suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
wyciek z przedniego mostu http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=1016 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pavel [ wt cze 10, 2008 11:33 am ] |
Tytuł: | wyciek z przedniego mostu |
Zobaczyłem wyciek oleju na wejściu przedniego mostu. Dziwne, bo wilgotno jest na łączeniu flansz mostu i wału. Pytanie - jak później skręcić srubę na wałku atakującym? Domyślam się, że tą śrubą reguluje się napięcie łożysk? |
Autor: | Hadek [ wt cze 10, 2008 10:28 pm ] |
Tytuł: | Re: wyciek z przedniego mostu |
Oblukaj dokładnie czy to aby z mostu. Jesli tak,Odkrec wał. Zanim odkrecisz nakretke sprawdz czy wałek nie ma luzu. Do odkrecenia nakretki flanszy potrzebujesz: Albo mega pneumata Albo dorobisz sobie przyrząd do zablokowania reszta kjutro |
Autor: | Hadek [ śr cze 11, 2008 8:29 pm ] |
Tytuł: | Re: wyciek z przedniego mostu |
cd. Jako że wczoraj nie moglem dokonczyc, zrobie to dzis ![]() Nie próbuj sztuczek w stylu duszenia na hamulce czy cos podobnego. Jak już uda Ci się odkręcic to przed Toba ściagnięcie flanszy z wałka ataku. Jesli Bedziesz miał szczęscie, to wydobedziesz kuromestwo bez bólu. Jesli gwiazda Ci nie sprzyja, musisz zaopatrzyć się w porządny ściagacz do łozysk. . Trzymając flansze w prawie połamanych paluchach, dokładnie oblukaj bieznie po której zapitala uszczelniacz. Jesli zauwazysz cos w rodzaju rowka, to smialo możesz spróbowac rzutu do kubła na smieci. Potem to wiadomo, wizyta w ASO, zakup nowego. Odradzam stosowanie zamienników 2 wargowych ![]() I teraz odpowiedz na Twoje pytanie. Luz miedzy łozyskami reguluje tuleja rozpręzna, która jest na wałku między nimi. Fabrycznie nakretka jest dokręcana z odpowiednim momentem i potem odrobine popuszczana. Skręcając wszystko do kupy, Możesz smiało dokręcic do tego samego momentu w którym nakretka była zaklepana. Patent sprawdzony na kilku szt mostów. Wszystkie lataja do dzis bez luzów na łożyskach. |
Autor: | Pavel [ czw cze 12, 2008 11:30 am ] |
Tytuł: | Re: wyciek z przedniego mostu |
Dzięki za informacje. Mam dostęp do kluczy pneumatycznych, więc tu nie będzie problemu. Rzeczywiście, dokrecenie nakretki do pierwotnej pozycji powinno zapewnić właściwe napięcie łożysk Dziwi mnie tylko, dlaczego olej pokazał się na łaczeniu flanszy i wału napędowego, a nie między obudową mostu, a flanszą. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |