suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=9735 |
Strona 5 z 8 |
Autor: | simca [ wt maja 21, 2013 2:05 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
imo działa, komputera nie mam jak sprawdzić bo nie mam na podmiane, chyba że są jakies inne sposoby na sprawdzenie. Przed wymiana wszystko działało, komputer chyba od stania się sam nie zepsuł |
Autor: | BartekWPR [ wt maja 21, 2013 2:24 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
Hej, Może to głupie pytanie ale jak długo trwała operacja?? Bo może akumulator padł jak był długo nie odpalany...?? Wszystko powinno chodzić, gorzej lub lepiej ale powinien odpalić. |
Autor: | simca [ wt maja 21, 2013 2:44 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
BartekWPR pisze: Hej, Może to głupie pytanie ale jak długo trwała operacja?? Bo może akumulator padł jak był długo nie odpalany...?? Wszystko powinno chodzić, gorzej lub lepiej ale powinien odpalić. Akumulator ok, rozrusznik kreci. Tylko silnik nie dostaje paliwa bo pompa sie nie odzywa. |
Autor: | BartekWPR [ wt maja 21, 2013 2:59 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
Jesli pompa Sie nie odzywa to wina pompy,komputera nie trzeba wogole brac pod uwage. Pompy nie slychac buczenia a pykniecie z przodu jest?,jak nie ma to sprawdz przekaznik.Zakladam ze do wyjmowania silnika odpioles akumulator? |
Autor: | danthe [ wt maja 21, 2013 4:26 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
U mnie jak miałem uszkodzony komputer to pamiętam że między innymi pompa też nie kręciła. Przekaźnika nie załączał. |
Autor: | BartekWPR [ wt maja 21, 2013 4:37 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
Ale komputer sam się nie uszkodził chyba że akumulator siedział na swoim miejscu podczas zabiegu wtedy jest szansa.... Simca a co pomotałeś z krokowym, nawiercałeś, czy na 1 śrubę plus silikon?? |
Autor: | danthe [ wt maja 21, 2013 5:39 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
Możliwe jest, że immo i komp sie "rozparowały". Miałem taką sytuację jak aku się rozładował przy wyciągarce włączonej. |
Autor: | kostuch [ śr maja 22, 2013 9:16 am ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
Po włączeniu zapłonu pompa ma się włączyć na jakieś 2 sekundy. Komputer da się sprawdzić - trzeba po prostu się do niego podpiąć i sprawdzić czy procesor żyje. |
Autor: | BartekWPR [ śr maja 22, 2013 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
odpalił?? |
Autor: | vaiker [ śr maja 22, 2013 10:57 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
przekaznik pompy w 2.0 > otwierasz schowek, otwierasz schowek BARDZIEJ, mniejwiecej na wysokosci radia/ sowakow od nawiewow za radiem jest kilka przekaznikow, jeden z nich zalacza pompe paliwa, poszukaj, zmostkuj, sprawdz czy odpali, jesli nie to komp calkiem albo cos w instalacji, jesli odpali to albo przekaznik, albo kabel od kompa albo jakis tranzystor na wyjsciu z kompa upalony |
Autor: | simca [ czw maja 23, 2013 2:22 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
vaiker pisze: przekaznik pompy w 2.0 > otwierasz schowek, otwierasz schowek BARDZIEJ, mniejwiecej na wysokosci radia/ sowakow od nawiewow za radiem jest kilka przekaznikow, jeden z nich zalacza pompe paliwa, poszukaj, zmostkuj, sprawdz czy odpali, jesli nie to komp calkiem albo cos w instalacji, jesli odpali to albo przekaznik, albo kabel od kompa albo jakis tranzystor na wyjsciu z kompa upalony Przekaźniki znalazlem, podmieniłem i dalej cisza, spróbuje podpiąć sie bezpośrednio pod pompę i zobaczyć czy dziala. Później mam w planie zobaczyć kompa, a dalej to już sprawdzanie całej instalacji. Kur...wa jak ja nie lubie prądu w aucie Mam instalacje gazowa, odpiąłem od akumulatora, czy może to mieć jakiś wpływ na to że pompa nie kreci, wydaje mi sie że nie, ale niech wypowie sie jakas mądra glowa |
Autor: | simca [ czw maja 23, 2013 2:23 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
danthe pisze: Możliwe jest, że immo i komp sie "rozparowały". Miałem taką sytuację jak aku się rozładował przy wyciągarce włączonej. nawet mnie nie strasz. Jak wygląda operacja ponownego sparowania ? |
Autor: | simca [ czw maja 23, 2013 2:24 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
kostuch pisze: Po włączeniu zapłonu pompa ma się włączyć na jakieś 2 sekundy. Komputer da się sprawdzić - trzeba po prostu się do niego podpiąć i sprawdzić czy procesor żyje. jakas rada czym i skąd program ?? |
Autor: | kostuch [ czw maja 23, 2013 2:46 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
simca pisze: kostuch pisze: Po włączeniu zapłonu pompa ma się włączyć na jakieś 2 sekundy. Komputer da się sprawdzić - trzeba po prostu się do niego podpiąć i sprawdzić czy procesor żyje. jakas rada czym i skąd program ?? No jak czym? Kabelkiem jakimś http://www.skeletondevices.com/interfejs-suzuki---pc.html |
Autor: | danthe [ czw maja 23, 2013 5:41 pm ] |
Tytuł: | Re: SWAP z 2.0 V6 na 2.5V6 |
simca pisze: danthe pisze: Możliwe jest, że immo i komp sie "rozparowały". Miałem taką sytuację jak aku się rozładował przy wyciągarce włączonej. nawet mnie nie strasz. Jak wygląda operacja ponownego sparowania ? Trzeba mieć serwisowy komputer. Elektronicy samochodowi to robią lub ASO. Koszt od 50 do 150 netto. |
Strona 5 z 8 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |