Dobra, dziś rozłożyłem do końca wszystko na części pierwsze (musiałem ciut przerobić ściągacz, a z czasem krucho ... ).
Nasunęło mi się kilka pytań, zanim zacznę montaż tego majdanu (leszcz ze mnie, to się nie śmiejcie proszę jeśli o oczywiste rzeczy pytam

, i przepraszam za niefachowe słownictwo - staram się jak mogę wyklarować o co mi chodzi

):
- czy luzy na łożyskach talerza (kosza całego?) reguluje się tymi pierścieniami z otworkami? zauważyłem tam pełno rowków równoległych, w które pasują te pierścienie ... mogą być bliżej środka, lub dalej. Jeśli tak, to jak do tego podejść ? Dzięki temu można przesuwać cały kosz prawo-lewo (?) ... coś można zepsuć? równa ilość "rowków" z każdej strony .. czy jak ?
- jak mocno można bezpiecznie ogrzać obudowę (alu)?

zwykłym palnikiem propan-butan nic nie zepsuje nawet jak się będę starał? Dziś troszkę posmażyłem, ale starą i z lekką dozą nieśmiałości.
- co sądzicie o zmrożeniu bieżni łożyska, co by ją troszkę zmniejszyć? np. polać ciekłym propanem? powinna wtedy łatwiej wskoczyć na miejsce
- jak wyregulować atak - tą wielką (27mm) nakrętką na flanszy wału? im bardziej ją dokręcę tym atak będzie dalej środka talerza ? czyli innymi słowy, czy to ta nakrętka służy do regulacji, czy po prostu skręcić ją na maxa, a reguluje się czymś innym ? jakimiś podkładkami czy czymś... ?
- czy sądzicie, że mogę zostawić bieżnie wewnętrznego łożyska ataku ? dostałem obudowę już z tą bieżnią, a naprawdę jakoś nie mam ochoty tego wyjmować i wkładać mojego egzemplarza

- jakoś się luzy na łożyskach ataku reguluje? podkładkami ? i jakie być powinny ... ?
i na koniec z czystej ciekawości, jak się rozkłada kosz z satelitami? i czy da się go złożyć spowrotem będąc zwykłym śmiertelnikiem?
Dużo troszkę tych wątpliwości, ale wolę spytać ekspertów niż coś zepsuć z niewiedzy. Dla mnie to troszkę nowa dziedzina dłubania w wozie

Szkoda, że nigdzie nie ma żadnego manuala, schematu, czegokolwiek ... wiedza tajemna normalnie.
_________________
była Vitara, teraz 2 inne Suzy w domu

... i skośnookie 4x4 innej marki
