suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest czw mar 28, 2024 2:32 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob gru 17, 2016 11:18 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 28, 2012 9:04 pm
Posty: 215
Lokalizacja: Lubelskie.Roztocze,Batorz
Nie wiem gdzie nabyć LR ale gdyby kwota zakupu LR była bliska 2 tyś. to rozglądał bym się za ARB...

_________________
Zakręt bez poślizgu,to zakręt stracony!!!
Vitara 1,6 . Zabłądziłem,nie mam już Vitary
Suzuki DR-Z 400
Mondeo mk3 było
Honda cr-v jest
Frontera B 2.2 sport


Na górę
Post: sob gru 17, 2016 11:20 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
kriston pisze:
Nie wiem gdzie nabyć LR ale gdyby kwota zakupu LR była bliska 2 tyś. to rozglądał bym się za ARB...



Tyle wychodzi. Przed chwila znalazłem jeszcze na niemieckim ebayu za 1970zł razem z kosztami dostawy.
Arab w zestawie z kompresorem wychodzi 4 k

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: sob gru 17, 2016 1:32 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 07, 2011 9:45 pm
Posty: 1351
Zamiast Lockrighta zrób spawloka.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

_________________
Czarna Vita 1.6 8V. Merc-Samara. Bodylift 2".Zawias 4".Bak lift 3". LPG Blos. Stalowy most. Simex 30"
Czerwone E30 cabrio-oryginał.


Na górę
Post: sob gru 17, 2016 1:53 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 04, 2015 12:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 2.0 HDi
Model: Granda 1
Rok prod.: 2005
to chyba jednak nie to samo, moje auto musi tez w miare poruszać sie po czarnym

_________________
Long 1.6 16V automat. Lift Hunter 4", body Radzik 5cm, blokada LR1532, kółka 30" Federal COURAGIA MT - był
jest Granda 2.0 HDi 2005


Na górę
Post: wt sty 24, 2017 11:16 am 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr mar 02, 2016 11:02 am
Posty: 75
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6653369690


Orientuje się ktoś z was czy taka blokadę z samuraja da się zaadoptować do vitary na tył lub przód ?


Na górę
Post: wt sty 24, 2017 3:45 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 01, 2016 1:27 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Silnik: 1.3
Model: Samurai
Rok prod.: 1990
Szkoda na to czasu i pieniędzy. Przy pierwszym mocniejszym strzale ze sprzęgła będzie po blokadzie.

_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, Escape EVO EWB, cdn.


Na górę
Post: wt sty 24, 2017 11:41 pm 
Offline
4" - błotny dziadek

Rejestracja: czw paź 11, 2012 10:01 pm
Posty: 1511
Lokalizacja: Limanowa
woodek pisze:
Szkoda na to czasu i pieniędzy. Przy pierwszym mocniejszym strzale ze sprzęgła będzie po blokadzie.

Racja, podobno producent przewidział to jako element hamulca ręcznego, bęben na wale+blokowanie kół, choć w małych pieniądzach i jako awaryjne rozwiązanie przy delikatnym obchodzeniu może działać

_________________
93' 1,8 16v 235/75 MT, most stalowy diy,
Lift 4" merc w124 amory dobinsons, tył focus kombi, amory rav4
gutek.a4@gmail.com.


Na górę
Post: śr sty 25, 2017 9:29 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 10, 2011 1:44 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Węgrów
Dokładnie tak, gównolit.
Poza tym w aukcji jest drobna nieścisłość - kosze i przekładnie sj410 i sj413 nie są zamienne, w sj410 wszystko, włącznie z główką, jest mniejsze, pasują jedynie półosie.
Jeśli idzie o samą blokadę, to być może przesuwka i mechanizm załączający są w obu modelach identyczne.

_________________
SJ416


Na górę
Post: czw paź 12, 2017 12:52 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 31, 2017 11:33 am
Posty: 669
Silnik: XUD9TE
Model: Long 1.9TD JLX
Rok prod.: 1997
czy w tylnym moście należy coś wzmacniać w związku z założeniem blokady ARB?

pacjent vitara 1997, 1.9td


Na górę
Post: czw paź 12, 2017 10:02 pm 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
nie trzeba ale można wsadzić pochwę mostu z półosiami z GV 2.5v6 lub diesla
most będzie szerszy o 5cm i ma mocniejsze półosie.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: pn lis 13, 2017 8:25 pm 
Offline
1" - młody upalacz

Rejestracja: śr lip 24, 2013 10:31 am
Posty: 45
Lokalizacja: Kraków
Vitara 1.6 8V. 1991 rok
Koła: Simex 205 x 16
Od prawie trzech lat używam chińskich ARB. Przód i tył.
Co padło ? Kompresor. Szybko. Aktualnie posiadam oryginalny ARB.
Tyle.
Auto służy mi tylko do zabawy.
Wiem że ARB również się psują. Tylko pewnie wytrzymują więcej.


Na górę
Post: śr lis 15, 2017 10:11 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
I to się ciągnie jakoś w terenie z tym motorem ?
Zblokowany 4x4 jeszcze na takim kapciu w błocie... toż to dech temu silniczkowi odbiera :)

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Post: śr lis 15, 2017 10:32 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: wt lip 05, 2016 4:53 pm
Posty: 382
Lokalizacja: Bochnia
Silnik: 1.6 16v
Model: long
Rok prod.: 1997
Wbrew pozorom ten silniczek daje rade, a przy wolnym przełożeniu reduktora, ten silniczek, potrafi ośkę urwać jak zapałkę,,


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 11:37 am 
Offline
5" - nadszyszkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 21, 2007 1:35 pm
Posty: 4769
Lokalizacja: Wrocław
Silnik: LPG16B
Piasek80 pisze:
I to się ciągnie jakoś w terenie z tym motorem ?
Zblokowany 4x4 jeszcze na takim kapciu w błocie... toż to dech temu silniczkowi odbiera :)


Przecież babcia napisał, że ma opony 205 r16 czyli prawie takie jak oryginał. Czemu niby auto miało by nie mieć mocy na tak małej oponie?
Przy takim kole i dobrym kierowcy jakim jest babcia nawet chińskie blokady wytrzymują.

_________________
PS.
Przerabiasz lub podnosisz swoją Vitarę I lub Grand Vitarę I ?
Masz to w planie?
Zajrzyj na https://radzikone.pl - Zestawy i części do liftu, opony, wyciągarki i wiele innych !


Na górę
Post: czw lis 16, 2017 1:08 pm 
Offline
3" - błotołaz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 10, 2017 12:38 pm
Posty: 872
Lokalizacja: Piotrków Kujawski
Silnik: 1.6 8v
Model: Cabrio JX
Rok prod.: 1999
Tak ale to simex 205 R16 i to raczej robi ogromną różnicę względem oryginału czy jakichś "normalnych" 4x4
Coraz bardziej zadziwia mnie ten silnik swoimi możliwościami.

_________________
http://suzuki.info.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=18498


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 290 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 20 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl