suzuki.info.pl http://suzuki.info.pl/forum/ |
|
Piasty przód Vitara Long J20A http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=10298 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pitka1 [ sob cze 29, 2013 11:30 am ] |
Tytuł: | Piasty przód Vitara Long J20A |
Witam, mam bardzo duże luzy na półośkach przedniego napędu ( latają w każdą stronę prawo lewo góra dół) Mechanior powiedział że do wymiany są pierścienie centrujące ewentualnie cała piasta. To wszystko rozumiem ale moje pytanie jest następujące : czy można zastosować piasty z łożyskiem na półoś link : http://allegro.pl/piasta-lozysko-kola-p ... 07214.html czy piasta będzie pasować ? czy zamawiać pierścienie centrujące? a może inne rozwiązanie polecacie ![]() proszę o pomoc moja vitka to Long z silnikiem J20A ( Sidekick) rocznik podobno 1996-1997. |
Autor: | NuVo [ sob cze 29, 2013 2:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
To co zlinkowałeś to jest do GV. Masz ABS w swoim aucie? Zapytaj się mechanika co ma wspólnego piasta z latającym przegubem w tym przypadku. chętnie posłuchamy... Tuleje brązowe wymień w zwrotnicach (chyba że zamiast nich masz łożyska) Piasta, albo łożyska piasty są do wymiany wtedy kiedy koło lata w każdą stronę niczym arab boeingiem... |
Autor: | pitka1 [ sob cze 29, 2013 2:27 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Moja vitka posiada ABS Buda jest taka sama jak V6 . Zastanawialem sie nad calymi piastami bo cena w miare atrakcyjna . Pierscienie prowadzące są w podobnej cenie. Co proponujecie? |
Autor: | NuVo [ sob cze 29, 2013 2:33 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Powiedz panu Heniowi co Ci to mota żeby się skupił i określił co masz kupić bo to są dwie zupełnie odrębne części! |
Autor: | BartekWPR [ sob cze 29, 2013 4:10 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
To chyba po Swapie bo do Longów nie wkładali J20A, ewentualnie H20A, czyli V6 |
Autor: | Niedzwiadz [ sob cze 29, 2013 6:01 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
wymieniasz same łożyska - cena około 130 - 160zł / sztuka, zależy jakie jakościowo. Mogą być również potrzebne uszczelniacze - niektóre łożyska mają je w komplecie, inne nie. Do tego radzę od razu łożyska prowadzące półoś, po około 30zł za sztukę. Jak masz J20 pod maską to już nie masz tulei z fosforobrązu. Ważne - stare bieżnie wybijasz na gorąco, staraj się bez użycia prasy. Nowe wsadzasz też po podgrzaniu piasty. Wot cała tajemnica. Majster niech Ci tylko odpowiednio luz skasuje na nowych łożyskach ![]() Łożyska piasty do dostania bez problemu w jakimś intercarsie czy czymś takim: bieżnia + dwa łożyska stożkowe. Łożysko prowadzące trochę nietypowe - wałeczkowe. Sław w forumowym sklepiku je miewa. |
Autor: | pitka1 [ sob cze 29, 2013 8:20 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Najciekawsze jest to że vitka to jakiś holerny składak . Model amerykański Sidekick w papierach 1.8 w realu j20a .przełorzenia to 5.125 i stąd problemy z doborem części. W poniedzialek idzie na stół operacyjny i bedziemy mosty rozbierac bo wyja jak stary ikarus. Co do piast to rozmawialem godzine temu z mechaniorem i powiedziałem ze zamawiac czesci to będziemy w momencie kiedy rozbiezemy i wszystko bedzie widac jak na dłoni. Sorki za pisownie ale pisze z telefonu |
Autor: | becki06 [ sob cze 29, 2013 8:32 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
a ja bym się nie bawił w wymiane łożysk potem uszczelniaczy potem tuleji prowadzącej przegub tylko wymienił zwrotnice i miał spokuj ![]() |
Autor: | danthe [ sob cze 29, 2013 9:53 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
becki06 pisze: a ja bym się nie bawił w wymiane łożysk potem uszczelniaczy potem tuleji prowadzącej przegub tylko wymienił zwrotnice i miał spokuj ![]() Tutaj chyba są już łożyska zamiast tulej i kosztują ułamek tego co tuleje. Używana zwrotnica może za chwile wymagać wymiany tych wszystkich gratów ![]() |
Autor: | pitka1 [ wt lip 02, 2013 5:04 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
witam, w zwrotnicach są tuleje zlekka wytarte. Czy wymieniać tuleje czy lepiej zwrotnice z łożyskami? A moze jest jakiś tańszy sposób na przerobienie ( naprawe ) . Koledzy podpowiedzieli że najtaniej to kupić litr benzynki i podpalić i po kłopocie heheh. |
Autor: | Niedzwiadz [ wt lip 02, 2013 9:26 pm ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
zwrotnice używane mogą być w podobnym stanie jak te co masz. Szczególnie jak masz teraz wsio rozłożone to prościej zmienić. Kilka osób ćwiczyło tu przeróbkę tulei na łożysko. Chyba Kacjen w swoim wątku ma to opisane. |
Autor: | danthe [ śr lip 03, 2013 6:47 am ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Przy silniku J20 były tuleje w jakimś modelu? Mi się wydaje że już wszędzie łożyska do J20 dawali. |
Autor: | NuVo [ śr lip 03, 2013 6:55 am ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Pisał nieco wyżej że jakiś składak to auto. Co tam turki mieli w komisie to z tego poskładali ![]() |
Autor: | pitka1 [ śr lip 03, 2013 8:18 am ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Oryginalna wersja to Sidekick 1.8 pewnie silnik padl i zostal wymieniony na j20a. |
Autor: | pitka1 [ czw lip 04, 2013 8:08 am ] |
Tytuł: | Re: Piasty przód Vitara Long J20A |
Sprawdziłem dane pojazdu w ASO i wszystko sie zgadza to nie jest składak od turka . Na EPC są w zwrotnicach tuleje .CCzęści juz zamowione u Sławka . Dzisiaj dzialamy ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |