbny jest Camelus bactrianus /Camelus ferus zwany krótko baktrianem. A wystarczy spojrzeć na Camele :lol:


Czyli z samego Camel nie wynika ze jest to dromedarius czy bactrianus wiec mozna sie pomylic , a btw ja pale marlboro sorki za kasztanienie

Posprawdzaj powoli silnik ,krok po kroku bez paniki ,a nawet jakby bylo zle to trzeba zapodac nowy motor i zapomniec o temacie ,bo remont tego moze okazac sie bardzo kosztowny ,v6 ponoc slynie z nieprzyzwoitych cen czesci.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 22, 2008 3:00 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 14, 2008 8:42 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Rybnik
Witam

Już wszystko wiadomo. "Poleciał" długi łańcuch (dobre w złym, bo krótkie są dwukrotnie droższe), napinacz do niego i ślizgi. Łańcuch wytarł też osłonę (trza spawać). Reszta jest OK. Ponoć teraz silnik będzie chodził jak szwajcarski zegarek. Tylko mam przestrzegać wymiany "płynów ustrojowych", bo silniki 2,0V6 są na to bardzo czułe.

_________________
2.0 V6 bez żadnego liftu (na razie:))


Na górę
Post: pn cze 09, 2008 10:58 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt mar 14, 2008 8:42 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Rybnik
Witam

Oto dwa zdjęcia z remontu Vitaminki. Takich to szkód dopuścił się łańcuch :cry:
Zdjęcia robione komórką, więc są kiepskawej jakości.


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

_________________
2.0 V6 bez żadnego liftu (na razie:))


Na górę
Post: ndz mar 29, 2009 1:23 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt wrz 12, 2008 5:41 pm
Posty: 58
to ile miałeś na liczniku przebiegu u mnie jest 129 tyś i zastanawiam się czy zaglądać do rozrządu.
i jeszcze pytanie czy bardzo było słychać łańcuchy ?

suzuki vitara
2.0 v6 1998r. lpg stag 300


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl