goral.tz pisze:
na emilowej blokadzie nikt tu nie śmiga ?
tutaj fragment o luzie podczas ustawiania
As an additional check to be sure that everything has been installed correctly, use a small ruler, vernier caliper or blade-type feeler gauge. The distance between the halves of the LOCK-RIGHT, that is, between the two drivers, should be about 5/32-inch (.152-inch, or 3,86-mm). The tolerance limits are between .145-inch (3,68-mm) and .170-inch (4,32-mm). If this distance is much over .170-inch, either the case is quite worn or the thrust washers are missing or are too thin and the problem should be corrected before proceeding further.
to ktos od nas sprzedaje??
http://allegro.pl/suzuki-vitara-blokada ... 51362.htmlto z tłumacza google:
Jako dodatkowa kontrola, aby upewnić się, że wszystko zostało poprawnie zainstalowane, użyj małej linijki, suwmiarki lub ostrze typu szczelinomierza.Odległość między połówkami LOCK-prawy, czyli między dwoma kierowcami, powinna wynosić około 5/32-inch (0,152 cala lub 3,86 mm). Granice tolerancji są między 0,145 cala (3,68 mm) i 0,170 cala (4,32 mm). Jeżeli odległość ta jest znacznie ponad 0,170 cala, albo sprawa jest dość zużyte lub podkładki oporowe brakuje lub są zbyt cienkie i problem powinien zostać poprawiony przed przejściem dalej.
Więc jak w końcu z tym luzem?