suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest śr cze 18, 2025 11:43 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 10, 2010 9:38 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: pt paź 23, 2009 11:27 am
Posty: 36
Mam pytanie czy ktoś wie czy samochód z silnikiem 1.6 8v ma taką samą skrzynie biegów jak samochód z silnikiem 2.0 16v inaczej czy skrzynie biegów są takie same i pasują do obu silników


Na górę
Post: sob lip 10, 2010 10:31 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
Nie są takie same.

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: pn lip 26, 2010 7:30 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
KozioŁ pisze:
Nie są takie same.

Przełożenia z pewnością, ale czy wymiary i mocowania są inne?

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lip 26, 2010 8:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 27, 2007 4:52 pm
Posty: 1433
Lokalizacja: Białystok
viewtopic.php?f=23&t=3556

Minimum wysiłku i można znaleźć samemu. :mrgreen:

_________________
2.0 V6


Na górę
Post: wt lip 27, 2010 8:13 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
KozioŁ pisze:
http://suzuki.a-ng.eu/forum/viewtopic.php?f=23&t=3556

Minimum wysiłku i można znaleźć samemu. :mrgreen:

Nie do końca. Teraz młodzież się cyrlicy nie uczy w szkołach :mrgreen:

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pt sie 27, 2010 8:45 pm 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn sie 09, 2010 2:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Mam Vitarke '95 (Santana) i chcialbym kupic sobie na zapas skrzynke przekladniowa (+ reduktor) oraz "wnetrznosci" tylnego mostu. Czy te stosowane w wersji japonskiej beda pasowaly mocowaniami, wieloklinami, itp.? Wiem juz, ze skrzynki od 8V maja inne (wolniejsze) przelozenie piatego biegu - to akurat nie jest dla mnie przeszkoda. Czy oprocz tego jakies inne (tj. powazniejsze) roznice?
Czy polosie od 8V (maja jeszcze Birfield-y, a nie Valnęło :evil: ...) pasuja bezposrednio do G16B '95?

@ kolega ZAX: chyba tez masz ten rocznik i - z tego co wnioskuje - zapodales swojej Gitarze wlasnie czesci od 8V. Czy tak?

Pozdrawiam

_________________
Viertarka '95, 1.6 16V, soft top, LPG, KL78
--------------------------------------------------------------
Ludzie mysla: jak tu zabic czas. A to czas ich zabija.


Na górę
Post: sob sie 28, 2010 7:05 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
VinDiesel pisze:
Mam Vitarke '95 (Santana) i chcialbym kupic sobie na zapas skrzynke przekladniowa (+ reduktor) oraz "wnetrznosci" tylnego mostu. Czy te stosowane w wersji japonskiej beda pasowaly mocowaniami, wieloklinami, itp.? Wiem juz, ze skrzynki od 8V maja inne (wolniejsze) przelozenie piatego biegu - to akurat nie jest dla mnie przeszkoda. Czy oprocz tego jakies inne (tj. powazniejsze) roznice?
Czy polosie od 8V (maja jeszcze Birfield-y, a nie Valnęło :evil: ...) pasuja bezposrednio do G16B '95?

@ kolega ZAX: chyba tez masz ten rocznik i - z tego co wnioskuje - zapodales swojej Gitarze wlasnie czesci od 8V. Czy tak?

Pozdrawiam

Już Ci tłumacze: wszystko pasuje :mrgreen:
(poza drążkami kierowniczymi wewnętrznymi, bo musisz pozamieniać drążki i do nich trzeba zapodać długie śruby rzymskie).
Półośki zmień na 8V, bo te Ci strzelą w byle terenie, są zamienne :mrgreen:
No a skrzynie są zamienne, jeśli chodzi o przełożenia to moim zdaniem również jest to samo. :)
Bebechy tylnego mostu są takie same u nas jak w 8V. Nic nie strzela jeśli zmieniasz olej... Czasem :)

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: ndz sie 29, 2010 11:43 am 
Offline
0" - piaskownica

Rejestracja: pn sie 09, 2010 2:50 pm
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Dzieki za info, ZAX !
Bebechy mostu tylnego musze sobie wymienic poniewaz poprzedni uzytkownik jezdzil na puszczajacym olej simmeringu i pewnie zbyt niskim poziomie oleju w moscie. Po wymianie oleju i sprawdzeniu jego wlasciwego poziomu przekladnia glowna dalej halasuje... Dodam tylko, ze poprzednim wlascicielem mojej Vitki byl gosc, ktory prowadzi warsztat mechaniki pojazdowej... Rece normalnie opadaja :? :evil:
Rowniez przeguby zewnetrzne polosi Valeo (aka Valnęło) maja wade konstrukcyjna i jako takie w ogole nie powinny zostac dopuszczone do montazu fabrycznego. Ale zostaly...
Szczesliwie dostepnosc czesci zamiennych (nowych i uzywek) jest b. dobra. A i cenowo to nie katastrofa :)

Tak przy okazji polecam niezle kompedium wiedzy on-line: http://kick-fix.com Bardzo duzo ciekawych i praktycznych informacji; duzo schematow :idea: :!:

_________________
Viertarka '95, 1.6 16V, soft top, LPG, KL78
--------------------------------------------------------------
Ludzie mysla: jak tu zabic czas. A to czas ich zabija.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl