suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 1:17 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw mar 28, 2013 10:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Witam
Z powodu moich problemów z 2.0 V6 zamierzam wymienić silnik.
Na allegro 2.0 V6 są w cenie 2.5 V6 pytanie czy warto.
Znalazłem relację forumowego kolegi z Grodziska Maz. który przeprowadził taki zabieg i był zachwycony.
Tyle że zaraz po zabiegu.
Nie wiem jak to wygląda z perspektywy czasu, jak się sprawdza po 10.000km jak ośki reagują itd., może ktoś coś słyszał.

Dzięki

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: czw mar 28, 2013 11:45 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
grubszy most i wal, polosie sa dopiero w 2.7 w xl7 . . . . .

zmieniasz blok i wtryskiwacze, uczysz kompa i heja

_________________
EVitara


Na górę
Post: czw mar 28, 2013 11:59 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
czyli most i wał tez zmieniać, czy tylko blok i wtryskiwacze??

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: pt mar 29, 2013 6:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
BartekWPR pisze:
czyli most i wał tez zmieniać, czy tylko blok i wtryskiwacze??

Sorry ,późno już było , nie czytałem że zrozumieniem.

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: wt kwie 02, 2013 1:17 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Znalazłem silnik 2,5 v6 od Trakera w automacie
http://moto.allegro.pl/suzuki-grand-vit ... 09419.html
Auto ze Stanów było.
Podejdzie do mojej w manualu??

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: czw kwie 11, 2013 7:24 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Ponieważ silnik który kupiłem nie był aż taką "malineczką z poziomeczką" jak mogło by się wydawać musiałem zrobić trochę podmianek.
Poniżej lista co pasuje do czego.
Nie przeszkadza, że 2,5 jeżdził na automacie, podchodzi do skrzyni od 2.0 manual.
Kolektory od 2,5 v6 mimo że mają trochę większą średnicę i inny kształt niż 2.0 v6 to bez motania da się założyć na orginalne mocowania, jak tak kombinowałem bo miałem uszkodzoną obudowę termostatu w kupionym 2,5.
Pasuje również pompa wody która w 2,5 trochę jakby obcierała, założyłem swoją starą z 2.0 v6 niesłyszalną wszystko to samo.
Przy tej okazji obejrzałem też głowice i rozrząd w kupionym 2,5 wygląda za dobrze jak na 140.000 i 2004 rok. Łańcuchy tak napięte jak u mnie w starym po wymianie .
Takie same są również dekle głowic i obudowa przednia rozrządu, nie mylić że głowice w środku są takie same od 2,5 mają większą średnicę szklanek, wałkom się nie przyglądałem.
Cewki też przymierzałem kształtem podchodzą.
Zastanawia mnie tylko, dlaczego jeśli to działa na tym samym kompie i wiązkach, trzeba wymieniać wtryski.

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: czw kwie 11, 2013 7:47 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: wt lut 13, 2007 9:17 pm
Posty: 5117
Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Silnik: H27A
Model: GV XL7
Rok prod.: 2003
BartekWPR pisze:
Zastanawia mnie tylko, dlaczego jeśli to działa na tym samym kompie i wiązkach, trzeba wymieniać wtryski.


Bo trzeba inne ciśnienie albo dawkę podać do większej pojemności? :wink:

_________________
XL7 2,7 V6 form Juesej.


Na górę
Post: czw kwie 11, 2013 7:57 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Myślałem, że właśnie w tym celu zmienia się właśnie kompa, wiązki lub programuje kompa , a wtryski same dane czytają.
Nieważne czy od 2,0 czy 2,5 w tym akurat przypadku, gdzie wiemy że nie trzeba zmieniać kompa i wiązki.
Ale pozamieniam tylko tak się zastanawiałem.

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: pt kwie 12, 2013 8:04 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
wtryski sie wydajnoscia roznia, co dziwne w 2,7 mam tak male wtryskiwacze ze az zglupialem w porownaniu do 2.0v6 i 2.0 r4 ( ktore tez sa rozne, jedne czerwone, drugie rozowe, a w 2,7 chyba takie zielonkawe ( nie napisze mietowe bo sie bedziecie napierdzielac)

_________________
EVitara


Na górę
Post: pt kwie 12, 2013 2:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Ją w 2,5 też mam mietowe..

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: pn kwie 15, 2013 8:20 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
dziś odpalenie.
Klekotał jak wściekły ze 20 min
Dym z rury, że myślałem że straż przyjedzie.
Po 30 minutach klepanie ustało, mniej więcej razem z dymieniem.
Rozrząd cichy, szklanek juz nie słychać, na obroty wkręca się tak, że myślałem że wyfrunie, bo jeszcze maski nie ma.

Ale nierówno trochę pracuje i teraz czy się unormuje czy przez to że kolektory od 2.0 v6 założyłem i cewki od 2.0 v6??

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: pn kwie 15, 2013 10:43 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
naucz go teraz, ustaw kat wyprzedzenia zaplonu ( pamietaj o zworze), pokrec sruba od wolnych obrotow, naucz go jeszcze raz i powinno byc ok, ustaw tez czujnik polozenia przepustnicy

_________________
EVitara


Na górę
Post: pn kwie 15, 2013 10:48 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
vaiker pisze:
naucz go teraz, ustaw kat wyprzedzenia zaplonu ( pamietaj o zworze), pokrec sruba od wolnych obrotow, naucz go jeszcze raz i powinno byc ok, ustaw tez czujnik polozenia przepustnicy


Czekałem na Ciebie Vaiker...:)

Jak go nauczyć, kręciłem tą śrubką ale w ciemno bo nie mam tego urządzenia, o jakim zaworze??, jak ustawić czujnik przepustnicy??


Dziękuję znalazłem...


viewtopic.php?f=6&t=6242&p=77418&hilit=czujnik+po%C5%82o%C5%BCenia+przepustnicy#p77418

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Post: wt kwie 16, 2013 2:01 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Czyli ECU z 2.0 poradzi sobie z 2.5? Ten sam soft jest?

A procedura uczenia chyba jak w każdym wtrysku - odpalasz na zimnym, wyłączasz całą elektrykę zbędną i trzymasz na wolnych aż sie nagrzeje.
Można też dodatkowo przegonić go na 2 i 3 do redline :)

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt kwie 16, 2013 3:50 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 19, 2012 9:07 pm
Posty: 255
Lokalizacja: Piastów
Ja przy kompie nic nie przestawiałem, super jeżdzi od 1000 obrotów miedzy 1000 a 800 zaczyna szarpać.Na 800 szarpie non stop.
Zasysa mi chyba za dużo powietrza na wolnych obrotach, bo świst taki z gaźnika słychać, gaźniki już podmieniałem i to samo na gaźniku z 2.0 i 2,5.

_________________
Vitara Long 97 2,5 V6
Bagażnik
Szczupak na zapasie
Dalekosiężne Helki na kangurze
Lift 2 - Była

Jest Jeep Navy Club 92 lift 3,5 koło 31.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl