suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 2:44 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1620 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 26, 2015 8:00 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
kosz tylny w GV 2.5 z tego co pamiętam jest inny niż te w vitarach (koło talerzowe i atak na pewno jest większy)

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: wt paź 27, 2015 5:20 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:59 pm
Posty: 2334
Lokalizacja: Szczawa; małopolskie
Silnik: 2.0 J20A VVT
Model: Grand Vitara II
Rok prod.: 2008
Koło talerzowe jest przykręcane na 12 śrub. Średnica talerza około 20cm, sorki ale nie mam tak dużej suwmiarki żeby dokładnie pomierzyć :oops: , szerokość kosza od łożyska do łożyska +/-13cm. Średnica płaszczyzny montażowej koła talerzowego w granicach 16cm. Tyczy się to kosza GV I 2.0TD RF (mazda), 2.0 16V i prawdopodobnie też 2.5 V6, HDI ma raczej troszkę inny kosz, tak przynajmniej wynika z ruskiego katalogu części :wink:

_________________
GV II 2.0 i automat.


Na górę
Post: czw paź 29, 2015 7:48 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Może Ktoś to porównać z oryginałem z Vitary 1,6 8v?


Na górę
Post: ndz lis 08, 2015 10:53 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
robertb3 pisze:
Co do tych torsenow.mam kumpla z firmy tarmot i oni te ruskie sprzety sprowadzają. I wlasnie nie do wszystkich suk pasuje. Jak dojdzie nowa dastawa bedziemy porownywac z koszem do vitki


robertb3, coś nowego w temacie ?


Na górę
Post: czw lis 12, 2015 8:47 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: śr gru 03, 2014 5:19 pm
Posty: 174
Lokalizacja: POZNAŃ
Na razie cisza ruskie tobia problemy z przelicznikiem rubla.

_________________
VITARA 2.0 16V. LIFT 4 RDZIKONE LACZKI 245/75/16. CUDNA


Na górę
Post: pt lis 13, 2015 2:15 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 27, 2015 7:35 pm
Posty: 44
Silnik: j20a
Model: gv2.0
Rok prod.: 1999
tez sie czaje na ruska lsd i tak przy okazji mysle czy nie zmienic glowek mostu 2.0 16 z 39/8 na 1.6 41/8
czy te 2 zabki na talezu wiecej beda odczowalne ?czy niewarte zawracania dupu...


Na górę
Post: pt lis 13, 2015 3:05 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Oryginalnie w 2.0 jest 4.625 8/37.
I sam talerz nie wystarczy chyba, trzeba komplet przekładać.

Różnica pomiędzy 4.625 a 5.125 jest odczuwalna, jeśli w teren do kół 31" to warto.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt lis 13, 2015 6:26 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: wt paź 27, 2015 7:35 pm
Posty: 44
Silnik: j20a
Model: gv2.0
Rok prod.: 1999
myslalem o zmianie calych glowek mostow gv miedzy 1.6 16v a 2.0 to roznica dwoch zabkow na talezu
co do roskich lsd maja byc na poczatku grudnia koszt 1200-1300


Na górę
Post: pt lis 13, 2015 9:30 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
mx259 pisze:
tez sie czaje na ruska lsd i tak przy okazji mysle czy nie zmienic glowek mostu 2.0 16 z 39/8 na 1.6 41/8
czy te 2 zabki na talezu wiecej beda odczowalne ?czy niewarte zawracania dupu...


jasne że będzie odczuwalne, ale to i tak za dużo dla 31" i wiecej... poza tym 5,125 to najsłabsze z dostępnych przełożeń suzuki

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 12:04 am 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
Lepiej 4.24 w reduktor a najlepiej reduktor z samca.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 9:18 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4770
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
VITARAKSU pisze:
... poza tym 5,125 to najsłabsze z dostępnych przełożeń suzuki


41/8 najsłabsze ?

Mi się wydaje, że 43/10 są słabsze

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: sob lis 14, 2015 10:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 05, 2012 11:15 pm
Posty: 757
Lokalizacja: sucha beskidzka
radzik071 pisze:
VITARAKSU pisze:
... poza tym 5,125 to najsłabsze z dostępnych przełożeń suzuki


41/8 najsłabsze ?

Mi się wydaje, że 43/10 są słabsze


fakt.... zapomniałem o badziewnym automacie.. :mrgreen:

_________________
znów w dłoni zamiast płaskiej butelki...
znany kształt kolby od parabelki...
a w końcu palca wibruje skrycie...
jak łaskotanie tu śmierć ,tu życie...


Na górę
Post: czw gru 10, 2015 5:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 06, 2014 3:47 pm
Posty: 264
Lokalizacja: Stawiski, woj.podlaskie
Ma ktoś pod rękę i może zmierzyć wewnętrzną średnice tylnego kola talerzowego w vitarce ?


Może Ktoś to przetłumaczy na nasze bo google sobie nie radzi:

Ruskie podają :

Межколесный дифференциал повышенного трения (самоблокирующийся дифференциал) устанавливается в задний редуктор автомобилей SUZUKI GRAND VITARA (Сузуки Гранд Витара): выпуска с мая 1988 года до мая 2005 года с номерами кузова оканчивающимися на цифру 1 и цифру 2 (ТА-01, ТD -02, ТL -02).



Внимание: в автомоблях Сузуки Витара/Эскудо, выпуска 1988-2005 года, могли устанавливались два два типа дифференциалов редуктора заднего моста:

1 тип: С посадочным диаметром ведущей шестерни дифференциала главной пары -118 мм.



2-ой тип: С посадочным диаметром ведущей шестерни дифференциала главной пары - 108 мм.

Завод деталей трансмиссии ВАЛ-РЕЙСИНГ, выпускает самоблокирующийся дифференциал с диаметром посадочного отверстия -118 мм.



*ВНИМАНИЕ: Дифференциал "VAL-racing" не устанавливается в Сузуки Гранд Витара:

1. Первые года выпуска до 1988 года.

2. Автомобили с механической коробкой передач, как правило с объемом двигателя более 2,4 литра. (Перед покупкой и установкой, требуется проверка возможности установки непосредственно на конкретном автомобиле)!

3. Особое ограничение - Витара XL-7 (пятидверая - удлинённый кузов).

4. С посадочным диаметром ведомой шестерни главной пары равным 108 мм.!!!!


Na górę
Post: pt gru 11, 2015 4:50 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
https://www.youtube.com/watch?v=t1yete2Lggg

O ile dobrze rozumiem to val-racing ze wspięciem wstępnym 5.5kg. Po 1.5 roku wstępne spięcie przestało działać. Został czysty torsen.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: pt gru 11, 2015 5:55 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
sebek73 pisze:
Межколесный дифференциал повышенного трения (самоблокирующийся дифференциал) устанавливается в задний редуктор автомобилей SUZUKI GRAND VITARA (Сузуки Гранд Витара): выпуска с мая 1988 года до мая 2005 года с номерами кузова оканчивающимися на цифру 1 и цифру 2 (ТА-01, ТD -02, ТL -02).

Osiowy dyferencjał o podwyższonym tarciu (automatyczna blokada dyfra) przeznaczony do tylnego mostu samochodów SGV od 05.1988 do 05.1005 z numerami nadwozia kończącymi się cyframi 1 i 2.

sebek73 pisze:
Внимание: в автомоблях Сузуки Витара/Эскудо, выпуска 1988-2005 года, могли устанавливались два два типа дифференциалов редуктора заднего моста:
1 тип: С посадочным диаметром ведущей шестерни дифференциала главной пары -118 мм.
2-ой тип: С посадочным диаметром ведущей шестерни дифференциала главной пары - 108 мм.
Завод деталей трансмиссии ВАЛ-РЕЙСИНГ, выпускает самоблокирующийся дифференциал с диаметром посадочного отверстия -118 мм.


Uwaga: w samochodach Suzuki Vitara/Escudo z lat 1988-2005 występowały dwa typy dyfrów w tylnym moście:
1 typ: o średnicy 118 mm
2 typ: o średnicy 108 mm

Blokada Val-racing przeznaczona jest do dyfrów o średnicy 118 mm

sebek73 pisze:
*ВНИМАНИЕ: Дифференциал "VAL-racing" не устанавливается в Сузуки Гранд Витара:
1. Первые года выпуска до 1988 года.
2. Автомобили с механической коробкой передач, как правило с объемом двигателя более 2,4 литра. (Перед покупкой и установкой, требуется проверка возможности установки непосредственно на конкретном автомобиле)!
3. Особое ограничение - Витара XL-7 (пятидверая - удлинённый кузов).
4. С посадочным диаметром ведомой шестерни главной пары равным 108 мм.!!!!


UWAGA: blokada val-racing nie jest przeznaczona do samochodów Suzuki GV:
1. Pierwsze lata produkcji do 1988 roku.
2. Samochodów z manualną skrzynią i z silnikiem o pojemności większej niż 2.4 l (przed zakupem i montażem konieczne jest aby sprawdzić możliwość instalacji bezpośrednio dla konkretnego pojazdu)
3. XL-7 5D z przedłużonym nadwoziem
4. z kołem zębatym o średnicy 108 mm.

ps:
poniżej google translate, moim zdaniem zrozumiałe dla kogoś kto chociaż trochę orientuje się w Vitarach:

Cross-axle różnicowym o ograniczonym poślizgu (różnicowy o ograniczonym poślizgu) jest zainstalowany w tylnej przekładni samochodów SUZUKI GRAND VITARA (Suzuki Grand Vitara): produkcji, od maja 1988 do maja 2005 roku z numerem kończącym się na rysunku 1 i rysunku 2 (TA-01, TD -02, TL -02).
Uwaga: Suzuki Vitara avtomoblyah / Escudo, 1988-2005 lat wydaniu, może być ustalona w dwóch dwóch rodzajów różnicowego tylnej osi:

Typ 1: Z parą średnica otworu zębnika głównym różnicy -118 mm.
Typ 2: Przy średnicy otworu koła zębatego pary różnicowej główne - 108 mm.

Części przekładni roślin VAL-Racing, wydała różnicowy z ograniczonym poślizgiem o średnicy otworu -118 mm.

* UWAGA: Differential "VAL-racing" nie jest zainstalowany w Suzuki Grand Vitara:

1. W pierwszym roku produkcji przed 1988 r.
2. Pojazdy z ręczną skrzynią biegów, zazwyczaj z silnikiem o pojemności 2,4 litra więcej niż. (Przed zakupem i instalacją wymaganej weryfikacji możliwość instalacji bezpośrednio na konkretnym samochodzie)!
3. Specjalny ograniczenie - Vitara XL-7 (pyatidveraya - wydłużone ciała).
4. Przy średnicy otworu napędzanego koła zębatego pary wynosi 108 mm. !!!!

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 112 13 14 15 1620 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl