sianio pisze:
Które przełożenie jest istotniejsze na reduktorze czy na mostach?. oczywiście na wolniejsze
auto tylko w teren.
Ja najchętniej wymieniłbym mosty na 5.83:
http://www.puresuzuki.com/Ring%20&%20Pinion.htmale Calmini już nie sprzedaje a ceny za kółka z drugiej ręki są chore nawet za Wielką Wodą. Poza tym podobno były słabe.
Możesz zmienić reduktor ale na czarnym dalej jest za długo. Ceny jakieś bardziej zjadliwe choć też nie małe:
http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53Moim skromnym zdaniem Vitara do 30-31" może jeździć na seryjnych przełożeniach a powyżej to już trzeba motać WSZYSTKO
.
Moj stage I zakłada orginalne przełożenia i koła 30,5".
Stage II (jeśli kiedykolwiek będzie realizowany) zakłada reduktor samuraja, mechanik i 32-33"
Nie chce inwestować w zmianę przełożeń bo są za drogie.
_________________
Były użytkowik Vitary OR, były moderator, obecnie turystyczny autobus
http://www.terracan.pl/viewtopic.php?f= ... 7&start=60