suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 10:44 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt paź 01, 2013 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
wydech znaczy ta rurka w kształcie "S" z tyłu silnika, na pierwsze przyłożenie nie pasuje, ale da radę złapać...trochę podgiąć trzeba

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: śr paź 02, 2013 6:52 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Co do krokowego tez sie chwilke zastanawialem jak to najlepiej rozegrać, wkoncu zrobiłem tak, rozfrezowalem otwory i bez problemu udało sie przykrecic.

fotki jak to wyglada:

z lewej 2,5 z prawej 2.0

Obrazek

lewy otwór jeszcze oryginalny prawy troszke rozwiercony


Obrazek


tyle wystarczy rozwieric zeby przykrecic :mrgreen:


Obrazek

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: czw lis 07, 2013 8:10 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 30, 2007 12:05 am
Posty: 132
Lokalizacja: Mszana Dolna
Silnik przełożony. Nie przekładałem go sam ale sam go muszę wyregulować.
Miałem duże problemy do 4tys. obr. auto słabe powyżej dopiero zaczynało ciągnąć,
wolne obroty jakimś cudem ustawiłem, dopiero później przypomniałem sobie wątek z fajkami,
bo cewki zostały od starego 2pinowe, zamieniłem fajki i silnik od razu zaczął lepiej pracować,
nie drżał jak wcześniej. Jeszcze tylko muszę sprawdzić kąt zapłonu.
Mam nadzieje, że się mu nie pogorszy bo dosłownie jeździłem nim 20min.

_________________
GVI 2.0, zawias +4", 235/70r16


Na górę
Post: czw lis 07, 2013 8:28 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Gratulacje..

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: czw lis 14, 2013 2:40 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Kolejna transplantacja zakonczona sukcesem

:mrgreen:

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: czw mar 05, 2015 9:40 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2014 9:20 am
Posty: 68
mam pytanie czy silnik 2.5 V6 H25A 04R grand vitara rożni się coś od tych wcześniejszych z grandy .chodzi mi o instalacje i kompa .bo chce zrobić swapa z mojego 2.0 v6 96 i niewiem czy to nie za nowy silnik


Na górę
Post: ndz kwie 19, 2015 8:11 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 20, 2010 7:48 am
Posty: 92
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
mickey mouse pisze:
mam pytanie czy silnik 2.5 V6 H25A 04R grand vitara rożni się coś od tych wcześniejszych z grandy .chodzi mi o instalacje i kompa .bo chce zrobić swapa z mojego 2.0 v6 96 i niewiem czy to nie za nowy silnik

Silnik będzie ok. Nie wiem jak z przełożeniem kompa, bo ja mam stary z 2.0 :wink:

A w temacie: po moim swapie już nastukałem prawie 50 tys. km. Skrzynia, napędy, półosie - nadal w formie, a auto zwykle pierwsze spod świateł :mrgreen:

_________________
Vitara Long 2.5 V6 - była


Na górę
Post: wt lut 02, 2016 9:34 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2014 11:04 am
Posty: 25
Silnik: J20A 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1999
Witam,
Chyb czeka mnie swap.Ktos moze poradzic na priv jak sie za to zabrac? Co wymieniac, na co zwrocic uwage?Lub polecic warsztat?

_________________
"...tylko silnych los obdarza hojnie..." - Kazik


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 12:07 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: czw sty 22, 2009 4:05 pm
Posty: 1145
Lokalizacja: wawa
kojak81 pisze:
Witam,
Chyb czeka mnie swap.Ktos moze poradzic na priv jak sie za to zabrac? Co wymieniac, na co zwrocic uwage?Lub polecic warsztat?

Zacznij od skolekcjonowania manuali do obydwu silników.

A ten warsztat to w Szczecinie czy Rzeszowie? :mrgreen:


Na górę
Post: śr lut 03, 2016 3:18 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2014 11:04 am
Posty: 25
Silnik: J20A 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1999
Najlepiej kujawsko-pomorskie.... :-)

_________________
"...tylko silnych los obdarza hojnie..." - Kazik


Na górę
Post: pn lut 15, 2016 8:51 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2014 11:04 am
Posty: 25
Silnik: J20A 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1999
Moze to glupie pytanie:Silnik H25A w Grand Vitarze rozni sie od tego H25A w Vitarze?

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

_________________
"...tylko silnych los obdarza hojnie..." - Kazik


Na górę
Post: pn lut 15, 2016 9:14 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
osobiście oryginalnie H25A zamontowane w Vitarze a nie GV widziałem tylko w katalogu części :wink:
podobno ktoś z forum widział to na żywo :mrgreen:

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: pn lut 15, 2016 9:22 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 11, 2014 11:04 am
Posty: 25
Silnik: J20A 2.0 16V
Model: Cabrio
Rok prod.: 1999
W danych technicznych masz, że Vitara Long występowała z 3 silnikami benzynowymi:
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... ra/i/long/
1.6 16v 97km
2.0 v6 136km
2.5 v6 160km
We wszystkich ogłoszeniach H25A widzę, że Grand Vitara... Dlatego pytam się bo będę zmieniał na H25A i czy obędzie się bez bólu.
Remont silnika chyba mi się nie opłaca..

_________________
"...tylko silnych los obdarza hojnie..." - Kazik


Na górę
Post: pn lut 15, 2016 1:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 14, 2011 8:43 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Poznan
właśnie o takich katalogach mówię :mrgreen:
nie patrz na to za bardzo bo tam się połowa rzeczy nie zgadza
a 160 koni to GV 2.5 nawet nie miała
teoretycznie wersja europejska 98-03 - 144PS 03-05 - 156

_________________
Wszystkie części używane do Vitary
Wysyłka i odbiór osobisty.
Dzwoniąc powołaj się na forum ;-)
Poznań 602 813 811


Na górę
Post: pn gru 19, 2016 6:06 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt gru 06, 2016 2:55 pm
Posty: 48
Silnik: 2.0 V6 -> 2.5 V6
Model: Vitara Long
Rok prod.: 1995
Czy przeszczep (pozostawiając stary osprzęt) z 2.0 V6 na 2.5 jest Plug & play czy jakas większa kombinacja jest. Może ktoś kto robił coś takiego jest w stanie opisać krok po kroku co jest do podmiany, podcięcia itd. W mojej podejżewałem rozrząd ale to coś stuka w głowicy więc mam już czarne myśli i czuję już przeciąg w portfelu :/
Z tego co wyczytałem:
1) Krokowiec do przeróbki
2) Ktoś o fajkach pisał tu jakaś podmianka?
3) Wspomniane było coś o wydechu?
4) co ewentualnie jest jeszcze do zmiany?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl