suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 16, 2024 5:36 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1318 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 01, 2009 4:48 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Efekt .... :?: :!:
Na fedimie pewnie ukręcił bym juz 3 razy półoski nie mówiąc o przegubach.A tu opona bardziej agresywna i 5kg cięższa na sztuce niż fedima ekstreme ewo..
Na 5 wyjazdów w teren wróciłem bez strat katujac przedni naped tak jak nie katopwałem nigdy....jestem zadowolony i załuję że tak późno tak zmotałem przedni napęd.
A motania dużo.. Myśle że teraz najsłabszym ogniwem w przednim napedzie jest koło talerz albo krótka półośka od 2,5 V6 wchodzaca do mostu.
Bałem sie o spawy ale dały rade :D
A koszty motania to około 1600 zł :wink:
Pozdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: śr wrz 02, 2009 8:31 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
OKU pisze:
....Jesli pancerny przód proponuję Pajero.....

Z tego co ćwierkają wróbelki to jest spora rzeźba??? Pół samochodu trzeba przerobić :?:

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: śr wrz 02, 2009 7:38 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Masmo pisze:
OKU pisze:
....Jesli pancerny przód proponuję Pajero.....

Z tego co ćwierkają wróbelki to jest spora rzeźba??? Pół samochodu trzeba przerobić :?:

I tu Cię zdziwię Masmo :wink:
Wiesz z czym było najwięcej motania?? :roll:
Z przygotaowaniem wszystkiego:znalezienie dobrych półosi mierzeniem liczenie toczenie przymiarki i ciagła niepewność czy bedzie robic czy półoski nie bedą za długie za krótkie jak upchnać takie przeguby w piasty ile podebrać by scianki w piaście wytrzymały a przede wszystkim czy nie inwestuje pieniędzy które jak to nie wypali wyrzuce w błoto :twisted:
Samej rzeźby jest nie wiele i ma to ręce i nogi - tak mi sie wydaje.
Takie półośki ma Leszek w swojej Vitarze - on też jak mówi miał dość ciagłych ukręconych półosi.U niego robia i to przy zaspawanym przednim moscie :twisted:
Widze Masmo żę sentyment do Vitary został :wink: i chyba nie prędko sie go wyzbędziesz :P
U mnie czasem żona jak jest wściekła że 22 a ja dopiero wypełzłem z garażu mówi że to z Suzuka powiniemem się ożenić a nie z nia .Na to ja że to już ostatnia przeróbka i juz nic nie bede motał .Na to ona że mówiłe juz to jak podkładałem półtora roku temu podkładki pod spręzyny by podnieść serię o 5cm :oops: :lol:
Postaram się w weekend coś skrobnać w odzielnym poście o tych półosiach....
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw wrz 03, 2009 7:39 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 30, 2006 1:09 pm
Posty: 3237
Lokalizacja: Gdynia
OKU pisze:
....
Widze Masmo żę sentyment do Vitary został :wink: i chyba nie prędko sie go wyzbędziesz :P
U mnie czasem żona jak jest wściekła że 22 a ja dopiero wypełzłem z garażu mówi że to z Suzuka powiniemem się ożenić a nie z nia .Na to ja że to już ostatnia przeróbka i juz nic nie bede motał .Na to ona że mówiłe juz to jak podkładałem półtora roku temu podkładki pod spręzyny by podnieść serię o 5cm :oops: :lol: .....


Sentyment został, man nadzieję że może kiedyś wrócę do OR przeprawowego, ale już bez złudzeń że auto do rajdów może być jednocześnie autem do codziennego użytkowania. Ale tym razem zacząłbym od konkretnego projektu zmoty i określenia kosztorysu. Na razie brak mi wolnych 40 kzł nie mówiąc o wolnym czasie. :cry: :cry: :cry: :(

_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60


Na górę
Post: wt lis 10, 2009 11:01 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
mowisz o calym moscie z pojary czy tylny nasz pociety+ polosie z pojary . robil to chyba wodzu swojego czasu

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: wt lis 10, 2009 11:16 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
pólosie od pojarki most jak pamietam obciety samurai przedni

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: śr lis 11, 2009 10:13 am 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
własnie Leszek ma to zrobione na tylnym vitarowskim

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: sob lis 14, 2009 9:38 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
milas pisze:
własnie Leszek ma to zrobione na tylnym vitarowskim

Dokładnie....
U mnie jest tak samo tylko na przednim moście od samuraja.Kosz załozony jest od tylnego samurajowego więc od razu można motać z tylnego od Samiego lub Vitarowego.Ja jak zmielę koło talerzowe i atak to zmotam z tylnego od Vitary.
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 6:33 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: pn gru 14, 2009 9:36 pm
Posty: 249
pamowie szukam mostu do przodu żeliwnego i mam pytanie z SUZUKI GRAND VITARA 2,0 TD HDI O MOCY 109 KM Z 2003R zpasuje ??wydaje mi się że ma trohę tylną łape inom może się myle.


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 8:09 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
tak czytajac Wasze rozterki widze, ze lepiej zapobiegac niz leczyc i wymienic most puki zywy i niekatowany duzymi oponami.

Ma juz ktos jakies sprawdzone dobre i solidne rozwiazanie?

Moze ten sztywny udalo sie komus zrobic i mocno przetestowac?

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 8:28 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 10, 2008 11:04 pm
Posty: 927
Lokalizacja: Gdańsk
murzyn drogi są 2,

jedna sztywna druga złamana z 3 opcjami

sztywna to most od samuraja + wzmocnienia / UAZ pytaj przemas601/cichy lub przem
a złamana to przeszczep stalowego z Grand Vitary 2,5 V6 (są 3 opcje z tego co wyczytalem) tutaj kieruj pytanie do slawa,

_________________
cabrio 3d '94 OME,MTki 31cali, Tabor12k - sprzedana ;(


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 8:29 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: ndz mar 02, 2008 9:15 pm
Posty: 1380
za sztywny ja sie zabieram z Tomaszem za pare chwil

koszt ok 3 tys jak robisz sam

2 rozwiazanie to grand vitara +zmiana przelozen koszt ok 3 tys

3 sposow to pociety tylny most lub samuraj pociety + polosie pajero koszt (nieliczylem)

majac 3 mozliwosci postanowilem zrobic sztywny

ty na tych oponkacvh zanim rozwalisz most to ja zdaze zrobic sztyny i przetestowac

_________________
Katowice Jaworzno Mysłowice


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 10:56 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 02, 2009 4:43 pm
Posty: 516
Lokalizacja: Chrzanów/SK
Przydalby sie czwarty - czyli auto do którego czesci sa na poziomie gratów do VW ;)
Nie ma cisnienia, poczekam co zmodzicie, jak szybko do zakatujecie i jakie wyjda koszty

_________________
Zielony Autobus - GEKON EDITION powered by WUJEK
Czarna Mamba - WUJEK Edyszyn
youtube.com/user/Murzynek81


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 11:07 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
vitar123 pisze:
pamowie szukam mostu do przodu żeliwnego i mam pytanie z SUZUKI GRAND VITARA 2,0 TD HDI O MOCY 109 KM Z 2003R zpasuje ??wydaje mi się że ma trohę tylną łape inom może się myle.
powinien pasowac łape ma inna ta na główce mostu ale o dziwo to lepiej bo mocniejsza jest
ale z hdi nigdy nie przerabiałem wiec w 100 procentach nie powiem :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz gru 27, 2009 11:41 pm 
Offline
3" - błotołaz

Rejestracja: pn lut 02, 2009 8:00 am
Posty: 652
Lokalizacja: Gliwice
Silnik: 2.5
Model: Grand Vitara
Rok prod.: 2003
A tak na dłuższą metę licząc opłaca się bawić w te półmosty, wahacze czy poprostu zebrać kasę zmotać sztywny i miec spokój na zawsze? W vitke włożyłem już kupe złociszczy jak pewnie wszyscy tutaj i wolałbym żeby kolejne mody były już całkiem przemyślane. Czy taki sztywniak, zakładając wersje burżujską 2x toyoty z blokadami oprócz mniejszego konfortu na czarnym i mniejszego prześwitu na przodzie ma jakieś wady?

_________________
Było v6, jest kolejne


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 19 10 11 12 1318 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl