suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest sob kwie 27, 2024 6:25 am

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lip 16, 2008 7:47 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2008 7:10 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków
Nie chwaliłam się jeszcze na forum, ale w końcu mam moją własną V;) No i... się zaczęło;)
Generalnie przyznaję, że kupowałam trochę z głową w chmurach i zamiast szukać powodów, żeby jej nie kupić, szukałam takich by jednak była warta swojej ceny:) Niby sprawdziłam na stacji kontroli pojazdów, ale chyba niezbyt dokładnie;) Po przejechaniu nią pół Polski stwierdziłam, że jakby mnie trochę ściąga, toteż postanowiłam podjechać do stacji kontroli i mechanika jeszcze u siebie. No i się dowiedziałam, że priorytetem w mojej V obecnie jest uszczelnienie między skrzynią biegów i silnikiem - olej wycieka. Z tego co wiem może się to skończyć uszkodzeniem całej skrzyni, bo się zatrze. Proponują mi około 500, 600zł za samą robotę przy tym, bo trzeba rozkręcić skrzynię. Mam w związku z tym pytanie - ktokolwiek widział ktokolwiek wie:) Jest to cena warszawska, toteż zastanawiam się czy da się to gdzieś w okolicy Wawki zrobić być może taniej. Ewentualnie proszę o polecenie kogoś:) A no i mechanik u którego byłam proponował również, żeby razem ze sprzęgłem zlikwidować luz na wale przeniesienia napędu (kolejne 300:(). Nie dopytałam, więc może mi powiecie - czym grozi taki luz? Sprzęgło słabo chodzi? Czy chodzi o napęd w sensie przejście na 4x4?
No i jeszcze mam do wymiany wahacze kół przednich, łączniki stabilizatora (to też nie wiem do czego, proszę wyjaśnijcie), tylne łożyska (luzy są, ale podobno jak szybko nie jeżdżę, to mi to na razie nie zaszkodzi). Na koniec rzecz najmniej ważna - katalizator do wymiany również, bo się rozpada;)

_________________
Albo Suzuki albo nic


Na górę
Post: śr lip 16, 2008 8:34 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Wyciek miedzy skrzynia a silnikiem to w 95%przypadków wyciek spod aparatu zapłonowego-oring 6pln, wymiana z ust zapłonu 30-50
Pozostałe 5% to uszk uszcelniacz wału-koszt uszczelniacza rózny, robota około 300-500 zł(trza zdemontowac koło zamachowe.
Przy okazji mozna wymienić sprzeglo, które jest(słabe), koszt zalezny od sklepu od 300-1000zł.
W większości przypadków wina za zle działające sprzegło mozna obarczyc linke, koszt około 100 zł.
Nie wiem o co chodzi z luzem na wale przeniesienia napędu, ale krzyzaki po 50+robota jakies 60-100
Wachacze na alledrogo(dlaczego trzeba wymienic??)
A najlepiej uderz do Sławka, Masz go na miejscu :wink: , ustawisz się w kolejce, zaczekasz i przy okazji wyjedziesz podliftowana suczka 8)


Na górę
Post: śr lip 16, 2008 8:41 pm 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2008 7:10 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków
Hadek pisze:
Wyciek miedzy skrzynia a silnikiem to w 95%przypadków wyciek spod aparatu zapłonowego-oring 6pln, wymiana z ust zapłonu 30-50
Pozostałe 5% to uszk uszcelniacz wału-koszt uszczelniacza rózny, robota około 300-500 zł(trza zdemontowac koło zamachowe.

No właśnie o jakimś uszczelniaczu była mowa:)
Hadek pisze:
Przy okazji mozna wymienić sprzeglo, które jest(słabe), koszt zalezny od sklepu od 300-1000zł.

No właśnie zastanawiam się nad wymianą sprzęgła (jak szaleć to szaleć;)), bo w sumie jak mam wydać kupę kasy naprawę starego to może lepiej dziabnąć sobie nowe. Ale czy są nowe sprzęgła do V? Czy tylko "nowsze";)

Hadek pisze:
Nie wiem o co chodzi z luzem na wale przeniesienia napędu, ale krzyzaki po 50+robota jakies 60-100

Właśnie ten krzyżak który jest z przodu mocno poluzowany był.

Hadek pisze:
Wachacze na alledrogo(dlaczego trzeba wymienic??)

No zdawało mi się, że mnie trochę nosi i faktycznie podobno są zniszczone. Pan mi tam pokazywał coś (chyba jakieś mocowania tych wahaczy czy coś), ale trochę za dużo tych informacji jak na jeden raz;)

Hadek pisze:
A najlepiej uderz do Sławka, Masz go na miejscu :wink: , ustawisz się w kolejce, zaczekasz i przy okazji wyjedziesz podliftowana suczka 8)

Ależ ja nie chcę liftować mojej na razie;) Nawiasem co Sławek na to;)

_________________
Albo Suzuki albo nic


Na górę
Post: śr lip 16, 2008 11:08 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
sprzegło wycieki oleju zawiecha to chyba norma w vitarach z zachodu oni chyba jak cos trzeba zrobic to sprzedają :D

_________________
Vitara 2,0 16v, LJ 80


Na górę
Post: czw lip 17, 2008 6:24 am 
Offline
1" - młody upalacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 21, 2008 7:10 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Kraków
slaw pisze:
sprzegło wycieki oleju zawiecha to chyba norma w vitarach z zachodu oni chyba jak cos trzeba zrobic to sprzedają :D


Hmm, ale moja V już dwa lata w Polsce hula z tego co wiem;)

_________________
Albo Suzuki albo nic


Na górę
Post: czw lip 17, 2008 9:25 am 
Offline
4" - błotny dziadek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 22, 2007 4:33 pm
Posty: 2214
Lokalizacja: Gdańsk
No to poprzedni właściciel nic po niemcu nie zrobił poprostu :)

Pozdr!

_________________
Klasyczna legenda - Range Rover Classic 2 drzwi 3.5 V8 gaźniki 8)
Jeszcze bardziej legendarna legenda - LR Discovery 300Tdi, w Camel Trophy :mrgreen: - Już nie ma
Legenda na kołach - LR Discovery Series II Td5 XS - Już nie ma
Już nie ma Vitary...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl