suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz kwie 28, 2024 6:13 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 520 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz lut 02, 2014 7:04 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 15, 2008 4:36 pm
Posty: 1537
Lokalizacja: Andrychów
goral.tz pisze:



Na warsztacie to lipa, tu fajnie widać:
http://www.youtube.com/watch?v=Xw4W8GdAvZ4

edit: Pajero ma w standardzie w napędzie super select, nie wiem czy jest sens dopłacać do vitary za sensowną blokadę arb z 5 tysięcy. Lepiej zmienić całą konstrukcie która seryjnie przyjmie większe kółka i już mam blokadę.
edit. mówię o aucie na co dzień , nie rajdówce.

_________________
była kiedyś Vitara '89,1,6 8v z liftem i mt
>>>ZJEEP>>>WJEEP


Na górę
Post: ndz lut 02, 2014 7:17 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
coś mnie się wydaje że najlepszym sposobem na problematyczność blokady w Vitarze jest wyciągarka 1500 zł i niech sobie buksuje :)

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: ndz lut 02, 2014 7:18 pm 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 27, 2008 4:26 pm
Posty: 2689
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: G16B
Model: Radzikone Edyszyn
Rok prod.: 1995
goral.tz pisze:

No tutaj wyraźnie coś nie gra :roll:
Lewe tak jak i prawe powinno się swobodnie kręcić (klikając).
Dopiero ruch wałem może powodować obrót obydwu kół jednocześnie :roll:

Zulu pisze:

Ciekawe ile czasu silnik może tak pracować :mrgreen:

goral.tz pisze:
coś mnie się wydaje że najlepszym sposobem na problematyczność blokady w Vitarze jest wyciągarka 1500 zł i niech sobie buksuje :)

No nie do końca.
Pamiętaj, że są miejsca bez drzew, a ciąganie się wyciągarką od wykrzyżu do wykrzyżu chyba mija się z celem...

Trasę, którą ja przejeżdżałem bez problemu na Duratracu z LR z tyłu: Nivy, Samce, Ferozy i nawet Patrole na simexie po prostu nie przejeżdżały, bo były górki z gliny między drzewami tak, że czym się nie jechało to cały czas pełen wykrzyż.

_________________
Futrzak->Vitka'89 ->Vitka'95->GV2000->Korozjara


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 11:12 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Na tym filmiku, LR jest ok też tak miałem jak go założyłem.
LR musi mieć duży luz w koszu

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: pn lut 03, 2014 12:40 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
no patrzyłem właśnie w instrukcję POWERTRAXA i faktycznie luz jest zaznaczony, kurde coraz bardziej mi się ten LR podoba tylko ta cena 8)
Ktoś z was sprowadzał to dla siebie?

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 7:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Kup od emila.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 10:22 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
A jak te Emila się sprawują? i po ile on ma te blokady?

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 11:36 am 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 22, 2013 7:01 pm
Posty: 541
Lokalizacja: gdansk
Silnik: 1,6 8v
Model: Cabrio 1.6 JLX
Rok prod.: 1990
goral.tz pisze:
A jak te Emila się sprawują? i po ile on ma te blokady?

spytaj hugo91 jak jemu się sprawuje a raczej na początku sprawowała. z tego co wiem to ta blokada wykonana jest ze złego materiału i zęby się wycierają

_________________
vitara zwana rzeźnikiem
No mud, no fun


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 12:12 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
didiego pisze:
goral.tz pisze:
A jak te Emila się sprawują? i po ile on ma te blokady?

spytaj hugo91 jak jemu się sprawuje a raczej na początku sprawowała. z tego co wiem to ta blokada wykonana jest ze złego materiału i zęby się wycierają

no i piękne dzięki za opinie, tego właśnie się obawiałem i mam 8)

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 12:15 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
G*wno prawda.
U samurajowcow rozchodzą się jak świeże bułeczki i nikt nie narzeka na jej trwałość.Wiem bo sam ją miałem. Po roku zero zużycia Zęby się mogą wytrzeć jeśli będzie zbyt mały/duży luz jak w każdej przekładni z resztą. LR trzeba umieć ustawić. Pokaż mi dokument który mówi jaką wartość luzu należy dać ustawiając LR w koszu? (gadanie że należy dać podkładkę spod koła koronowego-to bajki) są rożne podkładki i różne kosze mówię o tolerancji wykonania doliczając zużycie) Skąd masz wiedzę że ze złego materiału emil robi LRy? Pracujesz w hucie?
Ustaw, ze trzy cztery LR żeby hulały cacy i żeby nie było czuć różnicy czy to zwykły kosz czy kosz z LR ( takie teorie spiskowe też krążą) i wtedy się wypowiadaj.

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 1:02 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
jeśli chodzi o instrukcję to poszukaj od powertrax tam jest opisany montaż i luz jaki trzeba zostawić, a co do jakości Blokady Emila to niech się wypowiedzą użytkownicy bo mocno rozważam zakupienie RL :D

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 1:03 pm 
Offline
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 04, 2009 9:35 pm
Posty: 4485
Lokalizacja: Ursynów
Silnik: J20A
Model: Cabrio 2.0 JLX
Rok prod.: 1998
geochriss pisze:
żeby nie było czuć różnicy czy to zwykły kosz czy kosz z LR

Obawiam sie że takie ustawienie LR nie jest możliwe. Jeśli jest to chętnie podstawie swoją sucz na regulację :)
goral.tz pisze:
jeśli chodzi o instrukcję to poszukaj od powertrax tam jest opisany montaż i luz jaki trzeba zostawić, a co do jakości Blokady Emila to niech się wypowiedzą użytkownicy bo mocno rozważam zakupienie RL :D

Tutaj chyba nikt nie ma takiej blokady. Popytaj na forum samurajowym.

_________________
DantHe SVC 2.0 'Myszka Miki' + kilka cm do lansu :) Obrazek


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 1:24 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 18, 2012 8:18 pm
Posty: 1154
Lokalizacja: KLI, wawa
na emilowej blokadzie nikt tu nie śmiga ?
tutaj fragment o luzie podczas ustawiania
As an additional check to be sure that everything has been installed correctly, use a small ruler, vernier caliper or blade-type feeler gauge. The distance between the halves of the LOCK-RIGHT, that is, between the two drivers, should be about 5/32-inch (.152-inch, or 3,86-mm). The tolerance limits are between .145-inch (3,68-mm) and .170-inch (4,32-mm). If this distance is much over .170-inch, either the case is quite worn or the thrust washers are missing or are too thin and the problem should be corrected before proceeding further.

to ktos od nas sprzedaje??
http://allegro.pl/suzuki-vitara-blokada ... 51362.html

_________________
?każdy alkohol jest bardzo dobry z wyjątkiem denaturatu, który jest dobry?
viewtopic.php?f=28&t=9240


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 1:27 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
danthe pisze:
geochriss pisze:
żeby nie było czuć różnicy czy to zwykły kosz czy kosz z LR

Obawiam sie że takie ustawienie LR nie jest możliwe. Jeśli jest to chętnie podstawie swoją sucz na regulację :)
goral.tz pisze:
jeśli chodzi o instrukcję to poszukaj od powertrax tam jest opisany montaż i luz jaki trzeba zostawić, a co do jakości Blokady Emila to niech się wypowiedzą użytkownicy bo mocno rozważam zakupienie RL :D

Tutaj chyba nikt nie ma takiej blokady. Popytaj na forum samurajowym.


Oczywiście że nie jest możliwe takie ustawienie lecz są tu ludzie którzy twierdzą że się da. (zapraszali mnie nawet na testy gdzieś w środkową polskę)

Lock Right to Powertrax i odwrotnie...

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: wt lut 04, 2014 1:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
goral.tz pisze:
na emilowej blokadzie nikt tu nie śmiga ?
tutaj fragment o luzie podczas ustawiania
As an additional check to be sure that everything has been installed correctly, use a small ruler, vernier caliper or blade-type feeler gauge. The distance between the halves of the LOCK-RIGHT, that is, between the two drivers, should be about 5/32-inch (.152-inch, or 3,86-mm). The tolerance limits are between .145-inch (3,68-mm) and .170-inch (4,32-mm). If this distance is much over .170-inch, either the case is quite worn or the thrust washers are missing or are too thin and the problem should be corrected before proceeding further.

to ktos od nas sprzedaje??
http://allegro.pl/suzuki-vitara-blokada ... 51362.html

to z tłumacza google:
Jako dodatkowa kontrola, aby upewnić się, że wszystko zostało poprawnie zainstalowane, użyj małej linijki, suwmiarki lub ostrze typu szczelinomierza.Odległość między połówkami LOCK-prawy, czyli między dwoma kierowcami, powinna wynosić około 5/32-inch (0,152 cala lub 3,86 mm). Granice tolerancji są między 0,145 cala (3,68 mm) i 0,170 cala (4,32 mm). Jeżeli odległość ta jest znacznie ponad 0,170 cala, albo sprawa jest dość zużyte lub podkładki oporowe brakuje lub są zbyt cienkie i problem powinien zostać poprawiony przed przejściem dalej.
Więc jak w końcu z tym luzem?

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 520 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl