suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 12:59 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 23, 2013 2:04 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Pogoda sie zrobiła wiec najwyższy czas ożywić czarnego, zeby zdążyć na pajęczno ;)

Jestem tuż przed podjęciem decyzji. Czy wkladać 2.5 v6, czy pójść krok dalej i założyć 2.7 v6.

Kilka pytań: (myśle ze głownie do vaikera, masz dostep do jednego i drugiego silnika i pojęcie)

- skrzynia podejdzie z 2.0 ?
- komputer bedzie go obsługiwał (tak jak 2.5). wtyczki są takie same, czy inne?
- jakie inne komplikacje moge napotkać ? :mrgreen:

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: wt kwie 23, 2013 3:28 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 20, 2007 10:18 pm
Posty: 1255
Lokalizacja: Nowy Sacz
Silnik: J20A>Electric, H27A
Model: Cabrio,XL7
Rok prod.: 1998
mam troche sajgon ( przyszlo mi zawieszenie do czarnej ;P ) i remont bialej do slubu, ale jak najszybciej porobie CI zdjecia obu silnikow, na wstepie - 2.7 ma kilka czujnikow ktorych 2.0 nie ma, troche wieksza srednica dolotow, przeplywomier jest tuz przy filtrze powietrza a nie tak jak w 2.0 przy przepustnicy, dochodzi czujnik podcisnienia, wtryski sa jakies smiesznie male, wydaje mi sie ( ale zweryfikuje) ze flansze beda takie same bo bloki sa takie same, natomiast w xl7 wal nie ma krzyzakow ( jakies dziwne cos jest, jakby przegub) wal jest grubszy a tylny most jest jak 2 tylne mosty od 2.0, komp jest zupelnie inny i w innym miejscu montowany, dostep do schematow 2.7 jest zyliard razy lepszy niz 2..\0



ale powera ten silnik ma takiego ze na poczatku balem sie tym ruszac, 180 dla tego auta to pierdniecie nawet na 225/75/16, a jak wsiadlem teraz do 2.0 r4 lub 2.0 v6 to sie tylko wnerwiam . . . . tak jakbyscie wsiedli teraz do cc700 albo malczaka, powaznie, zawsze mi sie wydawalo ze 2.0 to jest moc . . . przyzwyczajenie swoje robi

a co do spalania - po przeliczeniu biala dama 2.7 spala 13,2 litra gazu w trasie, pedkosci do 130-140 , 17-18 litrow po miescie na wyzej wymienionych BFG AT 225/75/16 , masa auta 1660 a ja ecodriving stosuje tylko przez pierwsze 500 metrow po tankowaniu

_________________
EVitara


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 8:52 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 11, 2007 5:13 pm
Posty: 496
Lokalizacja: Gliwice
Dzieki Vaiker za szybką odpowiedz :mrgreen:

Czyli potrzebny jest kompletny silnik, wiązka, komputer, imobilaiser, . Co tam jeszcze, może być potrzebne ?

Chodzi mi po glowie taki przeszczep, ale widze ze bedzie to kosztowne :mrgreen:

_________________
vitara 2.0 V6 32/10"po przeszczepie ;) + 0.5 lekko dłubnięta
XL7 2.7 V6 - dobinsons 2" 225/75r16 bfg/at :)
1,6 8v cabrio przyjemna na lato


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 10:26 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 10:13 pm
Posty: 2174
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: 2.0 HDI
Model: XL7
Rok prod.: 2006
a walone nie w silnik kompletne auto? MIałbyś wsio pod ręką jak coś powychodzi przy szczepieniu. A pewnie powychodzi ;).

_________________
Long 2.0 TD 1997r, polcalmini i MT > (...) > XL7 2.0 HDI
"Spijmy gorycz co uwiera, niech z trzeźwości nas rozbiera"


Na górę
Post: śr kwie 24, 2013 2:44 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
A komputer w 2.7 jest zintegrowany ze sterownikiem skrzyni?

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob kwie 27, 2013 9:54 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lut 05, 2013 8:18 pm
Posty: 369
Lokalizacja: Białystok
Jak masz na to hajs to ładuj 2.7. Mam taki sam plan (marzenie) tylko chyba nigdy na to nie zarobię. Nawet nie mam jak ogarnąć vitary żeby nie wstyd do ludzi było wyjechać :evil:

_________________
2.0 V6 - aktualnie w kawałkach...


Na górę
Post: sob sie 28, 2021 6:53 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn wrz 09, 2019 9:24 pm
Posty: 7
Silnik: H20a
Model: Long
Rok prod.: 1996
Panowie pytanie co zmienić trzeba żeby wsadzić 2.7.
Aktualnie padła mi panewka w 2.0 v6 automacie. I chciałbym wrzucić coś większego 2.5 v6 wiem co i jak. Silnik i wtryski i działa heja. Ale co z przeszczepem z xl 2.7. Mam okazję kupić kompletny swap z 2.7 tylko co trzeba zmienić i z czym będą największe problemy. Robił ktoś coś w temacie? Albo jest ktoś w Lubelskim, podkarpackim kto się podejmie wsadzania 2.7.


Na górę
Post: pn lis 15, 2021 2:27 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Zrobiłeś tego swapa?

Kosztowo i problemowo pewnie sporo lepiej byłoby wrzucić 2.5.

Duża różnica w mocy między 2.5 a 2.7?


Na górę
Post: pn lis 15, 2021 10:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
różnica między 2.5V6 a 2.7V6 jest podobna do tej między 2.0V6 a 2.5V6

Vitara albo Granda z silnikiem od poliftowej XL7 2.7V6, robi się fajnym FUNCARem :twisted:
https://youtu.be/8fbdhxjLUYI

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt lis 16, 2021 9:35 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: czw maja 14, 2020 8:35 pm
Posty: 66
Silnik: H20A, 2.0 V6
Model: Long
Rok prod.: 1996
Ale żeby zmienić z obecnego 2.0 V6 w starym longu na 2.7 jest pewnie nieporównywalnie więcej roboty :/ ?

Gdybyś był tak uprzejmy i napisał co potrzebne byłoby oprócz samych silników przy przekładce (np. wiem, że wsadzając 2.5 skrzynia może zostać od 2.0 ale przy 2.7 trzeba też wsadzać skrzynię od 2.7).

I czy przy obu modyfikacjach na 2.5 lub 2.7 do starego longa można wsadzać silniki od nowszych Vitar np. XL7, polifty itd.?

Obecnie mam Twój lift zawieszenia 4 cale, lift budy 2cale, twoje tarcze z tyłu, przedni most z tylnego by Pozorski, skrzynia manual, alternator 180A na zmotanej łapie zamiast serii. - połowa info zbędne ale przynajmniej ten most powinien większą moc ogarnąć ;)
Sam tego nie zrobię ale przynajmniej będę wiedział co muszę kupić, żeby takiego swapa zrobić.


Na górę
Post: wt lis 16, 2021 1:28 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
ja niestety nie pomogę, bo nie zajmuję się silnikami a tym bardziej SWAPami.
Mi SWAPa na 2.7 robił Tomek z MT serwis w Poznaniu ale to zupełnie inna historia bo to był SWAP z GV XL7 do GV 3d a wtedy przekłada się wszystko z XL7 bez żadnej zmoty i gotowe.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl