suzuki.info.pl

Wszystko dookoła vitary i nie tylko (:
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 1:08 pm

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 513 Następna

Czy chcesz posiadac sztywny przedni most??
Tak, zdecydowanie 33%  33%  [ 48 ]
Przydałby sie 39%  39%  [ 56 ]
Nie 21%  21%  [ 31 ]
Jezdze tylko do marketu po mleko 7%  7%  [ 10 ]
Liczba głosów: 145
Autor Wiadomość
Post: sob paź 21, 2006 6:08 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Zapraszam do podzielenia sie swoimi uwagami na temat: Vitara-sztywny most przedni".
Od czego, jak, jakie najlepsze przełożenia(uwzględniając 33" koła), realia polskie dot dostepności i ceny.
Wszelkie konstruktywne dywagacje mile widziane :wink:
Moze uda sie zebrac w nowej formie cenne wskazówki, które byc moze posłuza do takowej zmoty :D
Pzdr


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 6:55 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:28 pm
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Najwięcej zmot jest z mostem od toyoty lj, mnie chodzi po głowie jimny. A ciekawe czy spasowałby most od rockyego?

_________________
Pozdrawiam, Karson.
była czarna vitka na 31" jest biały LJ 73 na 33"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 7:10 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
mysl godna uwagi
przeciw 1tracisz spory przewit na przednim moscie i lekka konstrukcjie

za półoski główka mostu i wykrzyze

mosty to raczej jak juz to tojota sa dosc lekie ale przełozenia nie te
uaz przełozenia jak vitara 5.125 ale radziecka konrstrukcja
afgany na zwolnicach pomysł dobry ale waga i radzieckie
optymalny tarpan honker przełozenia nawet 5,857 i trafiaja sie z orginalnymi blokadami

tez nad tym sporo myslałem :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 21, 2006 8:27 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
Toyka fajna, jednak w naszych warunkach za drogie, z tych wszystkich propozycji to chyba jednak honker.
I tu nasuwa sie pytanie, z której strony jest głowka w moscie honkerowym??
Te przełozenia, dobrze gdyby były wolniejsze od vitarowych, może bedzie ktos tak uprzejmy i podpowie mi łopatologicznie jak je liczyc i co oznaczaja.
Wszyscy zakładaja piec z witary do sj, stosuja flansze do połaczenia silnika ze skrzynia. Logicznym więc jest że działa to w druga strone, czyli do witary mozna przeszczepic skrzynie z sj wraz z reduktorem. Łatwiej w takim przypadku o zwiekszenie przełożenia.
Czy znajdzie sie ktos kto potrafi to poprzeliczac wzgledem org i podpowie czy tego typu zmota ma sens??
Według moich obserwacji, na 31" kołach vitarze brakuje mocy, zwłaszcza na długich i stromych podjazdach. Założenie 33" kól spoteguje to odczucie.
Mysle o tym żeby takie mosty przeszczepic wraz z resorami, mniej roboty, a cała konstrukcja powinna wytrzymac.
Zawieszenie witary jest ok, jednak przy troche bardziej ostrej jeżdzie zawsze jest ryzyko wybuchu, zwłaszcza w okolicach przedniego napedu.
Uporałem sie z obudowa, niestety nie wytrzymuja przeguby, i jak na złosc zawsze w momentach w których przedni naped jest niezbedny


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 8:39 am 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
przełozenie 5.125 41 zebów na kole talezowym i 8 na wałku ataku

41podzielic na 8 daje 5,125 przełozenie im wyzsze tym lepsze dla nas
ale idealnych mostów to nie ma wiec żezba z reduktorem konieczna
redutor samuraia zwieksza moc ok 40 procent
mozna go wsadzic do skrzyni samuraia do skrzyni vitary 2 wd lub dorobic dekiel konczacy zwykła skrzynie od witary
tylko nie wiem czy w skrzyni samuraiowej nie trzeba sprzegła samuraiowego zostawic


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 11:16 am 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
A możesz rozwinac ten wątek z deklem do skrzyni witary, robił to ktos czy to tylko teoria.
I jeszcze jedno, moze znasz przełozenie w moscie z k260


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 11:35 am 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 21, 2006 3:08 pm
Posty: 272
Lokalizacja: Stary Sącz
Hadek pisze:
A możesz rozwinac ten wątek z deklem do skrzyni witary, robił to ktos czy to tylko teoria.
I jeszcze jedno, moze znasz przełozenie w moscie z k260

za szybkie i za ciężkie

_________________
Marcin Samuraj Coil - a kiedyś była Long 2.0 V6 LSD na wypasie. Obecnie Hyundai Terracan po modyfikacjach - ale z sentymentem do Suzuk


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 12:32 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
przełozenia 3.9 do 4.6 :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 3:19 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 26, 2006 12:37 pm
Posty: 386
Lokalizacja: Bielsko
Z tym honeckerem to by było jakby ułożenie główki spasowało, brat zakładał takie do gaza 69m z silnikiem MB300d, ale poco to niewiem, musze się go spytać....

_________________
była :( Vitka na standartowych 235/75


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 5:53 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
A może tak zamiast reduktora z sj to podać red z robura?? :roll: Wyjscie ma jak trzeba, pto tez sie znajdzie, no i konstrukcja idiotoodporna.
Tylko jakie on ma przełożenie??
Wtedy mosty z k-260, buda na zyletki i furmanka jak ta lala :D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 6:26 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
to kup sobie k-160 3.3 td i bez roboty tylko dzwigiem to wyciaga trzeba :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 22, 2006 7:37 pm 
Offline
Site Admin

Rejestracja: wt wrz 19, 2006 1:42 pm
Posty: 3113
Lokalizacja: warszawa
masz popatrz na fotki i pomysl
http://suzuki.a-net.waw.pl/?t=7;&a=27


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 12, 2006 10:22 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw wrz 28, 2006 10:37 am
Posty: 110
Lokalizacja: gdynia
zmota istnieje :D
dzisiaj rano oglądałem na imprezie gdańsk 4x4 sodomiada
most uaz i dużo rzeźby
ale robi git , kółeczka nalewki simexa 32" , bez liftu budy

Obrazek

_________________
była wiertarka:https://photos.google.com/album/AF1QipMDM5aH3Kdeu6-opyg7O7S1c9nml2qYPBQKe30z


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 10:00 pm 
Offline
2" - starszy bagiennik

Rejestracja: czw wrz 28, 2006 10:37 am
Posty: 110
Lokalizacja: gdynia
http://www.gdansk4x4.pl/RAJDY/album/sod ... es/71.html

_________________
była wiertarka:https://photos.google.com/album/AF1QipMDM5aH3Kdeu6-opyg7O7S1c9nml2qYPBQKe30z


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 14, 2006 10:25 pm 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 20, 2006 2:23 pm
Posty: 1074
Lokalizacja: Oława/Dolnośląskie
gajson pisze:
zmota istnieje :D
dzisiaj rano oglądałem na imprezie gdańsk 4x4 sodomiada
most uaz i dużo rzeźby
ale robi git , kółeczka nalewki simexa 32" , bez liftu budy

Obrazek

To opowiadaj cos tam wypatrzył, jest tylko przedni z Uaza czy tylny tez??.
Z czego wachacze przednie??
Dawaj dawaj :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 513 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl