sebahabit zaczynam się o Ciebie martwić !
Zrobisz sobie krzywdę ! (byle tylko sobie a nie innym)
Czy zdajesz sobie sprawę jak to auto będzie się prowadziło?
Poczytaj może więcej o budowie zawieszeń zanim zaczniesz dalej motać bo widzę że idziesz na ślepo.
"To damy tu a to może tu albo tu i będzie git" - "Nie idźcie tą drogą" !
Są pewne zasady, których delikatnie mówiąc się nie trzymasz.
Panhard powinien być jak najbliżej mostu(mocowanie w ramie obniżone) i jak najbardziej w poziomie (najlepiej oczywiście poziomo) a nie pod kątem 30" !!!!
Nie ma komletnie znaczenia to w jakim kształcie będzie panhard i drążek kierowniczy może być nawet w kształcie pisiora bo ważne są TYLKO punkty zaczepienia.
U Ciebie Panhard MUSI być równoległy do drążka kierowniczego a nie na krzyż ! chłopie ogarnij się !
Na szybko znalazłem coś takiego:
http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=59899Dziwisz się, że sprężyny 300D za twarde ? pamiętaj, że oryginalny wahacz jest dźwignia dla sprężyny a most nie wiec sprężyna dużo trudniej będzie się ugianć.
Ratuje Cie trochę to, że sprężyny masz bliżej środka więc łatwiej się ugną na wykrzyżu.
sebahabit pisze:
..................
i nieszczęsna poprzeczka

............
Tego już nie skomętuje
PS.
Postaraj się nie zbudować niebezpiecznego pomnika !
PS.
Wykrzyż 66cm spoko
Ja mam teraz 77cm na wahaczah

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na
https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !