suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest pt maja 03, 2024 12:01 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: sob sie 15, 2009 9:46 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Poleciłbym wał z lublina na tył, ew Uaz przod, tył.
Łacznik, jak Stryjenka uważa.


Na górę
Post: sob sie 15, 2009 9:35 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Hadek pisze:
Poleciłbym wał z lublina na tył, ew Uaz przod, tył.
Łacznik, jak Stryjenka uważa.

Dzięki bardzo za info...
Chyba mój portwel skłania sie bardziej ku Uaz-owi :D
Narazie robie rozpoznanie i powysyłałem meile do sprzedawców (lublin , uaz) jak długie sa wały złożone i ile dlugości mają wilofrezy.
Po włożeniu reduktora zobaczymy który podejdze lepiej.
Pozdro

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: sob sie 15, 2009 10:54 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
chyba dobrac wał niełatwo jest
ja poszedłem na łatwizne i dorobiłem wał na wymiar :wink:

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: ndz sie 16, 2009 7:12 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
slaw pisze:
chyba dobrac wał niełatwo jest
ja poszedłem na łatwizne i dorobiłem wał na wymiar :wink:


Wiem Sławku czytałem.Z tego co wiem zapłacileś cos kolo 1500 zł :shock:
I to mnie troche przeraża .Wiem że przyciąć wał pospawać go to nie jest żaden wielki problem jednak zrobić to tak precyzyjnie by zminimalizować bicie do minimum przy zachowaniu wspóśrodkowości łączonych wałów to juz wyzwanie.
Dlatego na razie będę starał się znlaźć coś co podejdzie bez boscha i spawarki :idea:
Jak nie to sie zobaczy :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: ndz sie 16, 2009 7:32 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Wał z Uaza czu Lublina i tak bedzie trzeba skrócic-wydłuzyc.
Chodziło mi raczej o dostepnosc-idiotoodpornosc :wink:


Na górę
Post: pn sie 17, 2009 8:30 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Kolejne pytanie :D
Dziś ściagłem z reduktora od SJ 413 hamulec bebnowy.Beben mocowany jest śruba bodaj na klucz 27 do wyjścia z reduktora a obudowa 4 śrubami M8 do korpusu.Złożułem jakąś flansze wyjścia z mostu(troche sie ich nazbierało :twisted: ) i jest git.
Przed chwila ogladałem Samuraja a dokladnie jego reduktor.Ma taka samą flansze jak założyłem a w obudowie sa też miejsca do mocowania obudowy hamulca na wale.Pomierzyłem i tak naprawde jestem w stanie założyc hamulec który zdemontowałem z SJ413.
Moje pytanie sprowadza się do tego czy kazdy reduktor od Samuraja ma dziury do montazu obudowy hamulca na wale jak reduktor od SJ 413??
Jakimi śrubkami (M6,M8,M10)mocowane sa wały do flansz od reduktora Samuraja.

Pozdrawiam
Hadek pisze:
Wał z Uaza czu Lublina i tak bedzie trzeba skrócic-wydłuzyc.
Chodziło mi raczej o dostepnosc-idiotoodpornosc :wink:

wiem wiem
kombinuje tylko że jak uda sie dobrać wał tylny cały to będe wolał dorobić nowy wał łączacy skrzynie z reduktorem(mam mozliwość dorobienia calego z wyważeniem na maszynie)
Chce mieć jak nawiecej info bo juz mi sie znudziło odstawiac na miesiąc Vitki na kołki i patrzec jak inni smigają :evil: :evil:
Niestety pracuje w delegacji i na motanie mam tylko sobotę a w chwili obecnej - narodziła sie Moja Osobista Pilotka :D :D która ma 1,5 miesiąca to czas naprawde jest na wage złota :wink:

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: pn sie 17, 2009 8:47 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Z tego co pamietam to nie kazdy.

W samim wystepuja dwa rodzaje flansz:
Do 93 prod Japan, flansze jak w witce, sruby 10
Po 93 prod Spain, flansze jak w sj, sruby 8
Wał sami hiszpan-sj413 sa zamienne.
Krzyzaki sj 25mm, hiszpan 24, taki piXoko :mrgreen:


Na górę
Post: ndz wrz 13, 2009 2:18 pm 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Dziś ostani raz byłem w terenie na standardowym reduktorze.Nacieszyłem się już 31 calowymi "simeksami" i przeszła mi już trauma spowodowana ukręcaniem półosiek i wybuchaniem przegubów.Wszystko ok więc..... :twisted:
Zakładm reduktor i od razu LR do przodu....

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Post: czw wrz 17, 2009 6:52 am 
Offline
Moderator

Rejestracja: sob paź 06, 2007 10:45 pm
Posty: 616
Lokalizacja: Konin
Witam.
Pytanie dla tych co zakladali reduktor od Samiego:
Czy przy lifcie budy 5cm wcisnę reduktor poza ramę(tak by nic nie wystawało czy odrazu zwalać budę i ja liftować na 10 cm??
Nie chiałbym niepotrzebnie podnościć środka ciężkości bo sie możezemścić na trawersach :(
Pzdrawiam

_________________
Vitara 1,6 8V -> Y60 4,2E ->Y61 2,8TD->L200-> Grand Vitara I & Grand Vitara II


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl